Met al dat gepraat over masturberen past het beter in SEXquote:
Nietzsche vindt het allemaal maar zinloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had PPC een hele tijd geleden voor 5.9 gekocht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:00 schreef ulq het volgende:
Ik had trouwens PPC moeten kopen. Zat nog te twijfelen toen ie rond 4USD stond![]()
Gister dacht ik er ook nog ff aan maar ik dacht, mwahh ik zal wel te laat zijn nu. Zal straks wel een dipje krijgen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nietzsche vindt het allemaal maar zinloos.Ik heb een nieuwe gevonden die ook wel leuk is: AbsurdismeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
Ghehe.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had PPC een hele tijd geleden voor 5.9 gekocht.
Ik hou ze omdat ik gewoon vertrouwen heb in de techniek.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Ghehe.
Nouja. Het schijnt wel dat ze beter in elkaar zitten dan de Litecoins. Weet er zelf niet genoeg over om er iets zinnigs over te kunnen zeggen maar als je daar op afgaat dan zou je zo kunnen zeggen dat ze zo maar ook gewoon richting de 20 USD kunnen gaan. Dat zal dan wel een beetje ten koste gaan van de Litecoins denk ik.
Nieuwjaarscrash! Onthou dit voor volgend jaar, dan gebeurd het weer, maar dan een dag eerder, omdat iedereen het weet!quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:03 schreef ulq het volgende:
Gox heeft trouwens opeens een aardig dipje
Was een foutje zeker?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:18 schreef Maxbet het volgende:
Mogguh, allemaal zonder kleerscheuren de nacht doorgekomen?
Hier nog even rond blijven hangen of terug naar BIT?
quote:
Dan gaan we gewoon weer verder in een nieuw topicquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:30 schreef Mortaxx het volgende:
Alweer topicvoetbal? In klb gooi ik het dicht
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:08 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nieuwjaarscrash! Onthou dit voor volgend jaar, dan gebeurd het weer, maar dan een dag eerder, omdat iedereen het weet!
Grote nieuws is dan 2014 het maanjaar isquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:56 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wil weten wat die mededeling is waardoor alles naar de moon gaat!
Waar kan je die minen of kopen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:24 schreef MichaelScott het volgende:
Ripple is maar $0,027 waard, dat schiet ook niet echt op met de snelheid waarop ik ze 'mine'
euhm, warp 9 is 1500x lichtsnelheid... niet knipperen met je ogen, want dan ben je al voorbij de maan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Weste bensen, mensen![]()
Gisteravond nog een automatische kooporder voor EAC (440) vervuld. En nu naar Warp 9
Edit: hah, verkooporder LTC naar BTC óók al vervuld. Een flitsende start van 2014
Die bug was toch ook gefixt?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:58 schreef robin007bond het volgende:
Mijn pennies vermenigvuldigen niet meer * 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |