quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef JDude het volgende:
Al dat kleffe gedoe hier. Dat zou ik nou nooit doen.
Ik wist het nog niet, maar ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:27 schreef AMangold het volgende:
[..]
goed hoor ^^
Ps. thanks nu weten ze de winkel
alleen miniem wist hetquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet, maar ik had al zo'n vermoeden.
Je moet er wel je emotie in leggen natuurlijk. Of meerdere emoties die je tegelijkertijd voelt. Zoals ik deed na het lezen van JDude's opmerkingquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:34 schreef AMangold het volgende:
oke, zo goed ben ik niet in emoticontaal
ik snapquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je moet er wel je emotie in leggen natuurlijk. Of meerdere emoties die je tegelijkertijd voelt. Zoals ik deed na het lezen van JDude's opmerking
Hetzelfde aan u. Het mag nog voor Driekoningen. (dit jaar op maandag 6 januari)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:24 schreef Dalamar het volgende:
Mag het nog op 3 januari?
De beste wensen aan alle Breda-topique-vriend(inn)en
Zo de nucky heeft er verstand vanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Nucky het volgende:
[..]
Hetzelfde aan u. Het mag nog voor Driekoningen. (dit jaar op maandag 6 januari)
Driekoningen is altijd op 6 januariquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef Nucky het volgende:
Hetzelfde aan u. Het mag nog voor Driekoningen. (dit jaar op maandag 6 januari)
Ohquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Driekoningen is altijd op 6 januari.
Ziet er goed uit. Waar zitten ze precies? Grote Markt 46, is dat naast de Aussi pub?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef travelman het volgende:
Voor de wijnliefhebbers: op de Markt is gisteren een nieuwe wijnbar geopend, ik zal er een dezer dagen eens een kijkje gaan nemen, benieuwd of het een aanwinst is! http://www.wijnbarpinot.nl/
hmm een keertje proberenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef travelman het volgende:
Voor de wijnliefhebbers: op de Markt is gisteren een nieuwe wijnbar geopend, ik zal er een dezer dagen eens een kijkje gaan nemen, benieuwd of het een aanwinst is! http://www.wijnbarpinot.nl/
Knallen? ik heb met oud en nieuw genoegd knallen gehoord hoor gezichtjequote:Op maandag 6 januari 2014 13:43 schreef Gezicht het volgende:
Zo, morgen weer naar Breda. Twee en een halve week knallen en dan kunnen we weer even iets rustiger aan doen.
Knallen in de zin van lerenlerenlerenleren.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
Knallen? ik heb met oud en nieuw genoegd knallen gehoord hoor gezichtje
M'n studietijd was erg mooi en gezellig, maar dat lerenlerenleren mis ik echt niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Knallen in de zin van lerenlerenlerenleren.
+1.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dalamar het volgende:
M'n studietijd was erg mooi en gezellig, maar dat lerenlerenleren mis ik echt niet.
De vrije tijd wel
Ik zie allerlei foto's van kurken en gerechten maar geen enkele goeie foto van de zaak zelf,van buiten gezien. Of ik kijk er overheen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:37 schreef travelman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ben er happy meedeed geen zeer (waar ik wel een beetje bang voor was
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |