Da's waar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niks, hoort bij het laagopgeleid zijn.
Voor 0,4k heb je tegenwoordig al een 42" HD.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef GSbrder het volgende:
Duurt lang voor House of Cards of Suits weer op de buis komt.
En ik heb geen 4k-beeldscherm om de eerste serie in volle glorie op te kijken.
Ik heb een 40" 1080p tv.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor 0,4k heb je tegenwoordig al een 42" HD.
Of ben je zo'n tokkie die minstens 70" wil op afbetaling?
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:59 schreef Perrin het volgende:
NWS / Praag: Palestijnse ambassadeur blaast zichzelf per ongeluk op?
Arabieren die exploderen.. je verwacht het niet
Wel oldschool van ze als het wel zo was, een bom verstoppen in z'n kluis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:02 schreef Igen het volgende:
Mwah, er had vast geen bordje bij gehangen "Deze explosie was mede mogelijk gemaakt door de Mossad" als die erachter zouden zitten.
Welke Lieske is dat? En is ze toevallig geen geheim agente?quote:
Magnatron stuk ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik sta op het punt voor het eerst in mijn leven iets te bestellen via thuisbezorgd.nl. De spanning stijgt.
Lekker boeiend, een tv is toch overrated.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef GSbrder het volgende:
Duurt lang voor House of Cards of Suits weer op de buis komt.
En ik heb geen 4k-beeldscherm om de eerste serie in volle glorie op te kijken.
Doen! Dat is echt zo lekker en luxe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Ik sta op het punt voor het eerst in mijn leven iets te bestellen via thuisbezorgd.nl. De spanning stijgt.
L. modje ergens.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke Lieske is dat? En is ze toevallig geen geheim agente?
Ik ben helaas niet in het bezit van een magnetron. M´n keuken is ook te klein om die nog ergens kwijt te kunnen.quote:
Zo komt er toch nog een keer een lekkere Turkse jongeman aan je deur.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Vergeet de fooi voor de bezorger niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Lekker even z'n bek volspuiten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeet de fooi voor de bezorger niet.
Durven ze nog bij je te bezorgen nadat je er een probeerde te versieren?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo komt er toch nog een keer een lekkere Turkse jongeman aan je deur.
Nah, ik gebruik geen thuisbezorgd.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Durven ze nog bij je te bezorgen nadat je er een probeerde te versieren?
Daar heeft zo'n knul nog jaren nachtmerries vanquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
Soms met vrienden doen we 't, hele huis vol met valse nichten en dan zo'n onschuldige jongeman overvallen met opmerkingen.
En terecht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar heeft zo'n knul nog jaren nachtmerries van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |