jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat baseer je waarop precies?
Jij denkt dat een ZZP'er van nog geen 30 jaar oud dik 80k per jaar binnen had kunnen harken?
Dom om dit te zeggen. Je kent me niet, je kent mijn situatie niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt een verkeerde instelling. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat jij werkloos thuiszit.
Als een schilder 80k had verdiend, op hoeveel had ik dan gezeten inmiddels? Anderhalve ton?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja
niemand wil bouwvakker worden al tientallen jaren, dus de lonen waren alleen maar omhoog gegaan.. totdat
Journalisten gaan dan weer eerder dertien in een dozijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een schilder 80k had verdiend, op hoeveel had ik dan gezeten inmiddels? Anderhalve ton?
Nee, ik ken jouw instelling. Je loopt hier continu te mekkeren. Zoals ik al eerder schreef: het glas is voor jou altijd leeg. Met zo'n instelling kom je gewoon niet erg ver.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:28 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dom om dit te zeggen. Je kent me niet, je kent mijn situatie niet.
Het is een mooie wereld waar we in leven.quote:Je bent te dom om te poepen. En toch aangenomen voor een goed betaalde baan. Het is precies de omgekeerde wereld.
Die wereld kan van de een op de andere dag voor jezelf heel anders uitzien. Heb ik genoeg om me heen gezien. Mensen worden ziek, krijgen een ongeluk of verliezen een baan...quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ken jouw instelling. Je loopt hier continu te mekkeren. Zoals ik al eerder schreef: het glas is voor jou altijd leeg. Met zo'n instelling kom je gewoon niet erg ver.
[..]
Het is een mooie wereld waar we in leven.
Ik zie een Beauty and the Beast-scenario opdoemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die wereld kan van de een op de andere dag voor persoonlijk heel anders uitzien. Heb ik genoeg om me heen gezien.
Je bent er nog lang niet, broekkie.
Ooit zal je nog eens aan mij denken.
Het is eigenlijk te droevig voor woorden dat jij je vast blijft klampen aan de hoop dat iemand die kritiek op jou uit, werkloos wordt. Telkens als iemand commentaar levert op jouw schrale instelling, roep je dat je hoopt dat hij zijn baan verliest.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die wereld kan van de een op de andere dag voor persoonlijk heel anders uitzien. Heb ik genoeg om me heen gezien.
Je bent er nog lang niet, broekkie.
Zoals jij hier reageert kan je beter verknipt noemen. Misschien weet je wel beter maar vind het leuk om hier een beetje anoniem te trollen of mensen op de kast te jagen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te droevig voor woorden dat jij je vast blijft klampen aan de hoop dat iemand die kritiek op jou uit, werkloos wordt. Telkens als iemand commentaar levert op jouw schrale instelling, roep je dat je hoopt dat hij zijn baan verliest.
Dat is toch behoorlijk verknipt, niet?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:31 schreef Reya het volgende:
MED / Mod voor BNW gezocht
Eindelijk een klus voor Webschip.
Gewoon gestoord dus.quote:een in de materie geinteresseerde mod, met het BNW-gevoel.
Of voor P_T.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:31 schreef Reya het volgende:
MED / Mod voor BNW gezocht
Eindelijk een klus voor Webschip.
Ik heb meer levenservaring en ben het met Koos eens in dezen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die wereld kan van de een op de andere dag voor jezelf heel anders uitzien. Heb ik genoeg om me heen gezien. Mensen worden ziek, krijgen een ongeluk of verliezen een baan...
Je bent er nog lang niet, broekkie.Het geeft aan dat je weinig levenservaring hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb meer levenservaring en ben het met Koos eens in dezen.
Dan vind ik je nog triester en heb je nog veel mee te maken...quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij werkloos bent, dan is het je eigen schuld.
Werklozen worden vaak apathisch door hun toestand. Echt gedreven solliciteren is er dan niet meer bij. Nee, je kunt de wereld niet naar je hand zetten, maar als ik werkloos wordt, dan verwacht ik binnen twee maanden weer een nieuwe baan te hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zoals jij hier reageert kan je beter verknipt noemen. Misschien weet je wel beter maar vind het leuk om hier een beetje anoniem te trollen of mensen op de kast te jagen.
Of je bent gewoon dom. Je kan de wereld niet naar je hand zetten.
Dag Koos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |