ahhquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:17 schreef Nucky het volgende:
[..]
Had idd zonde van jouw mooie benen geweest!
Zullen we niet over maandag praten?quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef bassieVL het volgende:
Geniet er nog van, helaas zal het maandag wel weer een stuk drukker zijn op de wegen.
Als de treinen maar rijden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:37 schreef bassieVL het volgende:
Geniet er nog van, helaas zal het maandag wel weer een stuk drukker zijn op de wegen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ben ik geen schatj van je?
waarom hij wel?
Liefde is overratedquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat.
Iedereen verdiend een beetje liefde.
ah jij ook een happy new year or lieverdquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ben ik geen schatj van je?
waarom hij wel?
Ik wil je enige schatje zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef AMangold het volgende:
[..]
ah jij ook een happy new year or lieverd
Jullie zijn allemaal schatjes
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil je enige schatje zijn.
quote:
Maar ik.. Ik vind jullie allemaal liefquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil je enige schatje zijn.
daarom ben ik een vrouw Dudequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef JDude het volgende:
Al dat kleffe gedoe hier. Dat zou ik nou nooit doen.
Je zou me nog poedersuiker komen brengen weet je nog?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
Maar ik.. Ik vind jullie allemaal lief
poedersuiker? wat moet je daar mee :Squote:Op donderdag 2 januari 2014 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Je zou me nog poedersuiker komen brengen weet je nog?
ik volgende week nog studeren en week erop weer tentamesquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef JDude het volgende:
Goed heur! Nog vakantie. Volgende week weer aan het arbeidersleven beginnen.
iets met sneeuw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:08 schreef AMangold het volgende:
[..]
poedersuiker? wat moet je daar mee :S
ow haha ja dat kan wel XDquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
iets met sneeuw.
je had ooit gereageerd in een KLB topic dat je poedersuiker kwam brengen zodat het leek alsof het sneeuwde.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef JDude het volgende:
Al dat kleffe gedoe hier. Dat zou ik nou nooit doen.
Ik wist het nog niet, maar ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:27 schreef AMangold het volgende:
[..]
goed hoor ^^
Ps. thanks nu weten ze de winkel
alleen miniem wist hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet, maar ik had al zo'n vermoeden.
Je moet er wel je emotie in leggen natuurlijk. Of meerdere emoties die je tegelijkertijd voelt. Zoals ik deed na het lezen van JDude's opmerkingquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:34 schreef AMangold het volgende:
oke, zo goed ben ik niet in emoticontaal
ik snapquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je moet er wel je emotie in leggen natuurlijk. Of meerdere emoties die je tegelijkertijd voelt. Zoals ik deed na het lezen van JDude's opmerking
Hetzelfde aan u. Het mag nog voor Driekoningen. (dit jaar op maandag 6 januari)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef Dalamar het volgende:
Mag het nog op 3 januari?
De beste wensen aan alle Breda-topique-vriend(inn)en
Zo de nucky heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Nucky het volgende:
[..]
Hetzelfde aan u. Het mag nog voor Driekoningen. (dit jaar op maandag 6 januari)
Driekoningen is altijd op 6 januariquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Nucky het volgende:
Hetzelfde aan u. Het mag nog voor Driekoningen. (dit jaar op maandag 6 januari)
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Driekoningen is altijd op 6 januari.
Ziet er goed uit. Waar zitten ze precies? Grote Markt 46, is dat naast de Aussi pub?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef travelman het volgende:
Voor de wijnliefhebbers: op de Markt is gisteren een nieuwe wijnbar geopend, ik zal er een dezer dagen eens een kijkje gaan nemen, benieuwd of het een aanwinst is! http://www.wijnbarpinot.nl/
hmm een keertje proberenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef travelman het volgende:
Voor de wijnliefhebbers: op de Markt is gisteren een nieuwe wijnbar geopend, ik zal er een dezer dagen eens een kijkje gaan nemen, benieuwd of het een aanwinst is! http://www.wijnbarpinot.nl/
Knallen? ik heb met oud en nieuw genoegd knallen gehoord hoor gezichtjequote:Op maandag 6 januari 2014 13:43 schreef Gezicht het volgende:
Zo, morgen weer naar Breda. Twee en een halve week knallen en dan kunnen we weer even iets rustiger aan doen.
Knallen in de zin van lerenlerenlerenleren.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
Knallen? ik heb met oud en nieuw genoegd knallen gehoord hoor gezichtje
M'n studietijd was erg mooi en gezellig, maar dat lerenlerenleren mis ik echt niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Knallen in de zin van lerenlerenlerenleren.
+1.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dalamar het volgende:
M'n studietijd was erg mooi en gezellig, maar dat lerenlerenleren mis ik echt niet.
De vrije tijd wel
Ik zie allerlei foto's van kurken en gerechten maar geen enkele goeie foto van de zaak zelf,van buiten gezien. Of ik kijk er overheen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef travelman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ben er happy meedeed geen zeer (waar ik wel een beetje bang voor was
)
Aardige toko (had 'm wat gezelliger verwacht), lekkere wijnen (belangrijkst) en bij het raam mooi uitzicht op de kerk!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef AMangold het volgende:
Waar heb je 'm laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ben er happy meedeed geen zeer (waar ik wel een beetje bang voor was
)
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Ben jij je tweede al aan het plannen? Het schijnt verslavend te zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:58 schreef AMangold het volgende:
[..]
Misschien staat ze zelfs al helemaal vol![]()
Ik wil er maar 2, maar die andere 2e duurt nog een paar jaar, die wou ik al voor dezequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben jij je tweede al aan het plannen? Het schijnt verslavend te zijn
Nee. Ik ben niet zo van vrijwillig naalden in m'n lijf laten zetten.quote:
Moet je nagaan, ik heb een naaldenfobie, hoe zenuwachtig ik was :|quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet zo van vrijwillig naalden in m'n lijf laten zetten.
Nou die wil ik niet in mijn lijf orquote:
Ik dacht even dat ik in OUD zat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ben jij je tweede al aan het plannen? Het schijnt verslavend te zijn
quote:
alsof dat een logische verklaring isquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef AMangold het volgende:
Nee, heb geen vriend dus geen kind op de planning haha
Voor mij welquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
alsof dat een logische verklaring is![]()
![]()
Goed zoquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
Voor mij welik hoef geen kleine van een one night stand ofso xD
Ja mijn nicht heeft dus ook 2 kinders van 2 verschillende vaders, zij woont nu in nl, de vaders wonen in spanje..quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik kwam laatst een oud-klasgenootje van heel vroeger (basisschool) tegen... 3 kinderen, 3 verschillende vaders, en allemaal spoorloos
Aye dios miosquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja mijn nicht heeft dus ook 2 kinders van 2 verschillende vaders, zij woont nu in nl, de vaders wonen in spanje..
??? het woordje bastard?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wtf. Het valt me gewoon nu pas op...
[ afbeelding ]
Goed naar de tekst boven het schoolbord kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Goed naar het schoolbord kijken.Ik spreek geen spaans schat xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon de catchphrase "Oh my God! They killed Kenny! .. .You bastards!" (maar dan in het Spaans) er niet uithalen?quote:
ken ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je kon de catchphrase "Oh my God! They killed Kenny! .. .You bastards!" (maar dan in het Spaans) er niet uithalen?
quote:
ik heb een hekel aan South Park en The Simpsons en dat soort shitquote:
Kun je Family Guy wel waarderen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan South Park en The Simpsons en dat soort shit
uhm.. Neejquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kun je Family Guy wel waarderen?
Deze man weet.quote:
I'm in.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik nietAls jullie smaak hebben ontwikkeld laat het maar weten
Heb ik. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik nietAls jullie smaak hebben ontwikkeld laat het maar weten
Dat organiseer je dan maar mooi bij Kiwi ofzo.quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heb ik. Als je snapt wat ik bedoel
Groetjes!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kan niet, over smaak valt niet te twisten.
ga slapen danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
vervelen, klaar wakker zijn, honger hebben maar niets weg krijgendat zo'n beetje
edit. haat perongelijk verkeerde knop gebruikenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
kun je mij aansteken met slaap hebben?
Omdat Mango jou niet wil?quote:
haha geen idee, lekker in mijn eigen bedje geslapenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Mensen.
Is dat nog wat geworden in dat bed van Miniem?
ja zeg, die kans moet je wel grijpen natuurlijk. Op deze manier komt die glazen-bol-voorspelling van me nooit uit...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha geen idee, lekker in mijn eigen bedje geslapen
Maar.. mijn bed ligt zo lekkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja zeg, die kans moet je wel grijpen natuurlijk. Op deze manier komt die glazen-bol-voorspelling van me nooit uit...
dan moeten wij maar gaan daten he!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
ahh vlaggetje, er rijden meer mini's rond
moeten? deze dame moet helemaal niksquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dan moeten wij maar gaan daten he!
dan gaan wij maar daten dan he!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
moeten? deze dame moet helemaal niks
ik heb geen tijd voor datesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dan gaan wij maar daten dan he!
O jawel hoor,,quote:
Ken je hem Opu?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:58 schreef JDude het volgende:
Nog een dure schooier ook. Die in Tilburg vraagt maar een halven euro.
Ik zag hem voor het eerst toen ik een spel speelde met mijn ex collega's via BeleefBreda.quote:Op zondag 12 januari 2014 11:27 schreef Seamonkey- het volgende:
Irritante kerel. Al vaak ruzie mee gehad als ie weer eens vriendinnen van me lastig valt voor geld
Oja die! Ik vraag me altijd wel af hoe ie erop is gekomen en vooral hoe ie et volhoudt.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:26 schreef Miniem het volgende:
die achteruitloper kom je wel regelmatig tegen.
Bril stond je anders heel goed hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:32 schreef AMangold het volgende:
Zo ik ben happy, eindelijk terug lensjes![]()
Dit beter, zie nieuwste foto op fobo (A) xD hahaquote:Op zondag 12 januari 2014 18:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bril stond je anders heel goed hoor
Zonder bril staat je ook goedquote:Op zondag 12 januari 2014 21:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dit beter, zie nieuwste foto op fobo (A) xD haha
werkt ze daarquote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren AMangold gespot in de Walkabout.
uhm nee toch nietquote:Op zondag 12 januari 2014 21:46 schreef TARDIS. het volgende:
Gisteren AMangold gespot in de Walkabout.
haha nee, is wel de sponsor van onze sv, dus mij daar eens spotten is goed mogelijkquote:
Ow.quote:Op maandag 13 januari 2014 01:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha nee, is wel de sponsor van onze sv, dus mij daar eens spotten is goed mogelijkaanstaande woensdag sponsorborrel
Dan vertel ik je waar ik werk.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
Haha, dat vertel ik bewust niet :$
uh nee, trouwens moet een mede fokker hier in het topic vragen en ik weet hetquote:Op maandag 13 januari 2014 12:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dan vertel ik je waar ik werk.
Ik vond je veel vriendelijker toen je nog een bril had.quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
uh nee, trouwens moet een mede fokker hier in het topic vragen en ik weet het
Lol, ik heb mijn bril nu opquote:Op maandag 13 januari 2014 12:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vond je veel vriendelijker toen je nog een bril had.
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat weet je niet van mij, toch
Wat?!quote:Op maandag 13 januari 2014 12:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
uh nee, trouwens moet een mede fokker hier in het topic vragen en ik weet het
Oh..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Kuukske het volgende:
De Mango is volgens mij al jaren weg. Hoe gaat het met de kleine Ross?
Ik bedoelde vragen waar vlaggenroof werkt, aangezien hij altijd bezig is waar het ongeveer is..quote:Op maandag 13 januari 2014 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat?!
Ik werk ooken in Breda
bij het station in de buurt
Maar niet mijn anus verkopend
Ik weet wel waar Vlaggenroof werktquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik bedoelde vragen waar vlaggenroof werkt, aangezien hij altijd bezig is waar het ongeveer is..
menig van jullie weet het gewoon al door zijn hints
Moet je ook niet doen je anus verkopenander kun je niet meer naar de wc
(o gosh die kun je zelfs dubbel opvatten)
Haha nee, waarom noemt iedereen mij mango XD de NG is geen ng-klank maar een Nnn & een Ggggquote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kledingwinkel? In dat geval in de....aMangold natuurlijk
Gefeliciteerd (volgens mij heb ik ff wat gemist xD dus beter laat dan nooitquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh..Ik ben niet zo up-to-date qua vrouwenwinkels
Met mini-ross gaat het prima! Olijk mannetje met een nogal erg sterke eigen wil.
Dat eerste heeft hij van mij, het tweede van zijn moeder
omdat ik ff pauzeer, zo ff lensjes indoen en naar mijn werkquote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet wel waar Vlaggenroof werkt
Waarom ben je niet aan het studeren?
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:07 schreef AMangold het volgende:
[..]nee achter het station woon ik, andere kant van het station werkt hij XD
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef AMangold het volgende:
keej
Zo klaar met balansen, was gelukkig redelijk vlug klaar
Lieve schat, ik zei eerder al dat ik naar mijn werk moest. (winkel) dus het balansen hield in:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zei eerder al dat ik naar mijn werk moest. (winkel) dus het balansen hield in:
Alle in de winkel aanwezige producten tellen en noteren, ter controle of er producten gestolen zijn en zo ja hoeveel er gestolen is..
Spullen uit winkels jatten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:13 schreef Kuukske het volgende:
Zulke dingen deed Herr Fratz ook altijd.
Ik vond het gewoon grappig dat ik exact tot op de seconde een uur na jou die post plaatste.quote:
okequote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig dat ik exact tot op de seconde een uur na jou die post plaatste.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
oke![]()
Ps.. Herr Frazz en zijn rooie doos, uhm ja snap ik nog steeds niet.. maar laat maar
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef AMangold het volgende:
ik kan het allemaal niet volgen als import-bredajenaar
ik mijn laatste tentamen morgen (of naja vandaag) en dan anderhalve week vrij van school.. enja volgende week vrijdag operatie, dus mis ik gelijk de eerste 2 weken van het nieuwe blokquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Gezicht het volgende:
Morgen tentamen, vrijdag tentamen en dan maandag en dinsdag nog en dan eindelijk een kleine week 'echt' vrij. Pauze zit er dus niet in.
Wat is dat voor iets geks dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:15 schreef Gutanoth het volgende:
(eigenlijk3, maar 2 er van vallen op zelfde tijdstip)
Tuurlijk wel, de reactie was:quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:35 schreef Gezicht het volgende:
Dus je gaat maar gewoon naar 1 tentamen en voor de ander meteen de herkansing pakken? Niet even bij het academiebureau gevraagd ofzo?
What the fuck.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de reactie was:
Hier kunnen we niet veel aan veranderen. de tentamens zijn ingeroosterd.
Elektrotechniek, het probleem is echter dat deze vakken niet meer gegeven worden en ik een van de weinige ben (zo niet de enige) die ze beide nog moet herkansenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
What the fuck.Welke opleiding doe je?
Haha, als je toch de enige bent kunnen ze je die beter na elkaar laten maken XDquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Elektrotechniek, het probleem is echter dat deze vakken niet meer gegeven worden en ik een van de weinige ben (zo niet de enige) die ze beide nog moet herkansen
Uitzonderingenrooster aanvragen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:15 schreef Gutanoth het volgende:
Dinsdag een tentamen en woensdag 2 (eigenlijk3, maar 2 er van vallen op zelfde tijdstip)Lang leve Avans!
Die kan daar weinig mee, maar aankaarten kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:54 schreef AMangold het volgende:
Heeft je opleiding ook een opleidingscommissie?
Waar vraag ik die aan dan ?quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uitzonderingenrooster aanvragen!
[..]
Die kan daar weinig mee, maar aankaarten kan nooit kwaad.
De enige fok!ker die ik ooit in het echt heb gezien... (en waarvan ik wist wie het was natuurlijk).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:13 schreef Kuukske het volgende:
Zulke dingen deed Herr Fratz ook altijd.
Die conclusie kun je niet trekken.quote:
Als je bent geweest laat even weten hoe het was. Ga zelf meestal naar walk about eetcafé voor de burgers..quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:58 schreef Seamonkey- het volgende:
Iemand al in die nieuwe tent geweest The Burger Bar geweest waar vroeger de rolmops zat? Ben echt benieuwd! Van het weekend maar eens heen
Graag gedaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Erg bedankt! DM doet beetje vreemd en wilt mijn bericht niet versturen
ja echt hequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:01 schreef Ritchie het volgende:
Van het weekend even bij AMangold door de straat gereden, kolere wat wordt dat station groot!
Vanaf het perron kun je ook wel redelijk gluren. En vanaf de hoge voetgangersbrug natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja echt hevind het wel mooi om te zien hoe het steeds veranderd, zou wel eens een keer op de bouwplaats willen gluren (A)
(dat ik geen bouwkunde meer studeer betekend niet dat mijn interesses er niet meer liggen)
Ik houd van de detailsquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanaf het perron kun je ook wel redelijk gluren. En vanaf de hoge voetgangersbrug natuurlijk.
Zal ik doen! Al ben ik nog nooit bij het walkabout eetcafe geweest dus kan ze niet vergelijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:43 schreef sterandje het volgende:
[..]
Als je bent geweest laat even weten hoe het was. Ga zelf meestal naar walk about eetcafé voor de burgers..
True! In het Bredatopic op Skyscrapercity.com komen wel regelmatig foto's voorbij. Maak een account aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik houd van de detailsdan moet je toch echt de bouwplaats op
Ik ook niet, Bredatopicmeeting @ walk about restaurant?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Zal ik doen! Al ben ik nog nooit bij het walkabout eetcafe geweest dus kan ze niet vergelijken
Tijd voor de Burgerchallenge daar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ook niet, Bredatopicmeeting @ walk about restaurant?
Wie de hamburger niet op kan is een burgertrut?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tijd voor de Burgerchallenge daar.
Zo iets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wie de hamburger niet op kan is een burgertrut?
ow miss dan toch geen goed idee, ik ben maar een klein meisje, kan niet veel opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo iets.
Volgens mij krijg je dan stokslagen en word je publiek vernederd op de Grote Markt.
Goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ook niet, Bredatopicmeeting @ walk about restaurant?
Ginneken. 23 valt meequote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef Rabieluh het volgende:
Wie woont er veilig?![]()
http://www.politie.nl/mis(...)egorie=1&categorie=2
Aantallen verandert een beetje met het zoomen, maar in Heuvel.quote:
KMA.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:08 schreef Miniem het volgende:
nog scholen behalve Avans en NHTV voor HBO opleidingen?
Ahja dat had ook gekund!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Aantallen verandert een beetje met het zoomen, maar in Heuvel.
Nou ja, voor een stad van 170K inwoners... Avans en NHTV hebben beide ook nog wel een redelijk breed pakket aan opleidingen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:30 schreef Miniem het volgende:
Nee, bedankt.
Valt best tegen eigenlijk het aanbod.
Slechts 7 (postcode 4823).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:52 schreef Rabieluh het volgende:
Wie woont er veilig?![]()
http://www.politie.nl/mis(...)egorie=1&categorie=2
heb je daar je date?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als iemand mij hier de handigste / kortste route kan geven van station tot van coothplein zou dat fijn zijn!
jij had toch geen tijd voor dates?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:18 schreef AMangold het volgende:
It's Friday, time to datehaha
(ben ook op mijn date aan het wachten)
Valkenbergpark-Grote Markt-Ginnekenstraat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als iemand mij hier de handigste / kortste route kan geven van station tot van coothplein zou dat fijn zijn!
Wat is de ginnekenstraat? leg het even met meer details uit alsjeblieft, het is voor komende maandagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Valkenbergpark-Grote Markt-Ginnekenstraat.
Uhh gewoon rechtdoor bij de hema? maar dan kom je toch niet daar uit? Ik ga naar bugels en beans namelijk.quote:
Moet je reserveren?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Ja langs de Hema, c&a, esprit. zeeman, wibra, KPN winkel.. En de B&B is altijd rete druk.
Overhemd, colbert, stropdas en een rok, veel Gooische R en veel minderwaardig gepeupel zeggen: 'Zeg, ga jij eens even bier halen.'quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef AMangold het volgende:
Oke,
I need some help, binnenkort is er weer een feest van mijn studentenvereniging.. Het thema is Feuten..
Van de Film Feuten.. Maar ik heb die film nog nooit gezien net zo min als de serie feuten van bnn..
Als ik het een beetje google, zie ik niet echt een typisch uiterlijk, maar toch zouden feuten een
typische kledingdracht hebben.. Het enige dat ik weet is dat op het feest stropdassen verplicht zijn..
That's it.. Kan iemand mij vertellen hoe ik het best gekleed ga als een feut?
(ik zat te denken aan een wit damesoverhemd met zwart strak rokje eronder?)
Nja, die meiden die het bedacht hebben vinden het helemaal geniaal..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:00 schreef Gezicht het volgende:
Kakkers en corpsballen![]()
![]()
Wat een kut thema zeg.
Maar daar woon ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:37 schreef sterandje het volgende:
Vraag naar de glitter rotonde. Succes gegarandeerd!
We hoeven ons niet zo te gedragen or (A) er zijn wel regels als, sta nooit met je rug naar de bar toe,quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:03 schreef Gezicht het volgende:
Je idee klopt wel ja.
Sorry, ik heb een enorme haat aan mensen die zich echt zo kleden en gedragen. Van die mensen die zichzelf te goed vinden voor alles en iedereen om hun heen.
Tja ik zou zeggen, houden zo, maar feest is feest he.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:50 schreef AMangold het volgende:
tja niet mijn keus (A) ik ken het niet eens
Iddquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tja ik zou zeggen, houden zo, maar feest is feest he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |