Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Tjee zeg, terwijl hij stond te kijken ? Of was hij ook aan het afsteken ondertussen ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
F*ck..............mn neefje heeft vuurwerk in zijn jas gekregen gisteravond
Grote brandwond in zijn nek. Klote spul, verbieden die handel. Lekker in grote steden door profs laten afsteken.
Die kleine kennende had die zelf ook wel het 1 en ander. Zag alleen de tekst en foto op FB, verder geen idee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:57 schreef Adnap het volgende:
[..]
Tjee zeg, terwijl hij stond te kijken ? Of was hij ook aan het afsteken ondertussen ?
Hopenlijk hersteld hij goed.
Bah wat akeligquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
Grote brandwond in zijn nek. Klote spul, verbieden die handel. Lekker in grote steden door profs laten afsteken.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
Als 't alleen een brandwond is...quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
En daarom kan ik een verbod op vuurpijlen in regio's waar rieten daken voorkomen wel begrijpen, maar een algeheel vuurwerkverbod gaat me te ver.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
dit gebeurde er in 2009
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Wuustwezel.dhtml
hier mag vuurwerk uitzonderlijk met oudjaar afgestoken worden tussen 00u en 00u30quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarom kan ik een verbod op vuurpijlen in regio's waar rieten daken voorkomen wel begrijpen, maar een algeheel vuurwerkverbod gaat me te ver.
dus dat, als we massaal weer volwassen worden mag het van mij weer los maar na wat ik zo her en der lees/zie.....we zijn te kleine kinderen voor vuurwerk,quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Yep, mensen kunnen er niet mee omgaan
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef Oognip het volgende:
Als iets bij een bekende een keer iets niet goed gaat meteen maar roepen dat het verboden moet worden... Als dit bij je neefje niet was gebeurd had je het ook niet willen verbieden.
Lief van jequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
nipje, ook voor jouw, D en de poezels een gelukkig nieuwjaar
Frasier slaapt maar zegt miauw terugquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je
Voor jou en Frasier ook een gelukkig nieuwjaar!
Breng maar langsquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand een hyperactieve kat nodig? Ik leen hem graag een paar uurtjes uit.
Je zou toch gek kijken als ik over 3 uur op je stoep sta. Hoi, hier istie! Breng je hem terug als je hem zat bent? Oktnxbye!quote:
Hij zou zich vast meteen weer thuisvoelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je zou toch gek kijken als ik over 3 uur op je stoep sta. Hoi, hier istie! Breng je hem terug als je hem zat bent? Oktnxbye!
Kan die ook behangenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand een hyperactieve kat nodig? Ik leen hem graag een paar uurtjes uit.
Van blazende katten trekt hij zich toch niets aan (die vindt hij maar raar doen) dus dat komt helemaal goed. Hij slaapt wel graag in je nek, kwijlt daarbij en hij meurt uit z'n kanis omdat hij aan het wisselen is. En hij rent minstens 8 uur per dag als een bezetene door je huis dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij zou zich vast meteen weer thuisvoelen.Drie blazende katten en zulks, alleen geen mamma aanwezig die op hem gaat zitten.
Slapen, kwijlen, meuren.... Op die 8 uur rondrennen na is hij een combi van mijn team.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Van blazende katten trekt hij zich toch niets aan (die vindt hij maar raar doen) dus dat komt helemaal goed. Hij slaapt wel graag in je nek, kwijlt daarbij en hij meurt uit z'n kanis omdat hij aan het wisselen is. En hij rent minstens 8 uur per dag als een bezetene door je huis dus.
Ben ik het ook mee eens, zodra het erg dichtbij komt wordt het ineens een issue.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef Oognip het volgende:
Als iets bij een bekende een keer iets niet goed gaat meteen maar roepen dat het verboden moet worden... Als dit bij je neefje niet was gebeurd had je het ook niet willen verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |