Malibu of safari, wat maakt het uitquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is mijnheer Malibu.
Wijn is trouwens niet te zuipen in de gemiddelde kroeg.
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel Biologische wijn van de AH anders drink je 33 bestrijdingsmiddelen.
quote:Geert Wilders
@geertwilderspvv
MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE MIGHTY MIKE! WINNAAR FINALE WK DARTS!! GRANDIOOS!!! RIDDEREN DIE MAN! #RTL7DARTS
Beetje het duo spik en span maar dan anders.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Malibu of safari, wat maakt het uit?
Leuk als je zes bent, inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker interessant, dat darten. Heb die hele finale niet gezien.
quote:Hmmm, in deze tijden van bezuinigingen en dan een 46.000 euro kostend feestje houden is een beetje erg vreemd. Iedereen is welkom. Maar laten we eerlijk zijn, wie komt er op die feestjes af? Relaties van de gemeente, medewerkers van instanties,etc. De gewone man moet werken om het hoofd boven water te houden en heeft geen tijd voor zulke feestjes.
AEX is een paar deurtjes verderop.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:48 schreef arjan1112 het volgende:
Er is wat loos, de Yen neemt toe in waarde terwijl de BOJ als een idioot geld bijprint
Binnenkort een faillissement ?
Of een dikke viespeuk met een zweetbaard.quote:
Pff, detailsquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weerstand tegen gif?
Als er nou 33 infectieziekten in zaten.
B_A is geen fan dacht ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of een dikke viespeuk met een zweetbaard.
quote:
En gisteravond met z'n allen in de kroeg naar die wedstrijd op een campingzender zitten kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben lid van de lokale dartvereniging. Elke vrijdag hijs ik mezelf in ons teamtenue. We lusten naast het darten ook graag een biertje natuurlijk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |