Liefquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef valentijn101 het volgende:
Nieuwe kooi voor mijn chinchilla s bouwen.
Met je Swag de vrouwen veroveren en met je geld Micorsoft kopen bv, en natuurlijk een paar oliemaatschappijen, nou dan ben je wel binnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:29 schreef SaucyCock het volgende:
In 2014 wil ik de wereld veroveren.
Investeren in fembots.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Met je Swag de vrouwen veroveren en met je geld Micorsoft kopen bv, en natuurlijk een paar oliemaatschappijen, nou dan ben je wel binnen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
Mijn voornemen is om in 2014 met oudjaar niet op Fok te zitten
Ik weet het, vorig jaar zei ik hetzelfde en nu zit ik hier weerquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:03 schreef F1978 het volgende:
[..]dat is net zo'n moeilijk voornemen als stoppen met roken voor sommige
Maar wat zou je dan graag doen als je niet op FOK! zit ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik weet het, vorig jaar zei ik hetzelfde en nu zit ik hier weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan graag doen als je niet op FOK! zit ?Dan zat ik waarschijnlijk op een ander forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Ok... alternatieve smaak zeg maar ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan zat ik waarschijnlijk op een ander forum
Dat voornemen heb ik nu ook alvast. Toevallig dat het nu zo uit kwam, vriendin aan het werk en net voor 12 thuis waarschijnlijk en morgenochtend ook alweer aan het werk, dus geen zin om in mn uppie ergens heen te gaan en mn vriendin pas morgenmiddag weer te zien als ik wakker ben en zij terug van haar werk is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
Mijn voornemen is om in 2014 met oudjaar niet op Fok te zitten
Had je zo'n slechte start dan ?quote:
Ze zijn aan het masturberen.quote:
Ach, het is de nieuwe humor manier van 2014 om te communicerenquote:
Een pestverleden hebben is een vrij slechte start ja.quote:
Oh ok... sorry dat te horen manquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Een pestverleden hebben is een vrij slechte start ja.
Dubbelop allemaal. Sterkte.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Oh ok... sorry dat te horen mandeze laatste maand is voor mij ook vreemd gegaan... gisteren bv mijn grootmoeder begraven en de dag daarvoor de verjaardag van mijn nichtje gevierd
Dankjewelquote:
Ben je ineens waarzegger oid? Zo'n halve gare met tarotkaarten die zich 'inspant' om mensen 'inzicht te laten krijgen' in de toekomst. Ik hoop het niet voor je. Wat een kutwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:28 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Jij ook he, vanaf nu ga je een nieuwe start maken en de toekomst gaat beter voor je, je zal het zien.
Slechte tijden zijn tijdelijk, de leuke tijden duren op ten duur altijd langer
Als ik een aanval heb. ( zo noemen ze dat hier)quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:29 schreef F1978 het volgende:
[..]
Op welke manier doe jij jezelf pijn dan ?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als ik een aanval heb. ( zo noemen ze dat hier)
bonken, krassen, gek doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:36 schreef F1978 het volgende:
[..]Ja, daar heb je gelijk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het zou handig zijn als ik korte mouwen wil dragen, en ik denk dat het aantal hersenschuddigen wat ik heb gehad ( allemaal licht gelukkig) ook niet echt gezond meer is.
Twiddel
je kan mailen naar forum@FOK.nl, ik kan je daar niet mee helpen. En dan gaan jullie maar whatsappenquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:48 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet, want niemand wil mijn DM en PM ban eraf halen, ik weet niet eens waarom ik die heb gehad in eerste instantie namelijk... ik heb hem sinds vanochtend en heb niks vreemds gezegd of gedaan. kan jij eens kijken wat er aan de hand is aub. ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |