Liefquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef valentijn101 het volgende:
Nieuwe kooi voor mijn chinchilla s bouwen.
Met je Swag de vrouwen veroveren en met je geld Micorsoft kopen bv, en natuurlijk een paar oliemaatschappijen, nou dan ben je wel binnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:29 schreef SaucyCock het volgende:
In 2014 wil ik de wereld veroveren.
Investeren in fembots.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:34 schreef F1978 het volgende:
[..]
Met je Swag de vrouwen veroveren en met je geld Micorsoft kopen bv, en natuurlijk een paar oliemaatschappijen, nou dan ben je wel binnen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
Mijn voornemen is om in 2014 met oudjaar niet op Fok te zitten
Ik weet het, vorig jaar zei ik hetzelfde en nu zit ik hier weerquote:Op dinsdag 31 december 2013 22:03 schreef F1978 het volgende:
[..]dat is net zo'n moeilijk voornemen als stoppen met roken voor sommige
Maar wat zou je dan graag doen als je niet op FOK! zit ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik weet het, vorig jaar zei ik hetzelfde en nu zit ik hier weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar wat zou je dan graag doen als je niet op FOK! zit ?Dan zat ik waarschijnlijk op een ander forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Ok... alternatieve smaak zeg maar ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan zat ik waarschijnlijk op een ander forum
Dat voornemen heb ik nu ook alvast. Toevallig dat het nu zo uit kwam, vriendin aan het werk en net voor 12 thuis waarschijnlijk en morgenochtend ook alweer aan het werk, dus geen zin om in mn uppie ergens heen te gaan en mn vriendin pas morgenmiddag weer te zien als ik wakker ben en zij terug van haar werk is.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
Mijn voornemen is om in 2014 met oudjaar niet op Fok te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |