quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Insgelijks Peter. Dan ga ik nu het op tijd slapen een 5de poging geven deze week.![]()
Whatsapp, gij vriendelijke mede userquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]![]()
Succes vrind, ik wacht met smart op je foto.
Kwam wat later binnen, u heeft antwoord.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Whatsapp, gij vriendelijke mede user
Best veel als je een beetje suf bent. Succesquote:
Van lezen word ik juist wakkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best veel als je een beetje suf bent. Succes
Trustenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
wat zei hij danquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verwachtte leven hier.
Anyway. Night out with my bro. Hij zei dingen die sommigen van jullie ook zeiden, maar als iemand tegenover je het zegt is het toch anders
vies veel lobi voor sommigen van jullie![]()
Moet je werken?quote:
Om 2 uur pas. ( tot half 11quote:
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2013 08:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Om 2 uur pas. ( tot half 11)
Maar ik ben n beetje ziekGister om 8 uur al gaan slapen dus vroeg wakker.
Even aankijken hoe ik me straks voel.
Goed hoor, ben sinds 7.15 al wakkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey, Sof! Hoe gaat het er mee?
Ik sinds half 9. Maar ik moet later naar bed gaan want met oudjaar moet ik kunnen opblijven, en daar heb ik altijd moeite meequote:Op zaterdag 28 december 2013 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed hoor, ben sinds 7.15 al wakkeret toi?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik sinds half 9. Maar ik moet later naar bed gaan want met oudjaar moet ik kunnen opblijven, en daar heb ik altijd moeite mee![]()
Voor de rest gaat het prima, ik heb veer centjes verdient met cryptocurrencies en ehh ja er is gewoon niks negatiefs op dit moment in mijn leven denk ik.
Je blijft nu toch ook vaak genoeg na twaalven wakker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik sinds half 9. Maar ik moet later naar bed gaan want met oudjaar moet ik kunnen opblijven, en daar heb ik altijd moeite mee![]()
Voor de rest gaat het prima, ik heb veer centjes verdient met cryptocurrencies en ehh ja er is gewoon niks negatiefs op dit moment in mijn leven denk ik.
Bitcoin en 1000 coins die er op lijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat zijn cryptocurrencies?
Ja maar ik moet hele nacht opblijven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Je blijft nu toch ook vaak genoeg na twaalven wakker?
Waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik moet hele nacht opblijven.
Iets met dat als ik alleen met hem ben een stuk chiller ben. Dat ik anders doe met anderen er bij. En dat me nietm oet zijn als een fatso, maar dat hij juist jaloers ben dat ik breed ben. (Hij is smally skinny dude)quote:
Omdat mijn vrienden dan ook doen en degene die het eerste slaapt die word ondergetekend of erger.quote:
Wie raadde nofap aan? Wat een baasquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met dat als ik alleen met hem ben een stuk chiller ben. Dat ik anders doe met anderen er bij. En dat me nietm oet zijn als een fatso, maar dat hij juist jaloers ben dat ik breed ben. (Hij is smally skinny dude)
En hij raadde /r/nofap aan. #spatieloos
Koers was gehalveerd toch sinds de Chineesjes er mee gekapt zijn?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bitcoin en 1000 coins die er op lijken.
Vriend van mequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie raadde nofap aan? Wat een baas![]()
Ik begin weer met nofap op nieuwjaar, nu maar hopen dat chapter 4 morgen er is anders mag ik dat nooit meer lezen
En nu is het al weer bijna terug op de koers daarvoor. Ik was net te laat met kopen na de crash (ik was op vakantie zonder internetquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Koers was gehalveerd toch sinds de Chineesjes er mee gekapt zijn?
Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:17 schreef Elan het volgende:
Wtf iemand heeft 1700 en 1600 posts achter elkaar
Nice!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En nu is het al weer bijna terug op de koers daarvoor. Ik was net te laat met kopen na de crash, maar heb toch wel dikke winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |