Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Tjee zeg, terwijl hij stond te kijken ? Of was hij ook aan het afsteken ondertussen ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
F*ck..............mn neefje heeft vuurwerk in zijn jas gekregen gisteravond
Grote brandwond in zijn nek. Klote spul, verbieden die handel. Lekker in grote steden door profs laten afsteken.
Die kleine kennende had die zelf ook wel het 1 en ander. Zag alleen de tekst en foto op FB, verder geen idee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:57 schreef Adnap het volgende:
[..]
Tjee zeg, terwijl hij stond te kijken ? Of was hij ook aan het afsteken ondertussen ?
Hopenlijk hersteld hij goed.
Bah wat akeligquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
Grote brandwond in zijn nek. Klote spul, verbieden die handel. Lekker in grote steden door profs laten afsteken.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
Als 't alleen een brandwond is...quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
En daarom kan ik een verbod op vuurpijlen in regio's waar rieten daken voorkomen wel begrijpen, maar een algeheel vuurwerkverbod gaat me te ver.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:15 schreef sararaats het volgende:
dit gebeurde er in 2009
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-in-Wuustwezel.dhtml
hier mag vuurwerk uitzonderlijk met oudjaar afgestoken worden tussen 00u en 00u30quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarom kan ik een verbod op vuurpijlen in regio's waar rieten daken voorkomen wel begrijpen, maar een algeheel vuurwerkverbod gaat me te ver.
dus dat, als we massaal weer volwassen worden mag het van mij weer los maar na wat ik zo her en der lees/zie.....we zijn te kleine kinderen voor vuurwerk,quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]![]()
Yep, mensen kunnen er niet mee omgaan
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef Oognip het volgende:
Als iets bij een bekende een keer iets niet goed gaat meteen maar roepen dat het verboden moet worden... Als dit bij je neefje niet was gebeurd had je het ook niet willen verbieden.
Lief van jequote:Op woensdag 1 januari 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
nipje, ook voor jouw, D en de poezels een gelukkig nieuwjaar
Frasier slaapt maar zegt miauw terugquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief van je
Voor jou en Frasier ook een gelukkig nieuwjaar!
Breng maar langsquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand een hyperactieve kat nodig? Ik leen hem graag een paar uurtjes uit.
Je zou toch gek kijken als ik over 3 uur op je stoep sta. Hoi, hier istie! Breng je hem terug als je hem zat bent? Oktnxbye!quote:
Hij zou zich vast meteen weer thuisvoelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je zou toch gek kijken als ik over 3 uur op je stoep sta. Hoi, hier istie! Breng je hem terug als je hem zat bent? Oktnxbye!
Kan die ook behangenquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand een hyperactieve kat nodig? Ik leen hem graag een paar uurtjes uit.
Van blazende katten trekt hij zich toch niets aan (die vindt hij maar raar doen) dus dat komt helemaal goed. Hij slaapt wel graag in je nek, kwijlt daarbij en hij meurt uit z'n kanis omdat hij aan het wisselen is. En hij rent minstens 8 uur per dag als een bezetene door je huis dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij zou zich vast meteen weer thuisvoelen.Drie blazende katten en zulks, alleen geen mamma aanwezig die op hem gaat zitten.
Slapen, kwijlen, meuren.... Op die 8 uur rondrennen na is hij een combi van mijn team.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Van blazende katten trekt hij zich toch niets aan (die vindt hij maar raar doen) dus dat komt helemaal goed. Hij slaapt wel graag in je nek, kwijlt daarbij en hij meurt uit z'n kanis omdat hij aan het wisselen is. En hij rent minstens 8 uur per dag als een bezetene door je huis dus.
Ben ik het ook mee eens, zodra het erg dichtbij komt wordt het ineens een issue.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:13 schreef Oognip het volgende:
Als iets bij een bekende een keer iets niet goed gaat meteen maar roepen dat het verboden moet worden... Als dit bij je neefje niet was gebeurd had je het ook niet willen verbieden.
Jaa, die is weer helemaal het mannetje hoor! Hij mag alleen nog niet naar buiten vandaag, want stel dat de buurjongetjes nog wat afsteken schrikt ie zich weer dood. Maar zo bang als gisteren had ik hem nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Blissebips
Ook hier van harte en een gezellige dag toegewenst
Spider alweer wat relaxter?
Goed zeg, welkom bij de niet-rokersquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het allerbeste allemaal, eindelijk weer back to normal![]()
PB, ik heb ook nergens meer behang (behalve op meneer zijn kantoor want die boort altijd overal voor ng meer stekkerdozen voor de computerzooi en zulks) maar overal laten spachtelen vorig jaar, als het wat bvuil is (met een HHH die haar dikke reet altijd langs de muren wrijft)roller met spachtelputzreiniger van HG er overheen en weer als nieuw zonder veel moeite dus behalve plafonds die net gedaan zijn verder geen verfwerk meer
![]()
En die reiniger gaat morgen weer over de muren beneden, omdat het in mijn ogen nodig is (alleen in mijn ogen vrees ik) én omdat ik mijn, naar ik hoop, laatste pakje peuken heb aangebroken, zegt ze stoer, dus frisse muren zijn ook een steuntje in de rug voor mij als ultieme schoonfreak.
Aanstaande niet-roker dus, ik heb er nog een paar en die moeten van mezelf eerst op, elke peuk een stukje afscheidquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zeg, welkom bij de niet-rokers
Haha, nee, zowel oliebollen als taart zijn niet echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
MB, zit je nou aan een oliebollentaart?
Laat haar maar even goed nakijken inderdaad. Misschien is het niks maar je kunt maar beter zeker zijn. Bestaat er niet zoiets als krachtvoer voor konijnen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:17 schreef Candaasje het volgende:
Oeh, helemaal overheen gelezen; succes Knoflookje!![]()
Hm, ondanks dat ik wel zin heb in het nieuwe jaar, begint het al weer goed:
Diva begint steeds meer geluiden te maken alsof haar neus/keel e.d. verstopt zitten. Ze maakte altijd al wel een wat gek geluidje als ze wat opgewonden was (als ze op druk op zoek is naar biks of wanneer ze heel lekker gekriebeld wordt), maar het wordt nu steeds harder en vaker, net klonk het helemaal niet OK.En ze snurkt ook af en toe. Dat doen wel meer dieren, maar het kan bij konijnen wel eens op (chronisch) snot wijzen.
Plus dat ze maar niet lekker wil aankomen. Ze is sinds het trekken van haar kiezen gelukkig niet meer verder afgevallen volgens mijn keukenweegschaal, maar ook niet echt aangekomen en ze ziet er nog steeds wat ingevallen uit. Haar ribben/heupen voel ik nog veel te goed. Ondanks dat we haar vaak even apart zetten en extra voeren - ze eet vrij langzaam en met wat moeite door haar tanden, hoewel ze wel een goede eetlust heeft. Zeker als het op biks/groente/fruit aankomt schooit ze ales bij elkaar.
Dus.... wordt toch morgen - als er plek is - even een ritje naar de DA vrees ik.Nakijken op snot/luchtwegen, tandjes na laten kijken ook maar gelijk, en misschien laten onderzoeken of ze iets van wormen heeft. En al wat meer nodig is.
Op zich bestaat er wel biks met nog meer voedingsstoffen (ik heb de 'gewone' Science Selective, maar er bestaat ook 'recovery voer' en voer voor oudere konijnen) dus dat wil ik ook nog wel uitproberen, mocht de DA het ook een goed idee vinden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laat haar maar even goed nakijken inderdaad. Misschien is het niks maar je kunt maar beter zeker zijn. Bestaat er niet zoiets als krachtvoer voor konijnen?
Dankjequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ocharme Diva..
Zo zielig als een beestje niet goed in het velletje zit, sterkte Canda
Wat gaaf ! Succes, vaak zijn ze er nog verdomd goed in ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:52 schreef Takaiki het volgende:
Ow, nog gefeliciteerd Bliss
M'n oma van 94 heeft me uitgenodigd voor een potje wordfeud![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:24 schreef Adnap het volgende:
[..]
Wat gaaf ! Succes, vaak zijn ze er nog verdomd goed in ook!
Oh bah, wat vreselijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Lees net dat er brand is geweest door vuurwerk bij de ouders van mijn collega. Twee honden en een kat hebben het niet overleefd
Ja, ze kwamen thuis om bij de dieren te zijn als het vuurwerk zou beginnen. Maar er schijnt vuurwerk naar binnen te zijn gegooid en de dieren zijn omgekomen door de rookquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, wat vreselijk
Het zal je gebeuren
Afschuwelijkquote:
Gadverdamme, verschrikkelijk zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen thuis om bij de dieren te zijn als het vuurwerk zou beginnen. Maar er schijnt vuurwerk naar binnen te zijn gegooid en de dieren zijn omgekomen door de rook
Ik moet zeggen dat ik toch ook wel blij was toen mijn katten mij vannacht kwamen begroeten toen ik thuis kwam.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Queller het volgende:
Jezus Rewimo, wat een kútverhaal
Toch altijd een beetje mijn angst met oudjaar. Ik ben dan ook het liefste thuis
Is ook eng vind ik. Hier ben ik er niet bang voor omdat er gewoon niks wordt afgestoken in een straal van een paar honderd meter. Maar vroeger in Haarlem had ik er ook een oogje op. Het hoeft niet eens opzettelijk te gaan maar een verdwaalde vuurpijl kan al een hoop schade aanrichten.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef Queller het volgende:
Jezus Rewimo, wat een kútverhaal
Toch altijd een beetje mijn angst met oudjaar. Ik ben dan ook het liefste thuis
Wat verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Lees net dat er brand is geweest door vuurwerk bij de ouders van mijn collega. Twee honden en een kat hebben het niet overleefd
Zeg, denk je een beetje aan mijn hartquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
jullie ook en zie de trouwdatum wel voorbij komen
Jeetjequote:Op woensdag 1 januari 2014 11:56 schreef Toekito het volgende:
hmm, misschien. De lucht is hier sowieso te smerig voor woorden, ook zonder vuurwerk al, dus best kans dat haar klachten er wel door verergerd worden. maar goed, ze piept nu niet, dus ik hoop dat ze gewoon wat rook heeft binnenkregen ofzo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Misschien een rare opmerking maar zou het kunnen dat Diva wat last heeft van fijnstof vanwege het vuurwerk en eventueel nog wat na-stress? Dat fijnstof komt overal (en nee, ben geen milieufreak dus geen idee) maar Ik liep ook al de hele ochtend te biezen en HHH deed vrolijk mee dus daarom dacht ik aan zo iets![]()
Hopen dat Diva snel op knapt iig.
Ik vind dat zo'n mooi liedje bij die reclamequote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef Laysa het volgende:
Mina staat net op de achterpoten om het filmpje van het WWF amazone te zien op tv
Ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooi liedje bij die reclame
Wat ergquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ze kwamen thuis om bij de dieren te zijn als het vuurwerk zou beginnen. Maar er schijnt vuurwerk naar binnen te zijn gegooid en de dieren zijn omgekomen door de rook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |