Ja gek genoeg wel. En dan nog flink fooien geven ook. Zeker de alcoholisten en junks. Zal er wel mee te maken hebben dat ze de waarde van geld niet helemaal snappen.quote:
Misschien hebben ze weinig andere uitgaven, zoals kleding en kapper.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja gek genoeg wel. En dan nog flink fooien geven ook. Zeker de alcoholisten en junks. Zal er wel mee te maken hebben dat ze de waarde van geld niet helemaal snappen.
Niet de fooien van Voorschrift, btw.
Zo zonde.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet de fooien van Voorschrift, btw.
een persoonquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar heb je dan zelf geen pact met iemand?
Mijn turk levert altijd binnen een kwartier als ik via z'n eigen website bestel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:43 schreef GSbrder het volgende:
Thuisbezorgd is wel zulke trage fastfood.
Ik heb geen turk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn turk levert altijd binnen een kwartier als ik via z'n eigen website bestel.
Vreselijke man.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
Walgelijk, op twee zenders Paul de Leeuw.
Tenzij het een live executie is,quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
Z'n stem past wel weer prima bij zijn uiterlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag ie omvallen, met z'n grove humor en z'n vettige stem.
Genieten. Ik ga kijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:49 schreef Disana het volgende:
In zijn geval wel ja. Blech.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Z'n stem past wel weer prima bij zijn uiterlijk.
Tja voor jou is het een feest van herkenning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |