Ik doe van alles. Ik mine niet direct bitcoins, maar ik mine coins die nog minebaar zijn, want BTC gaat veel te langzaam. En hele bitcoins niet, je kan ze in 8 decimalen kopen dus niet echt precies 1 ofzo, ik heb er iets van 1200 euro ingestoken, hoeveel ik nu heb weet ik niet precies, iig een paar honderd meer. Maar wil je meer weten er is een heel subforum op FOK! Cryptocurrenciesquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Koop je hele bitcoins of mine je ze zelf?
Mooi.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:19 schreef Elan het volgende:
Godver gaat weer stormen en regenen oudjaarsavond.
Woohooquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:19 schreef Elan het volgende:
Godver gaat weer stormen en regenen oudjaarsavond.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
VA is moeilijk te herkennen zonder Doge.
Het is ook leukquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Vond het cool
Thanks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik doe van alles. Ik mine niet direct bitcoins, maar ik mine coins die nog minebaar zijn, want BTC gaat veel te langzaam. En hele bitcoins niet, je kan ze in 8 decimalen kopen dus niet echt precies 1 ofzo, ik heb er iets van 1200 euro ingestoken, hoeveel ik nu heb weet ik niet precies, iig een paar honderd meer. Maar wil je meer weten er is een heel subforum op FOK! Cryptocurrencies
Geen partytime?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi.
Ik zit dan toch binnen met een vriendin, lekker wat te gamen en te drinken.
VoordogeAchterdogequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo complex is het allemaal niet, je hoeft niet te weten hoe een blockchain werkt om met crypto's aan de slag te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
Vind het zelf veel te complex maar heb wel veel respect voor mensen die er serieus geld mee weten te verdienen.
In 2009 kwam Minecraft net op en dat heb ik toen wel gevolgd Bitcoin ook maar dacht dat het een hype zou blijven
Vind ik nu alquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo complex is het allemaal niet, je hoeft niet te weten hoe een blockchain werkt om met crypto's aan de slag te gaan.
En nee ik denk niet dat het zomaar een hype is ik denk echt dat het de wereld gaat veranderen
Over 50 jaar vinden ze het raar dat wij met papier en koper betaalden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |