Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Tjee zeg, terwijl hij stond te kijken ? Of was hij ook aan het afsteken ondertussen ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
F*ck..............mn neefje heeft vuurwerk in zijn jas gekregen gisteravond
Grote brandwond in zijn nek. Klote spul, verbieden die handel. Lekker in grote steden door profs laten afsteken.
Die kleine kennende had die zelf ook wel het 1 en ander. Zag alleen de tekst en foto op FB, verder geen idee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:57 schreef Adnap het volgende:
[..]
Tjee zeg, terwijl hij stond te kijken ? Of was hij ook aan het afsteken ondertussen ?
Hopenlijk hersteld hij goed.
Bah wat akeligquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
Grote brandwond in zijn nek. Klote spul, verbieden die handel. Lekker in grote steden door profs laten afsteken.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
Als 't alleen een brandwond is...quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
En daarom kan ik een verbod op vuurpijlen in regio's waar rieten daken voorkomen wel begrijpen, maar een algeheel vuurwerkverbod gaat me te ver.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
dit gebeurde er in 2009
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Wuustwezel.dhtml
hier mag vuurwerk uitzonderlijk met oudjaar afgestoken worden tussen 00u en 00u30quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarom kan ik een verbod op vuurpijlen in regio's waar rieten daken voorkomen wel begrijpen, maar een algeheel vuurwerkverbod gaat me te ver.
dus dat, als we massaal weer volwassen worden mag het van mij weer los maar na wat ik zo her en der lees/zie.....we zijn te kleine kinderen voor vuurwerk,quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Yep, mensen kunnen er niet mee omgaan
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef Oognip het volgende:
Als iets bij een bekende een keer iets niet goed gaat meteen maar roepen dat het verboden moet worden... Als dit bij je neefje niet was gebeurd had je het ook niet willen verbieden.
Lief van jequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
nipje, ook voor jouw, D en de poezels een gelukkig nieuwjaar
Frasier slaapt maar zegt miauw terugquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je
Voor jou en Frasier ook een gelukkig nieuwjaar!
Breng maar langsquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand een hyperactieve kat nodig? Ik leen hem graag een paar uurtjes uit.
Je zou toch gek kijken als ik over 3 uur op je stoep sta. Hoi, hier istie! Breng je hem terug als je hem zat bent? Oktnxbye!quote:
Hij zou zich vast meteen weer thuisvoelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je zou toch gek kijken als ik over 3 uur op je stoep sta. Hoi, hier istie! Breng je hem terug als je hem zat bent? Oktnxbye!
Kan die ook behangenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand een hyperactieve kat nodig? Ik leen hem graag een paar uurtjes uit.
Van blazende katten trekt hij zich toch niets aan (die vindt hij maar raar doen) dus dat komt helemaal goed. Hij slaapt wel graag in je nek, kwijlt daarbij en hij meurt uit z'n kanis omdat hij aan het wisselen is. En hij rent minstens 8 uur per dag als een bezetene door je huis dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij zou zich vast meteen weer thuisvoelen.Drie blazende katten en zulks, alleen geen mamma aanwezig die op hem gaat zitten.
Slapen, kwijlen, meuren.... Op die 8 uur rondrennen na is hij een combi van mijn team.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Van blazende katten trekt hij zich toch niets aan (die vindt hij maar raar doen) dus dat komt helemaal goed. Hij slaapt wel graag in je nek, kwijlt daarbij en hij meurt uit z'n kanis omdat hij aan het wisselen is. En hij rent minstens 8 uur per dag als een bezetene door je huis dus.
Ben ik het ook mee eens, zodra het erg dichtbij komt wordt het ineens een issue.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef Oognip het volgende:
Als iets bij een bekende een keer iets niet goed gaat meteen maar roepen dat het verboden moet worden... Als dit bij je neefje niet was gebeurd had je het ook niet willen verbieden.
Jaa, die is weer helemaal het mannetje hoor! Hij mag alleen nog niet naar buiten vandaag, want stel dat de buurjongetjes nog wat afsteken schrikt ie zich weer dood. Maar zo bang als gisteren had ik hem nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Blissebips
Ook hier van harte en een gezellige dag toegewenst
Spider alweer wat relaxter?
Goed zeg, welkom bij de niet-rokersquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het allerbeste allemaal, eindelijk weer back to normal![]()
PB, ik heb ook nergens meer behang (behalve op meneer zijn kantoor want die boort altijd overal voor ng meer stekkerdozen voor de computerzooi en zulks) maar overal laten spachtelen vorig jaar, als het wat bvuil is (met een HHH die haar dikke reet altijd langs de muren wrijft)roller met spachtelputzreiniger van HG er overheen en weer als nieuw zonder veel moeite dus behalve plafonds die net gedaan zijn verder geen verfwerk meer
![]()
En die reiniger gaat morgen weer over de muren beneden, omdat het in mijn ogen nodig is (alleen in mijn ogen vrees ik) én omdat ik mijn, naar ik hoop, laatste pakje peuken heb aangebroken, zegt ze stoer, dus frisse muren zijn ook een steuntje in de rug voor mij als ultieme schoonfreak.
Aanstaande niet-roker dus, ik heb er nog een paar en die moeten van mezelf eerst op, elke peuk een stukje afscheidquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zeg, welkom bij de niet-rokers
Haha, nee, zowel oliebollen als taart zijn niet echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
MB, zit je nou aan een oliebollentaart?
Laat haar maar even goed nakijken inderdaad. Misschien is het niks maar je kunt maar beter zeker zijn. Bestaat er niet zoiets als krachtvoer voor konijnen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:17 schreef Candaasje het volgende:
Oeh, helemaal overheen gelezen; succes Knoflookje!![]()
Hm, ondanks dat ik wel zin heb in het nieuwe jaar, begint het al weer goed:
Diva begint steeds meer geluiden te maken alsof haar neus/keel e.d. verstopt zitten. Ze maakte altijd al wel een wat gek geluidje als ze wat opgewonden was (als ze op druk op zoek is naar biks of wanneer ze heel lekker gekriebeld wordt), maar het wordt nu steeds harder en vaker, net klonk het helemaal niet OK.En ze snurkt ook af en toe. Dat doen wel meer dieren, maar het kan bij konijnen wel eens op (chronisch) snot wijzen.
Plus dat ze maar niet lekker wil aankomen. Ze is sinds het trekken van haar kiezen gelukkig niet meer verder afgevallen volgens mijn keukenweegschaal, maar ook niet echt aangekomen en ze ziet er nog steeds wat ingevallen uit. Haar ribben/heupen voel ik nog veel te goed. Ondanks dat we haar vaak even apart zetten en extra voeren - ze eet vrij langzaam en met wat moeite door haar tanden, hoewel ze wel een goede eetlust heeft. Zeker als het op biks/groente/fruit aankomt schooit ze ales bij elkaar.
Dus.... wordt toch morgen - als er plek is - even een ritje naar de DA vrees ik.Nakijken op snot/luchtwegen, tandjes na laten kijken ook maar gelijk, en misschien laten onderzoeken of ze iets van wormen heeft. En al wat meer nodig is.
Op zich bestaat er wel biks met nog meer voedingsstoffen (ik heb de 'gewone' Science Selective, maar er bestaat ook 'recovery voer' en voer voor oudere konijnen) dus dat wil ik ook nog wel uitproberen, mocht de DA het ook een goed idee vinden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat haar maar even goed nakijken inderdaad. Misschien is het niks maar je kunt maar beter zeker zijn. Bestaat er niet zoiets als krachtvoer voor konijnen?
Dankjequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ocharme Diva..
Zo zielig als een beestje niet goed in het velletje zit, sterkte Canda
Wat gaaf ! Succes, vaak zijn ze er nog verdomd goed in ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:52 schreef Takaiki het volgende:
Ow, nog gefeliciteerd Bliss
M'n oma van 94 heeft me uitgenodigd voor een potje wordfeud![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:24 schreef Adnap het volgende:
[..]
Wat gaaf ! Succes, vaak zijn ze er nog verdomd goed in ook!
Oh bah, wat vreselijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Lees net dat er brand is geweest door vuurwerk bij de ouders van mijn collega. Twee honden en een kat hebben het niet overleefd
Ja, ze kwamen thuis om bij de dieren te zijn als het vuurwerk zou beginnen. Maar er schijnt vuurwerk naar binnen te zijn gegooid en de dieren zijn omgekomen door de rookquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, wat vreselijk
Het zal je gebeuren
Afschuwelijkquote:
Gadverdamme, verschrikkelijk zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen thuis om bij de dieren te zijn als het vuurwerk zou beginnen. Maar er schijnt vuurwerk naar binnen te zijn gegooid en de dieren zijn omgekomen door de rook
Ik moet zeggen dat ik toch ook wel blij was toen mijn katten mij vannacht kwamen begroeten toen ik thuis kwam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Queller het volgende:
Jezus Rewimo, wat een kútverhaal
Toch altijd een beetje mijn angst met oudjaar. Ik ben dan ook het liefste thuis
Is ook eng vind ik. Hier ben ik er niet bang voor omdat er gewoon niks wordt afgestoken in een straal van een paar honderd meter. Maar vroeger in Haarlem had ik er ook een oogje op. Het hoeft niet eens opzettelijk te gaan maar een verdwaalde vuurpijl kan al een hoop schade aanrichten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Queller het volgende:
Jezus Rewimo, wat een kútverhaal
Toch altijd een beetje mijn angst met oudjaar. Ik ben dan ook het liefste thuis
Wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Lees net dat er brand is geweest door vuurwerk bij de ouders van mijn collega. Twee honden en een kat hebben het niet overleefd
Zeg, denk je een beetje aan mijn hartquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
jullie ook en zie de trouwdatum wel voorbij komen
Jeetjequote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
hmm, misschien. De lucht is hier sowieso te smerig voor woorden, ook zonder vuurwerk al, dus best kans dat haar klachten er wel door verergerd worden. maar goed, ze piept nu niet, dus ik hoop dat ze gewoon wat rook heeft binnenkregen ofzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Misschien een rare opmerking maar zou het kunnen dat Diva wat last heeft van fijnstof vanwege het vuurwerk en eventueel nog wat na-stress? Dat fijnstof komt overal (en nee, ben geen milieufreak dus geen idee) maar Ik liep ook al de hele ochtend te biezen en HHH deed vrolijk mee dus daarom dacht ik aan zo iets![]()
Hopen dat Diva snel op knapt iig.
Ik vind dat zo'n mooi liedje bij die reclamequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef Laysa het volgende:
Mina staat net op de achterpoten om het filmpje van het WWF amazone te zien op tv
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooi liedje bij die reclame
Wat ergquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen thuis om bij de dieren te zijn als het vuurwerk zou beginnen. Maar er schijnt vuurwerk naar binnen te zijn gegooid en de dieren zijn omgekomen door de rook
Ik denk bij jou op gistermiddagquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Oognip het volgende:
Dat staat er bij mij al een paar wekenBen wel benieuwd waar de 'hoogtepunten' op gebaseerd zijn.
Bij mij zijn dat foto's en status updates van 2013.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Oognip het volgende:
Dat staat er bij mij al een paar wekenBen wel benieuwd waar de 'hoogtepunten' op gebaseerd zijn.
Het zijn 20 momenten die geselecteerd zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bij mij zijn dat foto's en status updates van 2013.
Pff, het lijkt wel oorlog buiten maar het waait heel hard.
Oke.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het zijn 20 momenten die geselecteerd zijn.
geen idee. Is mn moederskant, die spreek ik amper haha.quote:
Ik kwam maar tot 4, actieve fb-er dat ik benquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het zijn 20 momenten die geselecteerd zijn.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:52 schreef Takaiki het volgende:
Ow, nog gefeliciteerd Bliss
M'n oma van 94 heeft me uitgenodigd voor een potje wordfeud![]()
![]()
Mwah de neus is nog kapotski en ongesteld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 07:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mond staat open
Beetje opgeknapt?
Nee want ik zie bij updates van iemand die ze alleen aan familie stuurt maar waaar ze in getagd is wel.kan alleen niet reageren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:01 schreef roos85 het volgende:
Trouwens over FB he, als ik nu een bepaalde groep onder kennissen zet en niet alle updates met ze deel maar een gewone vriend die gemeenschappelijk bevriend is met de kennis reageert toch op die status, dan blijft ie voor de kennissen toch onzichtbaar?
en bedankt ..........................................quote:
Ach, je weet wie het zegtquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:39 schreef Adnap het volgende:
en bedankt ..........................................
Oh okequote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee. Is mn moederskant, die spreek ik amper haha.
Een ijsklompquote:Heb je een hart dan
Huh? Dat is raar. Heb je geen polis die je na kan pluizen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:59 schreef Oognip het volgende:
Wat is dit voor idioterie? Begin december de auto weggedaan en eind december de ANWB gebeld dat we op wilden zeggen. Dat kon eigenlijk niet, maar als we een bewijs van de verzekering erbij deden dat we de auto verkocht hadden kon het wel. Vandaag nogmaals gebeld om nog iets te vragen en nu kan het niet meer. Hadden we voor 31 december moeten doen. Dus nu betalen we een heel jaar terwijl we geen auto hebbenHoe achterlijk is dat?
Nee. Het is gewoon elke keer een jaar dat je er aan vast zit. Beetje hetzelfde als een zorgverzekering dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Huh? Dat is raar. Heb je geen polis die je na kan pluizen?
normaal is het idd opzeggen voor novemberquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:59 schreef Oognip het volgende:
Wat is dit voor idioterie? Begin december de auto weggedaan en eind december de ANWB gebeld dat we op wilden zeggen. Dat kon eigenlijk niet, maar als we een bewijs van de verzekering erbij deden dat we de auto verkocht hadden kon het wel. Vandaag nogmaals gebeld om nog iets te vragen en nu kan het niet meer. Hadden we voor 31 december moeten doen. Dus nu betalen we een heel jaar terwijl we geen auto hebbenHoe achterlijk is dat?
Maar heb je toen wel gelijk opgezegd en dat bewijs opgestuurd?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:59 schreef Oognip het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal is het idd opzeggen voor november
Opzeggingen moeten vóór 15 november van het lopende jaar door ons ontvangen zijn. Als u nu opzegt gaat uw opzegging per 31 december 2014 in. U kunt dus nog tot eind 2014 profiteren van de voordelen van uw lidmaatschap en/of Wegenwacht pechhulp Service.
Ja, dat vind ik dus raar. Als ik in januari mijn auto verkoop dan zit ik er dus een heel jaar aan vast.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Ynske het volgende:
Nog sterker, dit zegt hun site:
Uw vraag
auto verkocht
Mijn antwoord
Als u uw auto verkoopt, kunt u uw ANWB Wegenwacht Service niet tussentijds opzeggen. De Wegenwacht Services zijn persoonsgebonden. U heeft recht op voertuighulp met elk voertuig (auto of motor) dat u bestuurt. Wanneer u uw ANWB Wegenwacht Service opzegt, eindigt uw service per 1 januari 2014.
Oh ok, mjah bij mij zit t bij mijn lease contract in. Dus ik heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 2 januari 2014 14:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon elke keer een jaar dat je er aan vast zit. Beetje hetzelfde als een zorgverzekering dus.
Nee, want toen was het kerst dus het kwam er even niet van.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar heb je toen wel gelijk opgezegd en dat bewijs opgestuurd?
Klopt en daar ben je met het afsluiten van je lidmaatschap mee akkoord gegaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat vind ik dus raar. Als ik in januari mijn auto verkoop dan zit ik er dus een heel jaar aan vast.
Hm ja dan sta je ook niet sterk natuurlijk. Weet je de naam van degene met wie je gesproken hebt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Oognip het volgende:
Nee, want toen was het kerst dus het kwam er even niet van.
Blijkbaar ben ik dan zo dom om dat niet van te voren uit te zoeken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klopt en daar ben je met het afsluiten van je lidmaatschap mee akkoord gegaan.
Nee, dus ik zal ook wel dikke pech hebben, maar stom vind ik het welquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hm ja dan sta je ook niet sterk natuurlijk. Weet je de naam van degene met wie je gesproken hebt?
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik dan zo dom om dat niet van te voren uit te zoeken.
Mag ik het dan alsnog idioot vinden alsjeblieft?
Denk niet dat je eronderuit kunt nee. 't Is onlogisch maar ja, dat zijn nu eenmaal hun voorwaarden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:08 schreef Oognip het volgende:
Nee, dus ik zal ook wel dikke pech hebben, maar stom vind ik het wel
Uhu, maar die wilden we op mijn naam zetten omdat ik er meer mee rijd en dat goedkoper is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Ynske het volgende:
Maar jullie wilden toch weer een nieuwe auto kopen? Dan kun je iig nog gebruik maken van je lidmaatschap of ieder ander voertuig wat je gebruikt waar je problemen mee kunt ondervinden.
Is dat niet tegen de wet? Nadat je een jaarabbo hebt gehad mag je tegenwoordig toch bij alle tijdschriften, instanties etc per maand opzeggen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:03 schreef Ynske het volgende:
Nog sterker, dit zegt hun site:
Uw vraag
auto verkocht
Mijn antwoord
Als u uw auto verkoopt, kunt u uw ANWB Wegenwacht Service niet tussentijds opzeggen. De Wegenwacht Services zijn persoonsgebonden. U heeft recht op voertuighulp met elk voertuig (auto of motor) dat u bestuurt. Wanneer u uw ANWB Wegenwacht Service opzegt, eindigt uw service per 1 januari 2014.
Dit is een dienst, valt dat daar dan wel onder?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat niet tegen de wet? Nadat je een jaarabbo hebt gehad mag je tegenwoordig toch bij alle tijdschriften, instanties etc per maand opzeggen?
Lidmaatschap staat op D?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Uhu, maar die wilden we op mijn naam zetten omdat ik er meer mee rijd en dat goedkoper is.
Dan zorgen dat je een probleem hebt met de auto als D erbij isquote:
Of misschien kan ze het contract overnemen? Dat is anders dan een opzeggingquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan zorgen dat je een probleem hebt met de auto als D erbij is
Geen idee, misschien iets voor Nip om uit te zoeken. Want het is wel een stomme regeling zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dit is een dienst, valt dat daar dan wel onder?
Hebben we net uitgezocht inderdaad, maar helaas werkt die regeling daar niet voor omdat ANWB een vereniging is en niet iets waar je een abonnement op hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien iets voor Nip om uit te zoeken. Want het is wel een stomme regeling zo.
Heb ik inderdaad maar gemaildquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Of misschien kan ze het contract overnemen? Dat is anders dan een opzegging
wat eten we?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:51 schreef Adnap het volgende:
Tip van de dag Zet het gewoon op je kalender, net als een aantal andere zaken staat hier bijv op de kalender wie wanneer een nieuwe id moet, rijbewijs of zo. Scheelt hoop ellende.
Ik weet nu al dat ik in april een nieuwe ID moet en in oktober mijn rijbewijs moet verlengen.
Hier kookt zoonlief, hij oefent voor zijn werkweek volgend jaar oktober, dan moeten ze 5 dagen zelf koken
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zo! Dat was migraineaanval nummer 1 van dit jaar. Awesomesauce.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nu nog even niet, Toek, ik heb hoofdpijn![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Qwea het volgende:
Wet van dam zegt dat anwb geen abo is maar een dienst/vereniging.
Voor het opzeggen van lidmaatschappen bij verenigingen (zoals bijvoorbeeld de ANWB) gelden andere regels (verenigingsrecht). Hier blijft gelden dat een lidmaatschap met een jaar verlengd kan worden wanneer niet voor een bepaalde periode wordt opgezegd (voor de ANWB geldt bijvoorbeeld dat je voor 15 november moet hebben opgezegd, anders zit je ook het daarop volgende jaar vast aan je lidmaatschap).
Ik lees: Roos, heb je al iets van je vakantielieveling gehoordquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef Qwea het volgende:
Roos? Heb jij al wat van vakantieveilingen gehoord?
Begint goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Tssssss, wat ben je weer slecht op de hoogtequote:Op donderdag 2 januari 2014 16:21 schreef Queller het volgende:
Ik lees: Roos, heb je al iets van je vakantielieveling gehoord
Ik had al het idee dat ik iets gemist had...
Jij weet meer/beter? Vertelquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tssssss, wat ben je weer slecht op de hoogte
nou schuif maar aan, 17.45 gaat de pan op tafel:Dquote:
damn dat red ik niet. Moet tot 17:00 aanwezig zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:37 schreef Adnap het volgende:
[..]
nou schuif maar aan, 17.45 gaat de pan op tafel:D
andere keer dan maarquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
damn dat red ik niet. Moet tot 17:00 aanwezig zijn.
Jij ook al niet op de hoogte? Jullie moeten beter opletten hoorquote:
Ik heb al 2 maanden migraine, ik mis wel eens wat momenteelquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij ook al niet op de hoogte? Jullie moeten beter opletten hoor
Ik ook!quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh cool, ik heb altijd al met jou in een groepje willen zitten!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
We kunnen een lotgenotencontactgroepje beginnen
Leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh cool, ik heb altijd al met jou in een groepje willen zitten!![]()
Misschien helpt het tegen migraine!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb trouwens gekookt, maar ben uitgeschoten met de pittige paprikapoeder. Damn hé!![]()
Als we op dat laatste moeten wachten, duurt dat volgens mij nog wel even, dus laten we het eerste punt nemen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Leuk
Wanneer beginnen we? Als we ons allebei beroerd voelen, of als we een keertje zijn opgeknapt?
Ja, dat is ook weer zo...quote:Op donderdag 2 januari 2014 17:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als we op dat laatste moeten wachten, duurt dat volgens mij nog wel even, dus laten we het eerste punt nemen!
Het valt bij mij wel mee. Het komt in perioden. Meestal een dag of 10-14 achter elkaar, maar het is ook zo maanden weg. En ook de hoofdpijn wisselt. Soms heb ik helemaal geen hoofdpijn, soms kan ik niet op mijn benen staan van de hoofdpijn. En alles ertussen.quote:Serieus even: Volgens mij heb jij inderdaad toch ook wel regelmatig splijtende koppijn als ik dat zo lees.
Voor die eerste gebruik ik Capri Sonnes die ik in 10voud in de koelkast heb liggen. Ooit eens per ongeluk tijdens een aanval tegen m'n hoofd gedrukt terwijl ik eigenlijk op zoek was naar zo'n speciale koelpad, maar deze zijn heerlijk koud tegen je hoofd. Aanradertjequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo...
Eerste activiteit: met koud lapje op het hoofd in bed liggen en spannende verhaaltjes vertellen
[..]
Het valt bij mij wel mee. Het komt in perioden. Meestal een dag of 10-14 achter elkaar, maar het is ook zo maanden weg. En ook de hoofdpijn wisselt. Soms heb ik helemaal geen hoofdpijn, soms kan ik niet op mijn benen staan van de hoofdpijn. En alles ertussen.
In elk geval kan ik er prima mee of rond omheen functioneren
Die ga ik even onthoudenquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar Capri Sonnes dus! Heerlijk!
Misschien een vraag die je al eeuwen geleden beantwoord hebtquote:Op donderdag 2 januari 2014 17:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor die eerste gebruik ik Capri Sonnes die ik in 10voud in de koelkast heb liggen. Ooit eens per ongeluk tijdens een aanval tegen m'n hoofd gedrukt terwijl ik eigenlijk op zoek was naar zo'n speciale koelpad, maar deze zijn heerlijk koud tegen je hoofd. Aanradertje
En bij mij is het functioneren een beetje weg momenteel. Daar baal ik van. Ik kan op zich prima leven met een aanval per maand/week, maar ik heb ze nu 3x per week en op de andere dagen heb ik gewoon nog steeds barstende hoofdpijn.
Maar Capri Sonnes dus! Heerlijk!
sterktequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zijn oma heeft uitzaaiingen in de longen
Was eigenlijk sinds een paar maanden "schoon" nadat ze darmkanker had gehad, dat was operatief verwijderd. Maar het is helaas dus toch verspreid of teruggekomen
Ze zal er wss ook niet meer aan geholpen willen worden dus het gaat een kwestie van tijd worden
Door het sporten oid? Of voel je je niet lekker?quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Qwea het volgende:
Ik moet koken maar lig half dood op de bank.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was eigenlijk sinds een paar maanden "schoon" nadat ze darmkanker had gehad, dat was operatief verwijderd. Maar het is helaas dus toch verspreid of teruggekomen
Ze zal er wss ook niet meer aan geholpen willen worden dus het gaat een kwestie van tijd worden
Sterktequote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat vreselijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Misschien een vraag die je al eeuwen geleden beantwoord hebt
maar ben je al in behandeling bij het hoofdpijnspreekuur van je ziekenhuis?
Oef naarquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iban levert al langer blijkbaar problemen op (zelf nog geen last mee) maar het is bekend dus men gaat er toch wel soepel mee om, al blijven er bedrijven die het worst zal zijn en die idioot doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:19 schreef Laysa het volgende:
Mag ik ff vloeken.
2 grote bedrijven die in december geen rekening hebben gestuurd want het was fout gegaan ivm IBAN....Hoelang is dat fuck IBAN wel al niet bekend![]()
![]()
Maar nu zelf overgemaakt: want tja mevrouw anders krijgt u een aanmaning met extra kosten....![]()
![]()
Nou daar heb ik heel netjes wat op gezegd
Is dat boek iets? want mijn moeder had er ook wel interesse naar maar vroeg zich af of het niet allemaal om Antonie ging.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toekito het volgende:
Vandaag met collega kussen omdat nieuw jaar en morgen omdat ze jarig is.
De hoogtepunten van mijn werkweek
Mn nichtje wilde boek van Isa Hoes lenen maar zei erbij dat ze niet snel las......ze appt net: Gisteravond begonnen, nu laatste bladzijde.
Roflol
Nou, elke dag hoofdpijn is ook niet niksquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Volgende week weer telefonisch consult en 11 februari weer een echte afspraak. Omdat ik vele dozen aspirines slikte, moet ik daar eerst van detoxen en dan gaan ze kijken hoe erg het is als je helemaal geen medicijnen meer slikt. Dat zou betekenen dat ik nu al grote verbetering zou moeten zien (want clean vanaf 26 november), maar dat is dus helaas niet zo. En ik heb nu ook nog eens vakantie waarin ik echt probeer te ontspannen. Af en toe doet m'n hoofd ook raar alsof er een soort onbalans inzit. Volgende week maar even bespreken.
Maar goed. Genoeg eroverIk probeer er niet over te zeuren. Er zijn ergere dingen zoals Yashaaaaa maar weer eens laat zien.
Ochquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nop.. Ook niet van de curator.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:53 schreef Qwea het volgende:
Roos? Heb jij al wat van vakantieveilingen gehoord?
Hoop dat t helptquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Volgende week weer telefonisch consult en 11 februari weer een echte afspraak. Omdat ik vele dozen aspirines slikte, moet ik daar eerst van detoxen en dan gaan ze kijken hoe erg het is als je helemaal geen medicijnen meer slikt. Dat zou betekenen dat ik nu al grote verbetering zou moeten zien (want clean vanaf 26 november), maar dat is dus helaas niet zo. En ik heb nu ook nog eens vakantie waarin ik echt probeer te ontspannen. Af en toe doet m'n hoofd ook raar alsof er een soort onbalans inzit. Volgende week maar even bespreken.
Maar goed. Genoeg eroverIk probeer er niet over te zeuren. Er zijn ergere dingen zoals Yashaaaaa maar weer eens laat zien.
Nah, Van oud op nieuwjaar lag ik er om half 4 in. En ik had echt niet eens veel gedronken. 5 biertjes over de hele dag ofzo. Maar mijn lichaam trekt dat gewoon niet, vet kansloos. Ik ben echt dagen van de rel als ik uit mijn ritme kom en te weinig slaap krijg. Alhoewel dat achterlijk is, want ik heb van half 4 tot half 12 lopen snurken. Dat is alsnog 8uquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Door het sporten oid? Of voel je je niet lekker?
Hoe is dat boek? Lijkt me wel interessant.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:12 schreef Toekito het volgende:
Mn nichtje wilde boek van Isa Hoes lenen maar zei erbij dat ze niet snel las......ze appt net: Gisteravond begonnen, nu laatste bladzijde.
Roflol
Bahquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
52 euroquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef roos85 het volgende:
Net lekker bij Kruidvat geshopt trouwens
Bijna 52 euro korting. Kan bijna een eigen drogisterij beginnen
Nein. Morgen maar es bellenquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nop.. Ook niet van de curator.
Jij?
Tnxquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein. Morgen maar es bellenKeep you posted!
Nee. Maar even onder spoiler, want ik wil er echt niet over zaniken, maar het beheerst m'n leven momenteel nogalquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef Qwea het volgende:
Hier instabiele nekwervels wat migraine triggert. En stress![]()
PB, heb je al eens een MRI e.d gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Svp niet quoten, ik haal het zo weer weg.
[ Bericht 37% gewijzigd door PaarsBeestje op 02-01-2014 20:09:46 ]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]Ik zou zelf als ik jou was, opnieuw naar de HA gaan. Vertellen wat je hier hebt verteld en vragen of hij je wil doorverwijzen naar de neuroloog. Zeker omdat je bent afgekickt van de pijnstilling en het daar dus NIET van komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Svp niet quoten, ik haal het zo weer weg.
Verder zou ik zelf vragen aan de HA om de periode naar de afspraak met de neuroloog te overbruggen met imigran (injectie, neusspray is goor en kut) of maxalt smelttabletten. Ik zou ook vragen of hij er spoed achter kan zetten omdat je al 2 maanden compleet kapot gaat van de koppijn en het je leven beinvloed.
Die keer dat je op de SEH bent geweest, heb je toen pijnstilling gehad? Ik heb die 2x dat ik naar de SEH moest dipidolor gehad (soort van morfine injectie) werkt ook als een tiet. Kutte is dat je die in het Zhuis moet halen, want die zet men alleen daar. En morfine tabletten werken bij mij niet bij zulke hevige migraine.
Maar ik zou serieus opnieuw naar de HA gaan en de situatie uitleggen en vragen of je naar neuro mag.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Eens. Ik snap best dat als je achterlijk veel zooi slikt, je daar van moet afkicken eerst. Maar IMHO is dat na 3 weken heus uit je systeem.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:04 schreef Laysa het volgende:
Ik zou ook niet blij worden van zulke antwoorden PB....Vind het dan ook niet normaal...Dus zelfs als je op de SeH terecht komt is dat niet afdoende voor directe hulp...Ik vind het ook raar dat je zolang moet detoxen
mee eensquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zelf als ik jou was, opnieuw naar de HA gaan. Vertellen wat je hier hebt verteld en vragen of hij je wil doorverwijzen naar de neuroloog. Zeker omdat je bent afgekickt van de pijnstilling en het daar dus NIET van komt.
Verder zou ik zelf vragen aan de HA om de periode naar de afspraak met de neuroloog te overbruggen met imigran (injectie, neusspray is goor en kut) of maxalt smelttabletten. Ik zou ook vragen of hij er spoed achter kan zetten omdat je al 2 maanden compleet kapot gaat van de koppijn en het je leven beinvloed.
Die keer dat je op de SEH bent geweest, heb je toen pijnstilling gehad? Ik heb die 2x dat ik naar de SEH moest dipidolor gehad (soort van morfine injectie) werkt ook als een tiet. Kutte is dat je die in het Zhuis moet halen, want die zet men alleen daar. En morfine tabletten werken bij mij niet bij zulke hevige migraine.
Maar ik zou serieus opnieuw naar de HA gaan en de situatie uitleggen en vragen of je naar neuro mag.
Dan zou ik voor een second opinion gaan bij een ander ziekenhuis. Zeker als deze naar je weigert te luisteren.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen en ik ben daarnaast ook nog eens bang dat het me m'n baan kost op een gegeven moment. M'n baas is nu nog heel begrijpend, maar is hij dat over 2 maanden ook nog? Ik probeer verzuim zoveel mogelijk te compenseren met vakantie, maar dat houdt op een gegeven moment ook op.
En Q, dit is de neuroloog van wie ik zolang moet detoxen. Mn volgende afspraak is pas in februari. Mèn, ik moet er niet aan denken om nog meer dan een maand zo door te gaan
Dit vind ik ook veel te lang en ik zou een second opinion aanvragen want het is niet normaal om iemand zolang met zulke klachten te laten doorlopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen en ik ben daarnaast ook nog eens bang dat het me m'n baan kost op een gegeven moment. M'n baas is nu nog heel begrijpend, maar is hij dat over 2 maanden ook nog? Ik probeer verzuim zoveel mogelijk te compenseren met vakantie, maar dat houdt op een gegeven moment ook op.
En Q, dit is de neuroloog van wie ik zolang moet detoxen. Mn volgende afspraak is pas in februari. Mèn, ik moet er niet aan denken om nog meer dan een maand zo door te gaan
Damn k zou je bijna tabletten toesturen die ik heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Dit vind ik ook veel te lang en ik zou een second opinion aanvragen want het is niet normaal om iemand zolang met zulke klachten te laten doorlopen.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een second opinion gaan bij een ander ziekenhuis. Zeker als deze naar je weigert te luisteren.
Mijn god wat zijn we eensgezind vandaagquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
mee eens
of Naramig tabletten ipv Maxalt of Imigran
Of fysio / manueel therapeut. Kan ook zijn dat je triggerpoints hebt (die heb ik ook in mijn nek vanwege die instabiele nekwervels. En die lokken migraine uit). Dry needling kan dan een optie zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Damn k zou je bijna tabletten toesturen die ik heb.
Lieverd, vraag in hemelsnaam een second opinion.
En heb je al eens een bezoek aan een chiropractiker gebracht?
Dan al helemaal vragen naar Naramigquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Immigran neusspray en Maxalt heb ik alletwee. Maxalt helpt nauwelijks en Immigran heel kort. Bij de laatste voel je de aanval wegglijden (om daarna even hard weer terug te komen).
Je kaapt niets!quote:Ik ga morgen eerst mailen en dan ga ik daarin vragen of sowieso de afspraak vervroegd kan worden. En bij de HA vraag ik een herhaalrecept voor Immigran aan, want daar heb ik er nog maar één van.
Sorry jongens, ik probeer het topic niet te kapen ofzo
Je kaapt helemaal niks en je hebt alle recht om ff lekker te klagenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Immigran neusspray en Maxalt heb ik alletwee. Maxalt helpt nauwelijks en Immigran heel kort. Bij de laatste voel je de aanval wegglijden (om daarna even hard weer terug te komen).
Ik ga morgen eerst mailen en dan ga ik daarin vragen of sowieso de afspraak vervroegd kan worden. En bij de HA vraag ik een herhaalrecept voor Immigran aan, want daar heb ik er nog maar één van.
Naramig, check!quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dan al helemaal vragen naar Naramig
[..]
Je kaapt niets!
We denken alleen maar met je mee omdat we weten hoe klote dat t is
Maar ik wil helemaal niet klagen. Ik wil dat die k*thoofdpijn over is en dan m'n keuken behangen en de muur in de gang vervenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kaapt helemaal niks en je hebt alle recht om ff lekker te klagen
Snotter maar even en dan morgen actie want dit is geen doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
En jullie zijn lief (en ik zit nu stom te snotteren).
dat gevoel ken ik, maar dat is nu even niet zo.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet klagen. Ik wil dat die k*thoofdpijn over is en dan m'n keuken behangen en de muur in de gang verven
Doe even normaal met je excuus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga morgen eerst mailen en dan ga ik daarin vragen of sowieso de afspraak vervroegd kan worden. En bij de HA vraag ik een herhaalrecept voor Immigran aan, want daar heb ik er nog maar één van.
En als je die niet krijgt, hosselen we die wel ergensquote:
wijze vrouwquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Laysa het volgende:
Ik denk niet dat wij hier eigen apotheek moeten gaan spelen, maar dat zijn mijn 2 cents
Ik wilde net m'n Maxalt in de aanbieding gooienquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:19 schreef Laysa het volgende:
Ik denk niet dat wij hier eigen apotheek moeten gaan spelen, maar dat zijn mijn 2 cents
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe even normaal met je excuus.![]()
Als je morgen gaat mailen, dan moet je niet vragen of de afspraak vervroegd kan worden. Geef maar aan dat je WILT dat die afspraak vervroegd wordt. Geef ook maar aan dat je er kapot aan gaat, dat je baan op de tocht staat (overdrijf maar), en dat je het niet langer trekt op deze manier. En dat jij van mening bent dat het niet door de pijnstilling komt. En dat je wilt dat er naar andere oorzaken gekeken wordt.
Wees maar klaar met vriendelijk zijn. En als ze dan nog weigeren zou ik serieus een second opinion aanvragen. Kwestie van naar de HA, nieuwe verwijsbrief halen en spoed erin laten zetten, nieuw ziekehuis uitzoeken.
En serieus, klinkt misschien stom hoor, maar als je nou echt weer zo'n mega aanval hebt, ga maar weer naar de SEH. Net zolang totdat men er schijtziek van wordt en actie onderneemt. Heb ik toen gedaan met mijn crohn. MOest fucking ook 1,5e maand wachten op een afspraak, had abcessen en al, liep van alle kanten leeg. En ik heb in 1 week tijd de SEH 5x gezien. De 6de keer mocht ik eindelijk blijven voor een slang in mijn reet. Trust me, dat werkt.
Ik heb nog wel morfine pleisters voor jequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik wilde net m'n Maxalt in de aanbieding gooien
Lijkt me een zeer slim plan. Reageren ze een beetje vlot op de mail?quote:Maar goed, dank voor het advies allen, ik ga morgenochtend vroeg even mailen.![]()
![]()
doe maar en met stampende voet en slaande hand op de tafelquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik wilde net m'n Maxalt in de aanbieding gooien
Maar goed, dank voor het advies allen, ik ga morgenochtend vroeg even mailen.![]()
![]()
Geen idee, dit is de eerste keer dat ik mail.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog wel morfine pleisters voor je
[..]
Lijkt me een zeer slim plan. Reageren ze een beetje vlot op de mail?
Thanksquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:23 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt vreselijk kut voor je PB, dit is toch geen leven zoLuister maar naar al die wijze vrouwen boven mij en hou op met excuses over 'topickaap', ook jij mag je ei kwijt
Snap dat je dat doet voor je baan, maar je hebt gewoon recht op ziekte-uren he. Dus ik hoop niet dat je baas je hierin forceert oid?quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wil je nu al weer uit ons groepje, of watquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik wil dat die k*thoofdpijn over is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen bellen. Uitleggen hoe het je vergaat, hoe het je het functioneren onmogelijk maakt en vragen om actie. Dit duurt gewoon te lang en is in alle opzichten ongezond voor je.
Achterpoten zijn hier ook een no goquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sophie kwam net ook zonder deken op schoot
Het wordt wel weer een schootkat misschien
Alhoewel ze het volgens mij niet zo leuk vond dat ik (voor mij ongemerkt) haar achterpootjes aan het aaien was, toen stond ze op en liep ze weg
Moet je perse je adres invullen? Ik zag dat je anoniem kon tekenen, maar verderop moet je wel je adres invullen? Daar ben ik niet zo scheutig opquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
pssst, willen jullie even kijken ajb? Alle steun is nog steeds bitter nodig![]()
F&F / Wie wil tekenen voor behoud van de Polders van Rhoon
Anoniem mag hoorquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet je perse je adres invullen? Ik zag dat je anoniem kon tekenen, maar verderop moet je wel je adres invullen? Daar ben ik niet zo scheutig opMaar wil wil tekenen voor je!
Getekendquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
pssst, willen jullie even kijken ajb? Alle steun is nog steeds bitter nodig![]()
F&F / Wie wil tekenen voor behoud van de Polders van Rhoon
Ik snap het niet helemaal, heeft een collega een ongeluk gehad en kan ze nu niet praten? Dan moet ze wel heel beroerd terecht zijn gekomenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:12 schreef Toekito het volgende:
Hoe kan een mens vallen dat hij niet meer kan praten?
Heb een vrouwelijke collega die dat gelukt is. Alleen kreeg ik een naam door van dame Y, ik dr appen, die is het dus niet. Dus de managers hier zijn sowieso faalhazen dat ze hun personeel niet kennen. Maar vroeg me meer af hoe je zo kan vallen eigenlijk.
En nee geen flauwe grappen over Schumi aub!
Ja dus collega is gevallen en kan niet meer praten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, heeft een collega een ongeluk gehad en kan ze nu niet praten? Dan moet ze wel heel beroerd terecht zijn gekomen
O, da's ook lekker slim van managerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:40 schreef Toekito het volgende:
Ja dus collega is gevallen en kan niet meer praten.
Maar bijkomend is dat manager zegt dat het dame Y is, die appte ik en die is het dus niet. Ook zo vaag.
ja maar dan kom je niet werken lijkt me. De dame in kwestie komt werken maar kan niet praten....ik snap het gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:49 schreef Adnap het volgende:
Dat kan als je net verkeerd valt ja. Je spraakcentrum zit in je linkerkant van je hersenen maar behoorlijk aan de buitenkant/oppervlakte. Daar op vallen is technisch mogelijk. Kan ook zo zijn dat ze dus niet op die plek zelf gevallen is maar dat er een bloeding in dat gebied is ontstaan/gekomen door een val.
[ afbeelding ]
Link ja, ik zou verwachten idd dat iemand niet komt werken en zo wie zo iemand die dat wel doet gelijk 112 bellen en af laten voeren richting le hospital. Linkse soep hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar dan kom je niet werken lijkt me. De dame in kwestie komt werken maar kan niet praten....ik snap het gewoon niet.
Huh? Die zou ik maar eens rap naar een dokter sturen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:50 schreef Toekito het volgende:
ja maar dan kom je niet werken lijkt me. De dame in kwestie komt werken maar kan niet praten....ik snap het gewoon niet.
niet sturen, te link, op laten halen. Iemand die niet kan spreken zonder aanwijsbare reden anders dan val mogen ze op komen halen met een ambu.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Huh? Die zou ik maar eens rap naar een dokter sturen!
Het wordt nog maffer.......er is hier nu iemand die gevallen is maar een vrouw kan ik het niet noemenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Huh? Die zou ik maar eens rap naar een dokter sturen!
suc6quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:59 schreef Adnap het volgende:
Ik zit hier 18903470 kleuren te schijten, zo naar de tandarts voor 2 gaatjes. Nieuwe tandarts (mijn oude (lees jonge mooie man, ) die ook nog eens goed luisterde en goed werk deed is weg... dus nu kan ik weer van voren af aan vertrouwen opbouwen en laat ik het zacht uitdrukken dat keer 1 niet echt tof was
haha ja, en je bazen moeten zich heel diep gaan schamen als ze gewoon eecht niet weten wie ze nu wel of niet binnen hun deuren hebbenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het wordt nog maffer.......er is hier nu iemand die gevallen is maar een vrouw kan ik het niet noemen
Hij is op zijn kaak gevallen ofzo waardoor die niet kan praten. Dat klinkt wel logisch.
Dat dus........ja hij werkt hier pas 2 maanden maar geloof dat zij er al 1,5 jaar is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:08 schreef Adnap het volgende:
[..]
haha ja, en je bazen moeten zich heel diep gaan schamen als ze gewoon eecht niet weten wie ze nu wel of niet binnen hun deuren hebben
Ja, dat lijkt me niet zo gek maar alsnog naar de dokter ermee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:04 schreef Toekito het volgende:
Het wordt nog maffer.......er is hier nu iemand die gevallen is maar een vrouw kan ik het niet noemen
Hij is op zijn kaak gevallen ofzo waardoor die niet kan praten. Dat klinkt wel logisch.
Sterkte, ik hoop dat ze goed naar je luisterenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:59 schreef Adnap het volgende:
Ik zit hier 18903470 kleuren te schijten, zo naar de tandarts voor 2 gaatjes. Nieuwe tandarts (mijn oude (lees jonge mooie man, ) die ook nog eens goed luisterde en goed werk deed is weg... dus nu kan ik weer van voren af aan vertrouwen opbouwen en laat ik het zacht uitdrukken dat keer 1 niet echt tof was
weet niet of die daar geweest is. Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet zo gek maar alsnog naar de dokter ermee.
Vage boel daar bij jullie hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:14 schreef Toekito het volgende:
weet niet of die daar geweest is. Lijkt me wel.
ik ook, zo niet dan heb ik al een andere tandarts op de backup. Ben al zo bang, geen behoefte aan nog meer ellende. Oh en mooie was nog, vorige keer wilde ze direct een kroon plaatsenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sterkte, ik hoop dat ze goed naar je luisteren
dus dat. Snap niet dat hij er is.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:20 schreef Adnap het volgende:
Eigenlijk is het meer dan schandalig.... en t zegt ook wel iets over het werkklimaat dat iemand zich niet ziek meld terwijl hij niet kan praten en zich (naar ik mij kan voorstellen) ook niet helemaal jofel voelt.
ik ook niet. Heeft iemand nog een valiumpje ? zit te rammelen op de stoel hierquote:
Wat voor camera?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:52 schreef Ynske het volgende:
mn camera is klaar
hijs zo ontzettend schetig
Yep je zet m zelf in elkaarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Een bouwpakket?Ziet er inderdaad tof uit!
Zit er wel een beetje behoorlijke lens in? Lijkt me leuk om te doen maar het ziet er allemaal wel erg plasticachtig uit.quote:
nee sorry heb alleen para's bij me.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:47 schreef Adnap het volgende:
[..]
ik ook niet. Heeft iemand nog een valiumpje ? zit te rammelen op de stoel hier
Nep dealerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee sorry heb alleen para's bij me.
Ik deal alleen in illegaal opgewekte stroom vanuit mijn schouder.quote:
Er zijn mensen te weinig en jij krijgt een telefoontje om te komen werkenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:43 schreef Candaasje het volgende:
Oh, das bagger Yashaaaa.
Helpt een niet te warme douche misschien?
Hm... ik ben nog wat aan het rondzoeken voor een nieuwe bijbaan, en kwam net dit tegen:
http://www.connexys.nl/an(...)&p_taal=1&adv_taal=1
Er staat bovenaan 'oproepcontract' , maar weet iemand wat dat precies inhoudt? Word je dan alleen opgeroepen als iemand ziek is o.i.d.? (Ik wil wel even bellen voor meer info hoor, maar het staat zo stom als een 'oproepcontract' al een vaste definitie heeft, en ik het dan niet weet....)
Zou op zich een mooie bijbaan zijn, (mits het partime kan want ik moet af en toe naar de opleiding en ook nog wat dagen stage lopen... ) want qua werk komt het toch ook wel voor een groot deel overeen met het werk van een DA-assistente. Kan ik vast een beetje oefenen.
Hm, ok, dat laatste is handig om te weten, dankje!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Er zijn mensen te weinig en jij krijgt een telefoontje om te komen werken
kan ook met een vast minimum aan uren zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |