Magnatron stuk ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik sta op het punt voor het eerst in mijn leven iets te bestellen via thuisbezorgd.nl. De spanning stijgt.
Lekker boeiend, een tv is toch overrated.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef GSbrder het volgende:
Duurt lang voor House of Cards of Suits weer op de buis komt.
En ik heb geen 4k-beeldscherm om de eerste serie in volle glorie op te kijken.
Doen! Dat is echt zo lekker en luxe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik sta op het punt voor het eerst in mijn leven iets te bestellen via thuisbezorgd.nl. De spanning stijgt.
L. modje ergens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke Lieske is dat? En is ze toevallig geen geheim agente?
Ik ben helaas niet in het bezit van een magnetron. M´n keuken is ook te klein om die nog ergens kwijt te kunnen.quote:
Zo komt er toch nog een keer een lekkere Turkse jongeman aan je deur.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Vergeet de fooi voor de bezorger niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Lekker even z'n bek volspuiten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet de fooi voor de bezorger niet.
Durven ze nog bij je te bezorgen nadat je er een probeerde te versieren?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo komt er toch nog een keer een lekkere Turkse jongeman aan je deur.
Nah, ik gebruik geen thuisbezorgd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Durven ze nog bij je te bezorgen nadat je er een probeerde te versieren?
Daar heeft zo'n knul nog jaren nachtmerries vanquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
Soms met vrienden doen we 't, hele huis vol met valse nichten en dan zo'n onschuldige jongeman overvallen met opmerkingen.
En terecht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar heeft zo'n knul nog jaren nachtmerries van
Ziek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik gebruik geen thuisbezorgd.
Soms met vrienden doen we 't, hele huis vol met valse nichten en dan zo'n onschuldige jongeman overvallen met opmerkingen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:25 schreef arjan1112 het volgende:
Bestel best wel vaak bij thuisbezorgd en het is helemaal niet waar dat de bezorgers alleen maar buitenlanders zijn.
Sommigen zijn ook afgestudeerd filosoof, inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:25 schreef arjan1112 het volgende:
Bestel best wel vaak bij thuisbezorgd en het is helemaal niet waar dat de bezorgers alleen maar buitenlanders zijn.
Bestelden er zoveel arme mensen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb tijdens mijn middelbare school nog voor zo'n bezorgdienst gewerkt. Bood een mooi inkijkje in de lagere sociaal-economische klasse. Ohja, en ik mocht brommer rijden. Mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |