Huren is ook prima, alleen slecht voor je oudedag en jammer van het verlies van HRA.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:16 schreef Friek_ het volgende:
Een huis kopen: een mooi plan voor mijn volgende leven.
Oh ja, ik moet in 2014 ook eens even kijken of ik mijn keet kan kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huren is ook prima, alleen slecht voor je oudedag en jammer van het verlies van HRA.
Die hebben het vast niet koud gehadquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef remlof het volgende:
Even een traditionele nieuwjaarsfoto tussendoor:
[ afbeelding ]
Lekker valse opmerking, I like.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben het vast niet koud gehad
Hehe. Zit je nog in je hotel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker valse opmerking, I like.
http://www.volkskrant.nl/(...)letten-in-2014.dhtmlquote:Al maanden rood omcirceld in de agenda's van de politieke aanvoerders op het Binnenhof: 19 maart gemeenteraadsverkiezingen.
Gaarne iets met tieten volgende keer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben het vast niet koud gehad
Gelukkig nieuwjaar, Pokster.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Vandaag onthoud ik mij wijselijk van enigszins inhoudelijk posts (ja, kop hem maar in), maar wil toch even iedereen een wijs en gezond 2014 wensen. Of zo.
De brand ontstond rond 10.15 uur in de nok van een zijvleugel van het gebouw, aan de kant van de Groesbeekseweg. Het oude verpleegstersgebouw loopt door op de Heyendaalseweg, maar dat deel staat niet in brand. De brand is op de bovenverdieping, die grotendeels van hout is. In dat deel van het gebouw wonen de minste mensen, vermoedelijk 2 of 3. De brandweer probeert te voorkomen dat de brand overslaat naar de naastgelegen basisschool Meander.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:54 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
In vlammen opgegaan. Zonde, ik heb er nog een paar leuke nachten doorgebracht.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaarne iets met tieten volgende keer.
In coma gehouden. Dan is het wel ernstig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:03 schreef remlof het volgende:
Palestijnse ambassadeur Praag gewond door explosie
Happy New Year from the Mossad.
Dat was dan ook in 1988.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
En hexje heeft haar laatste beurt gemist
Het was een mooi klooster. Leuke plek om verstoppertje te spelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De brand ontstond rond 10.15 uur in de nok van een zijvleugel van het gebouw, aan de kant van de Groesbeekseweg. Het oude verpleegstersgebouw loopt door op de Heyendaalseweg, maar dat deel staat niet in brand. De brand is op de bovenverdieping, die grotendeels van hout is. In dat deel van het gebouw wonen de minste mensen, vermoedelijk 2 of 3. De brandweer probeert te voorkomen dat de brand overslaat naar de naastgelegen basisschool Meander.
bron
Verstoppertje spelen met gewillige studentes?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een mooi klooster. Leuke plek om verstoppertje te spelen.
cameltoe galorequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, ben thuis, rij er straks weer heen.quote:
Je kan auto's altijd maar beter beschut wegzetten met oud en nieuw. Als ze 'm niet in de hens zetten dan wel schroeiplekken van pijlen etc.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, 40 auto's in vlammen opgegaan in Den Haag.
Twee daagjes werken, dan alweer vrij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ben thuis, rij er straks weer heen.
Yep 3 dagen weekend dan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee daagjes werken, dan alweer vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |