Aye dios miosquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja mijn nicht heeft dus ook 2 kinders van 2 verschillende vaders, zij woont nu in nl, de vaders wonen in spanje..
??? het woordje bastard?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Wtf. Het valt me gewoon nu pas op...
[ afbeelding ]
Goed naar de tekst boven het schoolbord kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Goed naar het schoolbord kijken.Ik spreek geen spaans schat xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kon de catchphrase "Oh my God! They killed Kenny! .. .You bastards!" (maar dan in het Spaans) er niet uithalen?quote:
ken ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je kon de catchphrase "Oh my God! They killed Kenny! .. .You bastards!" (maar dan in het Spaans) er niet uithalen?
quote:
ik heb een hekel aan South Park en The Simpsons en dat soort shitquote:
Kun je Family Guy wel waarderen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan South Park en The Simpsons en dat soort shit
uhm.. Neejquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kun je Family Guy wel waarderen?
Deze man weet.quote:
I'm in.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik nietAls jullie smaak hebben ontwikkeld laat het maar weten
Heb ik. Als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik nietAls jullie smaak hebben ontwikkeld laat het maar weten
Dat organiseer je dan maar mooi bij Kiwi ofzo.quote:
Leg eens uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Heb ik. Als je snapt wat ik bedoel
Groetjes!
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kan niet, over smaak valt niet te twisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |