quote:Op zondag 5 januari 2014 15:04 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok, weer wat bijgeleerd.
Maar ik snap die plaatjes van daarnet nog steeds niet.
Puur kooten en de bie goud ditquote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Little_Dolls het volgende:
Dít noem ik nu eens een iets leuker KLB-topic (ok, had misschien beter in ONZ gepast, maar ja)
KLB / Koeien die slordig in de wei staan
Wat een absurditeit
(Blijkbaar heeft iemand het gekickt.)
Dat zou toch al een betere TT zijn ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:11 schreef Mark het volgende:
Voor het volgende topic kunnen we Dag Phil, bye bye love nemen
Bazentopic idd.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Little_Dolls het volgende:
Dít noem ik nu eens een iets leuker KLB-topic (ok, had misschien beter in ONZ gepast, maar ja)
KLB / Koeien die slordig in de wei staan
Wat een absurditeit
(Blijkbaar heeft iemand het gekickt.)
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:23 schreef Little_Dolls het volgende:
Nu heb ik toch wel wat beterschapsplaatjes nodig, om me wat op te beuren.![]()
Zelfde hierquote:Op maandag 6 januari 2014 10:42 schreef Mark het volgende:
Ik vermijd KLB en ONZ altijd, maar deze is
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat heel iets anders was.
Waar het hart vol van is..quote:Op maandag 6 januari 2014 13:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat heel iets anders was.
twitter:stubru twitterde op maandag 06-01-2014 om 13:59:13Happy Birthday Gibson Flying V! http://t.co/lwEpgLxTTx reageer retweet
Meer haring!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:54 schreef Little_Dolls het volgende:
[ afbeelding ]... Ok, dat heb ik dan ook weer bijgeleerd over mezelf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we dan misschien een ander berichtenaantal per pagina ingesteld?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit topic? Ik zit zo halverwege 6.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hebben we dan misschien een ander berichtenaantal per pagina ingesteld?
Zoveel heb ik ook niet op hoor. Ik heb gewoon keelpijn (is goed voor de keel) en het smaakte wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom (te?) veel alcohol drinken op een maandagavond? Vakantie-is-voorbij-depressie?
Bleh, onzekerheid op dat gebied lijkt me klote. Dan mag er best wel een wijntje (ook al is het witquote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik ben trouwens werkloos en m'n huidige situatie is nogal... afwachtend. Lang verhaal...
witte wijn/ rode wijn ken ik een mooi lied over:quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bleh, onzekerheid op dat gebied lijkt me klote. Dan mag er best wel een wijntje (ook al is het wit) in hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |