In zijn geval wel ja. Blech.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Z'n stem past wel weer prima bij zijn uiterlijk.
Tja voor jou is het een feest van herkenning.quote:
Vreselijke man. Ook weer zo'n "entertainer" die het alleen kan hebben van het kleineren van anderen.quote:
Precies, gun mij ook eens een lolletje. Jij kan elke dag genieten van zeurende steuntrekkers.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
In zijn geval wel ja. Blech.
[..]
Tja voor jou is het een feest van herkenning.
Je repertoire wordt wel erg beperkt zoquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Precies, gun mij ook eens een lolletje. Jij kan elke dag genieten van zeurende steuntrekkers.
quote:,,Ik heb een specifiek talent en u kunt daar mijn salaris niet van bepalen. Ik werk hard, heb mijn hart verpand aan de publieke omroep en maak maatschappelijk relevante programma's. En ik ben heel goed.''
Jij hebt toch ook Fok?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij kan elke dag genieten van zeurende steuntrekkers.
Zolang het werkt zie ik geen reden tot verandering.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Je repertoire wordt wel erg beperkt zo
Aardig salarisje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-naar-politiek.dhtml
Kwal
Ja, ik ben er weer helemaal kapot van.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zolang het werkt zie ik geen reden tot verandering.
Dat effect heeft ie op mensen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer helemaal kapot van.
Zo gemeen.
Ach, dat is hij ook. Alleen verdient hij teveel voor de publieke omroep.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-naar-politiek.dhtml
Kwal
Oh gut ja, dat is ook zo. Dat was wel een goeie grap, want ik ik dacht #$%$^W$%^ wat maakt GS me nou.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat effect heeft ie op mensen.
Een keer mijn telefoon gekaapt op een meet en jij kreeg er ook flink van langs via mijn account.
Sorry Disana. Misschien moet je even rust houden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer helemaal kapot van.
Zo gemeen.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, dat is hij ook. Alleen verdient hij teveel voor de publieke omroep.
Zo kende je mij niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gut ja, dat is ook zo. Dat was wel een goeie grap, want ik ik dacht #$%$^W$%^ wat maakt GS me nou.
Ik was echt stomverbaasd. Ik weet niet meer wat ik toen tegen jou zei, maar mooi zal het niet zijn geweestquote:
Aardig gecockblocked of juist dates gehusseld?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef eriksd het volgende:
Laatst een telefoon met Tinder buitgemaakt. Dat was genieten.
Het was de telefoon van een hotte chick. Dat werkte wel icm mijn teksten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aardig gecockblocked of juist dates gehusseld?
Mwah, viel wel mee. Ik kan wat hebbenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was echt stomverbaasd. Ik weet niet meer wat ik toen tegen jou zei, maar mooi zal het niet zijn geweest
Je trapt me ook gewoon weer helemaal de vernieling in hè. Meedogenloos ben je.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sorry Disana. Misschien moet je even rust houden.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was de telefoon van een hotte chick. Dat werkte wel icm mijn teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |