geniaal juist die snerpende vioolquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat jammerhoutje erdoorheen..
Klopt, vorig jaar live gezien, was fantastischquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tegenwoordig inderdaad
Boudewijn de Groot zingt nog weergaloos
Ik ben gewoon allergisch hoe die nummers worden afgemixtquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet naar Muse kunnen luisteren.![]()
Ik in Zaandam afgelopen novemberquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar live gezien, was fantastisch
geniaal, irritant, tomeeto, tomaato..quote:
Bohemian Rhapsody komt iets voor midderbnachtquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef richolio het volgende:
De alleraller beste nummers moeten nog komen, wooeeeh.
Er komt nog genoeg bagger voorbij en velen zullen het niet met mij eens zijn...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef richolio het volgende:
De alleraller beste nummers moeten nog komen, wooeeeh.
Radio 4 heeft een top 400quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is er eigenlijk ook een top2000 klassieke muziek?
Elk jaarquote:
Okee... I said something stupid, didn't I?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer reageren hierop...
Welke vind jij bagger dan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt nog genoeg bagger voorbij en velen zullen het niet met mij eens zijn...
wel voor de burgerlijke stand, maar niet in de kerk volgens mij inderdaad...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef Cee het volgende:
Dit nummer. Hij heeft het steeds over zondagmorgen en dat ze vandaag gaat trouwen maar je kan toch helemaal niet trouwen op zondag?
Dat is waarquote:
Je kan de ceremonie wel op zondag houdenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef Cee het volgende:
Dit nummer. Hij heeft het steeds over zondagmorgen en dat ze vandaag gaat trouwen maar je kan toch helemaal niet trouwen op zondag?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Is deze ook geschreven door de topper die het Koningslied geschreven heeft ?
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En oh oh oh wat ging hij toen failliet, hè mensen. In z'n villa van 2 miljoen. Neplul.
Dus "de dag die je wist dat zou komen komt eigenlijk niet want de kerk doet niet aan trouwerijen op zondaaaaaaag".quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel voor de burgerlijke stand, maar niet in de kerk volgens mij inderdaad...
3 maarquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, moor jij had geen eigen smaak en had gewoon bijna de hele top 10 overgenomen
Kan je het niet merken aan de tekst?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Is deze ook geschreven door de topper die het Koningslied geschreven heeft ?
Correct.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef richolio het volgende:
Jullie hebben gewoon allemaal geen dochter
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus "de dag die je wist dat zou komen komt eigenlijk niet want de kerk doet niet aan trouwerijen op zondaaaaaaag".
Zakdoekje voor dit emo moment?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef richolio het volgende:
Niemand vindt alles goed/leuk/mooi en dat is maar goed ook...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is waarMaar verder wel kwaliteitsartiesten toch? Wel logisch hoor, van de weet ik veel hoeveel er nog moeten komen zullen er vast wel een paar tussen zitten die je niet leuk vindt
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
En oh oh oh wat ging hij toen failliet, hè mensen. In z'n villa van 2 miljoen. Neplul.
Let op, zometeen Libelleverhalen van moeders en weke papa's die dit zongen voor hun dochter toen ze nog in de buik zat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Stickertje het volgende:
Kort pittige kapsels van 40 jarige die hier op gestemd hebben
En een mes graag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zakdoekje voor dit emo moment?
jawel, ze heeft alleen nog steeds geen naamquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef richolio het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Let op, zometeen Libelleverhalen van moeders en weke papa's die dit zongen voor hun dochter toen ze nog in de buik zat.
Ja, even diepgaand idd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kan je het niet merken aan de tekst?
[..]
Let op, zometeen Libelleverhalen van moeders en weke papa's die dit zongen voor hun dochter toen ze nog in de buik zat.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jawel, ze heeft alleen nog steeds geen naam
Nee, en indien wel, zing godverdomme dan zelf iets voor d'r...quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef richolio het volgende:
[..]
ik kijk er al het hele huidige nummer naar uit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef FritsFlits het volgende:
Black Sabbath - Paranoid zo meteen mensen
JE RAADT HET NOOITquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Cee het volgende:
[..]
ShaniQuani'aquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Van Racoon? Prachtig diequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand vindt alles goed/leuk/mooi en dat is maar goed ook...
Er komt ook nog een oceaan om in te kwelen voorbij later...
Inderdaad, en zelfs al had ik die, luisterde ik nog niet naar Borsato.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef richolio het volgende:
Awwquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:45 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |