Hebben we dan misschien een ander berichtenaantal per pagina ingesteld?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit topic? Ik zit zo halverwege 6.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hebben we dan misschien een ander berichtenaantal per pagina ingesteld?
Zoveel heb ik ook niet op hoor. Ik heb gewoon keelpijn (is goed voor de keel) en het smaakte wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom (te?) veel alcohol drinken op een maandagavond? Vakantie-is-voorbij-depressie?
Bleh, onzekerheid op dat gebied lijkt me klote. Dan mag er best wel een wijntje (ook al is het witquote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik ben trouwens werkloos en m'n huidige situatie is nogal... afwachtend. Lang verhaal...
witte wijn/ rode wijn ken ik een mooi lied over:quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bleh, onzekerheid op dat gebied lijkt me klote. Dan mag er best wel een wijntje (ook al is het wit) in hoor.
Belsen deed dat.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Little_Dolls het volgende:
Ducks on the Wall van The Kinks is écht![]()
Ik ben vergeten wie me dat nummer hier voorstelde
Ik zou zijn adres nog in mijn inbox moeten hebben staan, ik was vorig jaar zijn Sint bij de Digitale Pakjesavond.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Little_Dolls het volgende:
...O wacht, ik heb zijn adres niet
Coolquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zou zijn adres nog in mijn inbox moeten hebben staan, ik was vorig jaar zijn Sint bij de Digitale Pakjesavond.
kloterig veel succes bij het zoeken van een nieuwe baanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik ben trouwens werkloos en m'n huidige situatie is nogal... afwachtend. Lang verhaal...
Laat dat "nieuwe" maar weg en dat "misbruiken" ze ook van harte ("geen ervaring!")quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kloterig veel succes bij het zoeken van een nieuwe baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |