Kan ook zijn dat ze het bedrag ex. btw gewoon verkeerd berekend hebben, maar dat 't incl. btw wel klopt qua prijs.quote:
Zijn toch weer 2 tientjes.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze het bedrag ex. btw gewoon verkeerd berekend hebben, maar dat 't incl. btw wel klopt qua prijs.
Maar goed, dat moeten ze zelf maar uitleggen. Hoe dan ook, het scheelt je hooguit 2 tientjes.
Krijg jij een nieuwe factuur en kan je minder btw aftrekken. Tsja. Uiteindelijk kost het je twee tientjes ten opzichte van nu (uitgaande van volledige aftrek).quote:
Dat is waar.quote:
Ze willen mij vernietigen op webDiplomacy.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:06 schreef Friek_ het volgende:
Wat heb ik gemist dat remlof en Voorschrift ineens holmaten zijn?
Wat doe je eigenlijk met dat geld? Je hebt geen woonlasten en voor de rest toch ook niet zoveel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar.
Mijn loon bijvoorbeeld hebben ze 550 te weinig overgemaakt, dat tikt aan.
Beleggen en sparen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk met dat geld? Je hebt geen woonlasten en voor de rest toch ook niet zoveel?
Koop een huis.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beleggen en sparen.
Moet wel wat anders gaan verzinnen, anders mag ik vermogensbelasting betalen ja.
Correct.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijg jij een nieuwe factuur en kan je minder btw aftrekken. Tsja. Uiteindelijk kost het je twee tientjes ten opzichte van nu (uitgaande van volledige aftrek).
Ik kan geen hypotheek krijgen op basis van mijn contract, tenzij werkgeversverklaring, maar dat risico wil ik niet aangaan aangezien m'n contract nog maar 6 maand loopt.quote:
Wanneer krijg je uitsluitsel over een verlenging?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan geen hypotheek krijgen op basis van mijn contract, tenzij werkgeversverklaring, maar dat risico wil ik niet aangaan aangezien m'n contract nog maar 6 maand loopt.
Binnen nu en 3 maanden denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer krijg je uitsluitsel over een verlenging?
Maar heb je dan zelf geen pact met iemand?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze willen mij vernietigen op webDiplomacy.
Huren is ook prima, alleen slecht voor je oudedag en jammer van het verlies van HRA.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:16 schreef Friek_ het volgende:
Een huis kopen: een mooi plan voor mijn volgende leven.
Oh ja, ik moet in 2014 ook eens even kijken of ik mijn keet kan kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huren is ook prima, alleen slecht voor je oudedag en jammer van het verlies van HRA.
Die hebben het vast niet koud gehadquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef remlof het volgende:
Even een traditionele nieuwjaarsfoto tussendoor:
[ afbeelding ]
Lekker valse opmerking, I like.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben het vast niet koud gehad
Hehe. Zit je nog in je hotel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker valse opmerking, I like.
http://www.volkskrant.nl/(...)letten-in-2014.dhtmlquote:Al maanden rood omcirceld in de agenda's van de politieke aanvoerders op het Binnenhof: 19 maart gemeenteraadsverkiezingen.
Gaarne iets met tieten volgende keer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die hebben het vast niet koud gehad
Gelukkig nieuwjaar, Pokster.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
Vandaag onthoud ik mij wijselijk van enigszins inhoudelijk posts (ja, kop hem maar in), maar wil toch even iedereen een wijs en gezond 2014 wensen. Of zo.
De brand ontstond rond 10.15 uur in de nok van een zijvleugel van het gebouw, aan de kant van de Groesbeekseweg. Het oude verpleegstersgebouw loopt door op de Heyendaalseweg, maar dat deel staat niet in brand. De brand is op de bovenverdieping, die grotendeels van hout is. In dat deel van het gebouw wonen de minste mensen, vermoedelijk 2 of 3. De brandweer probeert te voorkomen dat de brand overslaat naar de naastgelegen basisschool Meander.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:54 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
In vlammen opgegaan. Zonde, ik heb er nog een paar leuke nachten doorgebracht.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaarne iets met tieten volgende keer.
In coma gehouden. Dan is het wel ernstig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:03 schreef remlof het volgende:
Palestijnse ambassadeur Praag gewond door explosie
Happy New Year from the Mossad.
Dat was dan ook in 1988.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
En hexje heeft haar laatste beurt gemist
Het was een mooi klooster. Leuke plek om verstoppertje te spelen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De brand ontstond rond 10.15 uur in de nok van een zijvleugel van het gebouw, aan de kant van de Groesbeekseweg. Het oude verpleegstersgebouw loopt door op de Heyendaalseweg, maar dat deel staat niet in brand. De brand is op de bovenverdieping, die grotendeels van hout is. In dat deel van het gebouw wonen de minste mensen, vermoedelijk 2 of 3. De brandweer probeert te voorkomen dat de brand overslaat naar de naastgelegen basisschool Meander.
bron
Verstoppertje spelen met gewillige studentes?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was een mooi klooster. Leuke plek om verstoppertje te spelen.
cameltoe galorequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, ben thuis, rij er straks weer heen.quote:
Je kan auto's altijd maar beter beschut wegzetten met oud en nieuw. Als ze 'm niet in de hens zetten dan wel schroeiplekken van pijlen etc.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, 40 auto's in vlammen opgegaan in Den Haag.
Twee daagjes werken, dan alweer vrij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ben thuis, rij er straks weer heen.
Yep 3 dagen weekend dan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee daagjes werken, dan alweer vrij.
Je hebt gewoon een luizenbaan. Behalve dan dat je geen woonplek voor jezelf hebt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep 3 dagen weekend dan.
Hoewel, "on record" heb ik deze week gewoon 40 uur gewerkt en krijg 't ook betaald.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Verstoppertje spelen met gewillige studentes?
Ach per saldo woon ik nu gewoon op mezelf, het kost me alleen niks en er is personeel dat kookt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een luizenbaan. Behalve dan dat je geen woonplek voor jezelf hebt.
Ik zou best een maandje volhouden in een hotel. Daarna gaat het vervelen, denk ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een luizenbaan. Behalve dan dat je geen woonplek voor jezelf hebt.
Ah het wisselt van lokatie hoor, dus daar is wel rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou best een maandje volhouden in een hotel. Daarna gaat het vervelen, denk ik.
Het kan allemaal een stuk erger natuurlijk, zoals wonen in een sociale huurwoningquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah het wisselt van lokatie hoor, dus daar is wel rekening mee gehouden.
Zit er nu sinds September, en het is nog wel vol te houden.
Maar wat GS zegt, dat gaat toch vervelen, je hebt niet dezelfde privacy als in een eigen woning.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ach per saldo woon ik nu gewoon op mezelf, het kost me alleen niks en er is personeel dat kookt.
Voor vakantie is het nog wel leuk, maar verder lijkt het me niets.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou best een maandje volhouden in een hotel. Daarna gaat het vervelen, denk ik.
Hoezo niet? Er is niemand die me controleert of lastig valt hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wat GS zegt, dat gaat toch vervelen, je hebt niet dezelfde privacy als in een eigen woning.
Dat is vrij erbarmelijk inderdaad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het kan allemaal een stuk erger natuurlijk, zoals wonen in een sociale huurwoning.
Hauskieping!quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er is niemand die me controleert of lastig valt hoor.
Die doen altijd miraculeus hun ding terwijl ik op kantoor met de voeten op m'n bureau lig.quote:
Elke dag wordt je kamer schoongemaakt door vreemden, je kunt niet veel laten slingeren. Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er is niemand die me controleert of lastig valt hoor.
Hm, tenzij ze geilen op merkondergoed en dat meejatten is er weinig wat ze kunnen pakken over het algemeen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke dag wordt je kamer schoongemaakt door vreemden, je kunt niet veel laten slingeren. Om maar wat te noemen.
Het gaat niet om jattenquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, tenzij ze geilen op merkondergoed en dat meejatten is er weinig wat ze kunnen pakken over het algemeen.
Auto's afbranden ter vermaak...quote:In Den Haag en omgeving zijn volgens de Omroep West sinds 16.00 uur 69 auto's in vlammen opgegaan. Vorig jaar brandden rond de jaarwisseling nog dertig auto's uit.
Mwoh, ik reis aardig licht, dus er valt weinig te ontdekken aan wat er op m'n hotelkamer ligt. Hoogstens welk ondergoed ik draag, welk geurtje ik opdoe en wat voor tandpasta ik gebruik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat niet om jattenHet gaat erom dat je niet alles van je leven wilt delen. Ik niet tenminste.
Grappig dat we zo verschillend over privacy denken. Generatiekloofje?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, ik reis aardig licht, dus er valt weinig te ontdekken aan wat er op m'n hotelkamer ligt. Hoogstens welk ondergoed ik draag, welk geurtje ik opdoe en wat voor tandpasta ik gebruik.
Merkondergoed, laat het rem niet horen, een boxershort van 25 euro is decadent, maar een vijfsterrenhotel in Rotterdam niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, tenzij ze geilen op merkondergoed en dat meejatten is er weinig wat ze kunnen pakken over het algemeen.
Misschien, of gewoon een verschillende opvatting over privacy.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig dat we zo verschillend over privacy denken. Generatiekloofje?
Ja een beetje zich met sirene een zwaailichten door een mensenmenigte proberen te verplaatsen, schan-da-lig!quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef Friek_ het volgende:
Die hulpverleners lokken soms ook zelf het gewelddadige gedrag uit.
Omg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:39 schreef Disana het volgende:
Remlof, die Palestijnse ambassadeur is volgen een bericht in NWS overleden.
Ach alles voor de vrouwtjes he, als mevrouw Italia het zou waarderen dat er Calvin Klein of iets dergelijks op een boxerrandje staat kwam die er ook heus wel, net als het 5* hotel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Merkondergoed, laat het rem niet horen, een boxershort van 25 euro is decadent, maar een vijfsterrenhotel in Rotterdam niet.
Men zou in plaats van hulpverleners filosofen klappen moeten geven.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef Friek_ het volgende:
Die hulpverleners lokken soms ook zelf het gewelddadige gedrag uit.
Hoe kom je er bij dat de Mossad het gedaan heeft dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Omg.
Bedankt Israël, voor het verwoesten van weer een familie.
Die vijf sterren van een hotel merk je wel, dat je boxershort meer dan een tientje kost nietquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Merkondergoed, laat het rem niet horen, een boxershort van 25 euro is decadent, maar een vijfsterrenhotel in Rotterdam niet.
Wedden?quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat de Mossad het gedaan heeft dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |