Ik heb eigenlijk alleen een pact met remlof, dus hij moet zich niet aanstellen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij zit dan ook tussen een Turk, een Tukker en een turfsteker.
En hexje heeft haar laatste beurt gemistquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
Tehehe, betyar vind wereldgenocide niet zo leuk meer geloof ik.
Als ware post WO1 dictators gaan wij Afrika opdelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
En hexje heeft haar laatste beurt gemist
We trekken gewoon een paar rechte lijnen in het zand.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ware post WO1 dictators gaan wij Afrika opdelen.
Als het btw-tarief 21% is klopt het.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:54 schreef betyar het volgende:
Krijg je ook een factuur:
509,95 ex b.t.w.
645,50 incl b.t.w.
Ik heb zo het idee dat dat incorrect is.
Kan wel kloppen hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:54 schreef betyar het volgende:
Krijg je ook een factuur:
509,95 ex b.t.w.
645,50 incl b.t.w.
Ik heb zo het idee dat dat incorrect is.
Nouja, dan krijg je 617.quote:
107,09 b.t.w.......quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het btw-tarief 21% is klopt het.
Ja dat is dus niet goed.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:58 schreef betyar het volgende:
Ze hebben van het bedrag incl. b.t.w. 21% afgetrokken..........
Oh ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat is dus niet goed.
21% van 645 is wel wat meer dan van 509.
Kan ook zijn dat ze het bedrag ex. btw gewoon verkeerd berekend hebben, maar dat 't incl. btw wel klopt qua prijs.quote:
Zijn toch weer 2 tientjes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze het bedrag ex. btw gewoon verkeerd berekend hebben, maar dat 't incl. btw wel klopt qua prijs.
Maar goed, dat moeten ze zelf maar uitleggen. Hoe dan ook, het scheelt je hooguit 2 tientjes.
Krijg jij een nieuwe factuur en kan je minder btw aftrekken. Tsja. Uiteindelijk kost het je twee tientjes ten opzichte van nu (uitgaande van volledige aftrek).quote:
Dat is waar.quote:
Ze willen mij vernietigen op webDiplomacy.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:06 schreef Friek_ het volgende:
Wat heb ik gemist dat remlof en Voorschrift ineens holmaten zijn?
Wat doe je eigenlijk met dat geld? Je hebt geen woonlasten en voor de rest toch ook niet zoveel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar.
Mijn loon bijvoorbeeld hebben ze 550 te weinig overgemaakt, dat tikt aan.
Beleggen en sparen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met dat geld? Je hebt geen woonlasten en voor de rest toch ook niet zoveel?
Koop een huis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beleggen en sparen.
Moet wel wat anders gaan verzinnen, anders mag ik vermogensbelasting betalen ja.
Correct.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijg jij een nieuwe factuur en kan je minder btw aftrekken. Tsja. Uiteindelijk kost het je twee tientjes ten opzichte van nu (uitgaande van volledige aftrek).
Ik kan geen hypotheek krijgen op basis van mijn contract, tenzij werkgeversverklaring, maar dat risico wil ik niet aangaan aangezien m'n contract nog maar 6 maand loopt.quote:
Wanneer krijg je uitsluitsel over een verlenging?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan geen hypotheek krijgen op basis van mijn contract, tenzij werkgeversverklaring, maar dat risico wil ik niet aangaan aangezien m'n contract nog maar 6 maand loopt.
Binnen nu en 3 maanden denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer krijg je uitsluitsel over een verlenging?
Maar heb je dan zelf geen pact met iemand?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze willen mij vernietigen op webDiplomacy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |