lintworm?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun jullie dan ook eens een probleem van mijn kant.
Ik heb mij met kerst helemaal de tering in gegeten en nu blijk ik te zijn afgevallen in gewicht.
Ik snap het niet meer.
Komt omdat als je heel veel achter elkaar eet dat je niet alles verteerd en gewoon de helft uit poept.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik gun jullie dan ook eens een probleem van mijn kant.
Ik heb mij met kerst helemaal de tering in gegeten en nu blijk ik te zijn afgevallen in gewicht.
Ik snap het niet meer.
Ryan (L)quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt omdat als je heel veel achter elkaar eet dat je niet alles verteerd en gewoon de helft uit poept.
./spatieonzin.
Dan zou je meer trek moeten hebben aangezien je al je voedingsstoffen kwijtraakt? Dat is ook niet het geval.quote:
Misschien was het de spanning voor de meet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou je meer trek moeten hebben aangezien je al je voedingsstoffen kwijtraakt? Dat is ook niet het geval.
ik vroeg het aan jouquote:
je bent zelf okquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:03 schreef Etsu het volgende:
jullie mogen vandaag niet zoveel posten, ik moet leren ok?
waarom pastje je mijn post aan vannacht?quote:
block hemquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we dit doorgeven aan tjacka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |