quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
lapohunter
ken die knakker niet eens
dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow... dat is wel een beetje jammer... want jou ken ik nog niet
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
lapohunter
ken die knakker niet eens
Mwah, hij heeft wel een leuke (zij het beetje standaard) TT van gemaakt (en ik zag hem iets uit de OP halen...hmmm)quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow... dat is wel een beetje jammer... want jou ken ik nog niet
Maar er staat niks met squaten in de ttquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Oow zal drommel wel zijn
Ouwe squatbaas.
Dat kan hequote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Wow die was snel vol
Meer gepost afgelopen 24 uur dan afgelopen 2 maanden
Het kostte me dan ook heel wat moeite om hem op te gravenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Wow die was snel vol
Meer gepost afgelopen 24 uur dan afgelopen 2 maanden
hahahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
Lapohunten voor een voorspoedig 2014
[ afbeelding ]
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
Was ook zijn ding ja, blijft ook muf.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kostte me dan ook heel wat moeite om hem op te graven
diamantboorquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon met bulldozer en dynamiet!![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dit topic is altijd al een pareltje geweest![]()
als je dat nog een keer doet dan voorspel ik dat jouw nieuwe FOK!jaar kort zal zijn...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date door te squatten, wees ripped door te squatten, kots je ex uit na het squatten, alles mag!
Hij heeft de tekst in de TT vervangen met allemaal squat shitquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Elvi het volgende:
10 jaar op Fok en ik wist niet eens dat lapohunten niet mag
Ik heb alleen wat uit de TT gehaalt, ik heb er verder niks ingezet. Al die squatbarrel stond er het vorige deel nl. ook al inquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft de tekst in de TT vervangen met allemaal squat shit
Stiekem, maar ik zag het wel!
AHA! Een bekentenisch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat uit de TT gehaalt, ik heb er verder niks ingezet. Al die squatbarrel stond er het vorige deel nl. ook al in
Vergelijk deze OP met de vorige OP en je hebt je antwoordquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AHA! Een bekentenisch!
Vertel! *richt grote spotlight midden in je gezicht* Wat heb je uit de TT gejat!![]()
![]()
Irrelevant!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vergelijk deze OP met de vorige OP en je hebt je antwoord
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn er nog die-hard fokkerrrrs online?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Hier ook iedereen een goed 2014 gewenst, met veel hosselsucces!
het jaar begon al goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Hier ook iedereen een goed 2014 gewenst, met veel hosselsucces!
Ik moet nog ff kijken wat er mis is met d'r.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken wat er mis is met d'r.
Hehe dat is wat overdreven, maar inderdaad jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan dat je daar achter komt wanneer je er koters mee hebt.
Ze is iets te mooi, leuk en slim om perfect te zijnquote:
Ja oke, maar t klinkt zo negatief....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan dat je daar achter komt wanneer je er koters mee hebt.
Perfectie wordt niet vaak bereiktquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef PeuRac het volgende:
Ze is iets te mooi, leuk en slim om perfect te zijn
Joh ik ken d'r nog geen 10 uur, waarvan ik er zeker 7 redelijk dronken was. Dus vertrouw niet teveel op mn eigen oordeelquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja oke, maar t klinkt zo negatief....
[..]
Perfectie wordt niet vaak bereikt
maar klinkt goed
Na hoeveel ben je redelijk dronken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef PeuRac het volgende:
Joh ik ken d'r nog geen 10 uur, waarvan ik er zeker 7 redelijk dronken was. Dus vertrouw niet teveel op mn eigen oordeel
Nee... elkaar beter leren kennen is niet perce t zoeken naar wat er mis met iemand is.....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah de bewoording is ietwat lomp gekozen. Zoiets heet ook wel elkaar beter leren kennen.
Als je dan tegen iets aanloopt waarvan je denkt, nee dit gaat m niet worden dan kap je het dan af.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... elkaar beter leren kennen is niet perce t zoeken naar wat er mis met iemand is.....
Ik was de tel kwijt, dus geen idee, maar was ook bier en champagne door elkaar. Was ook een trance feestje, dus daar ging het lekker hard.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na hoeveel ben je redelijk dronken?
en oooooooooooooooooooooooo
Kijk, hij snapt hetquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Ja en peu kan heeeel veeel eisen stellen. Zulks een kampioen verdient alleen het allerbeste.
Klopt, maar de ene kan nu eenmaal wat beters krijgen dan de anderquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Iedereen verdient toch t beste voor zichzelf
Of ben ik nu maf?
Tjah je hebt geteisem en je hebt koningen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Iedereen verdient toch t beste voor zichzelf
Of ben ik nu maf?
Natuurlijk.....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar de ene kan nu eenmaal wat beters krijgen dan de ander
Dat dus. Wel mooi, er liepen op t feestje van die opgepompte gasten in shirtjes rond, die een beetje stonden te zwaaien met hun armenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah je hebt geteisem en je hebt koningen.
Daarom, iedereen settled voor het beste dat die kan krijgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef muhahaha het volgende:
Zo is het maar net. Ik heb voor minder gesettled want beter dan mijn chickie is er niet. Ze is de Cleopatra onder de egyptenaren, Aretha Franklin onder de zangeressen en dit gaat maar door en door.
quote:
Hai!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:29 schreef PeuRac het volgende:
Eens kijken wie we allemaal terug kunnen lokken?
Nice, waar in Eisden is dit?quote:Op zondag 19 januari 2014 09:56 schreef -Engel- het volgende:
Belofte maakt schuld.... dus mijn mijn mijn
[ afbeelding ]
Dit is het nationale stormlooptopic.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh wow, bestaat deze sc nog?
Gezellig.
Oh ja verrek. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is het nationale stormlooptopic.
BELACHELIJKquote:Op zondag 19 januari 2014 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja verrek. Helemaal vergeten.
Met mij gaat het goedquote:Op zondag 19 januari 2014 10:01 schreef -Engel- het volgende:
Om eens voor de verandering on topic te zijn
Hoe gaat het met de relaties/de stelletjes? en de singles? En dan vooral de oude posters van [Singles] ?
Ik viel bijna achterover van m'n stoel van dit uitgebreide antwoord. Ware het niet dat ik op de bank zit. En het geen uitgebreid antwoord is.quote:
Dan is het goedquote:
Ja, dat moeten we ff regelen! Jammer dat ik de 11de niet kon.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch?
Zou je gaarne weer eens zien.
Ja hoor, heb me enorm vermaakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we ff regelen! Jammer dat ik de 11de niet kon.Wel een leuke avond gehad neem ik aan?
quote:
Vast wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, heb me enorm vermaakt.
Hoop de anderen ook wel.
Komt binnenkort wel weer, ergens in het weekend.
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
We waren een al een nieuwe meet aan het smeden....![]()
Owja, jij door de weeks.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vast wel.En mooi zo!
Ja ik ben wel een arme student he, en doordeweeks reis ik gratis.Maar komt goed idd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:29 schreef PeuRac het volgende:
Eens kijken wie we allemaal terug kunnen lokken?
Natuurlijk.... dat niemand er soms post wilt niet zeggen dat ik die niet kan ophengelenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh wow, bestaat deze sc nog?
Gezellig.
Ik ben er nogquote:Op maandag 20 januari 2014 00:34 schreef -Engel- het volgende:
T oude singles ging na het spookuur ook gewoon door hoor
quote:
Ow vandaag?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb gesnowboard..... lees veel op mijn kont gezeten en geskiet (en nee ik kan geen pirouette op skies maken
Ja vandaag want 4 uur skipas was 18 eu en voor materiaal was ik nu maar 12 kwijt (en ik mocht t zelfs wisselen als ik geen zin meer in snowboarden hadquote:
Ik had nog nooit gesnowboard en we hebben er geen les voor genomen.... dus... en verder had ik een onhandige dagquote:
Mja soms heb je van die dagenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja vandaag want 4 uur skipas was 18 eu en voor materiaal was ik nu maar 12 kwijt (en ik mocht t zelfs wisselen als ik geen zin meer in snowboarden had)
[..]
Ik had nog nooit gesnowboard en we hebben er geen les voor genomen.... dus... en verder had ik een onhandige dag
Waarom sneeuwen?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja soms heb je van die dagen![]()
Ik ga het binnenkort doen als het goed is. Maar dan moet het eerst sneeuwen
ow... nee met de kitequote:Op maandag 20 januari 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ik het niet van een helling ga doen
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 00:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... nee met de kite
Weltrusten Faxie
Hoi! Mja, heb betere dagen gehad, haha. Heb vanochtend mijn vriend uitgezwaaid omdat hij voor 5 maanden naar Amerika gaat, en heb morgenochtend een toets die ik dus niet bepaald geweldig heb voorbereid. Maargoed, hopen dat ik me er doorheen bluf! Ga nu dus ook snel slapen, want toets is om 10 uur al en ik heb vannacht heel kort geslapen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... dat niemand er soms post wilt niet zeggen dat ik die niet kan ophengelen
en hoi hertjealles goed?
Ik mag niet klagen.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zeker weten?
Waar blijven de sterke verhalen?
Dag en avond je weet zellufquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele dag D&D spelen
Ga niet meer Healen, jwt.
Tanken is meer mijn stijl, ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dag en avond je weet zelluf.
Ga dan maar tanken.
Ik heb best koude voeten. En ik ben blut. En het is Blue Monday. Maargoed, morgen is het weer dinsdag. Een dag minder ver van het weekend af.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jazeker! Hoe het is met jou?
[..]
Die rugridderfunctie is al toebedeelt aan iemand anders.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tanken is meer mijn stijl, ja.
Ik ben iig niet de Rogue.
Watwat?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die rugridderfunctie is al toebedeelt aan iemand anders.
Fax, de slechtste rogue ooitquote:Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, faxie kan zijn lol op zodra de skeletten de hoek om komen.
Fax moet healer zijn dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn niet meetellende pogingen gingen wel beter.
Ik vertrouw faxie in geen enkele rol eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax moet healer zijn dan.
Ik tank wel.
Kan C_M lekker vuurballen gooien.
Nouja, als healer kan hij weinig verkeerd doen, qua dobbelsteen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vertrouw faxie in geen enkele rol eigenlijk.
Zodra er schatkisten staan wordt ie helemaal lijp als mocro's in een bank met geld.
Wel als ie zich als tank gaat opstellen en steeds nieuwe deuren blijft openen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als healer kan hij weinig verkeerd doen, qua dobbelsteen.
Als je met 4 speelt, welke moet je dan eigenlijk weglaten?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ie zich als tank gaat opstellen en steeds nieuwe deuren blijft openen.
Niet, iemand speelt er dan met 2.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je met 4 speelt, welke moet je dan eigenlijk weglaten?
Silver lining!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb best koude voeten. En ik ben blut. En het is Blue Monday. Maargoed, morgen is het weer dinsdag. Een dag minder ver van het weekend af.
Jaaa! Alleen D&D snap ik nooit zo goed... Bij mijn broers ging ik dan altijd maar bier en chips langsbrengen enzo.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vertrouw faxie in geen enkele rol eigenlijk.
Zodra er schatkisten staan wordt ie helemaal lijp als mocro's in een bank met geld.
Welke rol is mij toebedeeld?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet, iemand speelt er dan met 2.
Is niet het "echte" D&D, maar een makkelijkere versie, een bordspel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa! Alleen D&D snap ik nooit zo goed... Bij mijn broers ging ik dan altijd maar bier en chips langsbrengen enzo.
De billenbijter.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef Newbie114 het volgende:
'Allo 'Allo![]()
It is I, Leclerc.
Hoe is het hier met iedereen?
#nostalgiepost
ben benieuwd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Laatste dagen genieten van m'n (te) lange haar, donderdag gaan ze veranderen
Daar kom ik later op terug.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
10/10 would Skype
Hoe is het ermee?
Zal voor je duimen. Succesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Spreek je vanavond wel man![]()
Dalijk examen
Moet goed komen, ik heb geleerd, maar bedankt! Laatste examen, de rest van de week vrijquote:
Veel succes Newb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Spreek je vanavond wel man![]()
Dalijk examen
Uiteraard van hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef Newbie114 het volgende:
Oh, beste wensen iedereen, trouwens.
quote:
Ah, ik snapte sommige opmerkingen al niet. Maar dat is wel een beeeetje nep dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet het "echte" D&D, maar een makkelijkere versie, een bordspel.
Klopt. Wij zijn niet nerd genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah, ik snapte sommige opmerkingen al niet. Maar dat is wel een beeeetje nep dan.
Niet gewoon Munchkin spelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Wij zijn niet nerd genoeg.
Maar is een spel van 4 tegen 1. Cleric, Fighter, Rogue en Wizard samenwerkend (wat altijd neerkomt op iedereen vermoorden) tegen de DM.
Keer gespeeld bij Muhahaha, was erg leuk. Behalve dat Faxie alles zat te saboteren met zijn inhaligheid en slechte worpen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet gewoon met je piemel spelen
Ooit lang geleden gespeeld alleen ik vond het op de lange duur minder leuk worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wel een bazenspel, ik zou erin investeren
Gewoon wat extra regels toevoegenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit lang geleden gespeeld alleen ik vond het op de lange duur minder leuk worden.
Ik heb het liggen. Met de eerste 3 uitbreidingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit lang geleden gespeeld alleen ik vond het op de lange duur minder leuk worden.
Wat ben je toch ook een epische eindbaas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het liggen. Met de eerste 3 uitbreidingen.
Hear hear.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een epische eindbaas.
Voor mij ook al zeker 3 jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin!![]()
![]()
Het is zooo lang geleden dat ik dat gespeeld heb.
Munchkin meetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Munchkin!![]()
![]()
Het is zooo lang geleden dat ik dat gespeeld heb.
Jullie zijn uiteraard allemaal hier welkom. Al is het qua gemiddelde reistijd waarschijnlijk handiger bij Mu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vinden mijn ouders leuk ja![]()
Was maar grapje
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie zijn uiteraard allemaal hier welkom. Al is het qua gemiddelde reistijd waarschijnlijk handiger bij Mu.
Jij woont toch redelijk dicht bij Newb, Loka en bambi?quote:
Eckte wapens he, welk wapen heb jij gekozen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef Murdera het volgende:
volgende target is gevonden.![]()
Wapens zijn gewoon echt btw, ben geen homo
Ik heb geen idee eerlijk gezegd, waar wonen ze dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij woont toch redelijk dicht bij Newb, Loka en bambi?
Eindhoven! (ofja, in de buurt van. Wegens privacyredenen niet complete plaatsnaam, dit svp ook niet posten, anderen die dit wel weten)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte wapens he, welk wapen heb jij gekozen?
[..]
Ik heb geen idee eerlijk gezegd, waar wonen ze dan?
Kan wel een keer bij mij met 6 man ofzo? Wil mijn nieuwe bordspel, Game of Thrones, graag spelen.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Wij zijn niet nerd genoeg.
Maar is een spel van 4 tegen 1. Cleric, Fighter, Rogue en Wizard samenwerkend (wat altijd neerkomt op iedereen vermoorden) tegen de DM.
Keer gespeeld bij Muhahaha, was erg leuk. Behalve dat Faxie alles zat te saboteren met zijn inhaligheid en slechte worpen.
Ik ben wel benieuwd hoe GoT je afgaat.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe GoT je afgaat.
Iig geen dobbelstenen dus dat kun je al niet verneuken.
Nou, ik moest echt mijn best doen om tot je door te dringen waarom het openen van een nieuwe deur een slecht idee is en eigenlijk zou ik mijn mond moeten houden en mijn binnenpretjes niet met jullie moeten delen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het viel allemaal best mee hoor
Alleen dat dobbelen ging wel heel slecht ja
Dat viel best meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik moest echt mijn best doen om tot je door te dringen waarom het openen van een nieuwe deur een slecht idee is en eigenlijk zou ik mijn mond moeten houden en mijn binnenpretjes niet met jullie moeten delen.
Ik niet, ik was de meester.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie sterven ook veels te makkelijk
Je kan ook ipv 2 auto's 1 leuke auto rijden die ook nog eens goedkoper isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef Faxie het volgende:
Ik moet even heel erg op de centen letten...
Dankzij die 2e auto ben ik goedkoper uit aan het eind van de ritquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan ook ipv 2 auto's 1 leuke auto rijden die ook nog eens goedkoper is
Ondanks 2x verzekering en belasting?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dankzij die 2e auto ben ik goedkoper uit aan het eind van de rit
De kosten die ik bespaar op benzine door met de ander te rijden zijn groter dan de vaste lasten voor die auto.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ondanks 2x verzekering en belasting?
Rij jij veel kleine afstanden of zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
De kosten die ik bespaar op benzine door met de ander te rijden zijn groter dan de vaste lasten voor die auto.
12,- Verzekering, 15,- belasting. En dat ding rijdt 1 op 17-18 en de ander redt net 1 op 8.
Veel grote vooral. Maar dat autotje is voornamelijk voor het kitesurfen. Heb geen zin in een zanderige teringbende in de andere auto elke keer. Was altijd heel voorzichtig, maar dat ding wordt toch vies vanbinnen. Plus met omkleden in inladen/uitladen heb je weer risico dat je ergens langsschuurt en je kleine krasjes ed krijgt, ook in het interieur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rij jij veel kleine afstanden of zo?
Ik moet er namelijk niet aan denken om elke keer in zo'n klein autotje te moeten stappen. Voor in de buurt is het ideaal, zeker in de stad en dergelijke, dat snap ik wel.
De meeste ritten die ik maak zijn tussen de 70 en 150km, daarom heb ik een lpg installatie erin gehangen. Want ik rij 1 op 7,5 gemiddeld.
Goed over nagedacht dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel grote vooral. Maar dat autotje is voornamelijk voor het kitesurfen. Heb geen zin in een zanderige teringbende in de andere auto elke keer. Was altijd heel voorzichtig, maar dat ding wordt toch vies vanbinnen. Plus met omkleden in inladen/uitladen heb je weer risico dat je ergens langsschuurt en je kleine krasjes ed krijgt, ook in het interieur.
Daar had ik dus geen zin meer in. En aangezien het nogal wat kilometers zijn bespaar ik er met de andere erg veel geld mee. En ik rij er ook mee naar het werk, 16 km retour, dus dan hoef ik met de goede auto ook geen kleine ritjes meer te maken
Dan kan ik het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel grote vooral. Maar dat autotje is voornamelijk voor het kitesurfen. Heb geen zin in een zanderige teringbende in de andere auto elke keer. Was altijd heel voorzichtig, maar dat ding wordt toch vies vanbinnen. Plus met omkleden in inladen/uitladen heb je weer risico dat je ergens langsschuurt en je kleine krasjes ed krijgt, ook in het interieur.
Daar had ik dus geen zin meer in. En aangezien het nogal wat kilometers zijn bespaar ik er met de andere erg veel geld mee. En ik rij er ook mee naar het werk, 16 km retour, dus dan hoef ik met de goede auto ook geen kleine ritjes meer te maken
nousquote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
En ik ben nooit zo van de sterke verhalen eigenlijk.
5 maanden weg.... ook niet leuk... gelukkig bestaat Skypequote:Op maandag 20 januari 2014 01:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoi! Mja, heb betere dagen gehad, haha. Heb vanochtend mijn vriend uitgezwaaid omdat hij voor 5 maanden naar Amerika gaat, en heb morgenochtend een toets die ik dus niet bepaald geweldig heb voorbereid. Maargoed, hopen dat ik me er doorheen bluf! Ga nu dus ook snel slapen, want toets is om 10 uur al en ik heb vannacht heel kort geslapen.
Dus ik vraag het nu alvast en dan lees ik het morgen; hoe is het met jouou?
I'm goodquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wou net dit topic weer een schopje geven
#hoi #NOSTALGIE #groetjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef Newbie114 het volgende:
'Allo 'Allo![]()
It is I, Leclerc.
Hoe is het hier met iedereen?
#nostalgiepost
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Yes..... it's mine again
[ afbeelding ]
I'm sooooo good
Lolaquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Kut nou heb ik hier ook gepost
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Het gifje is leuker
[ afbeelding ]
Mhmm, wel redelijk denk ik. Hopelijk snel het cijfer binnen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
5 maanden weg.... ook niet leuk... gelukkig bestaat Skype
Hoe ging je toets?
Prima wel
Bij met t werk... veel leuke dingen in de planning
LoLa ook hier!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
Het gifje is leuker
[ afbeelding ]
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Kut nou heb ik hier ook gepost
Koffiequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijn, het brein van dit festijn![]()
Jeweettog, ik heb absoluut geen smaakquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koffiemaar dan zonder de smaak toffie
Smaak? Dat heb ik ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeweettog, ik heb absoluut geen smaak![]()
Wij zijn gewoon gevoelloos voor wansmaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op
donderdag 23 januari 2014 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon gevoelloos voor wansmaak
Dat kan ik wel gebruiken een beetje humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Humor is voor mij een primaire levensbehoefdequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ik wel gebruiken een beetje humor
Yes pleasequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Humor is voor mij een primaire levensbehoefde
Burn it with fire if it doesn't have any humor!!!
* -Engel- geeft vuurtje aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Humor is voor mij een primaire levensbehoefde
Burn it with fire if it doesn't have any humor!!!
Disco infernoquote:
Ik ken het serieus nietquote:
Je zet me in vuur en vlamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsammequote:![]()
![]()
Dank jequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zet me in vuur en vlam-Engel- B.V. voor al uw open deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Godsamme![]()
![]()
Beter, ik ben niet zo van de kinderslotjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
-Engel- B.V. voor al uw open deuren
Geen deuren is dan nog beterquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter, ik ben niet zo van de kinderslotjes
* -Engel- Geeft das aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan tocht het zo veel, krijg ik een stijve nek van
te vroegquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
En nog de beste wensen voor februari voor iedereen!
Herkenbaar plus 1.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Elvi het volgende:
Valentijnsdag komt er weer aan. De horror. Overal van die klote beertjes-met-hartje
Ik wil er niet aan denken. Krijg nooit watquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Elvi het volgende:
Valentijnsdag komt er weer aan. De horror. Overal van die klote beertjes-met-hartje
Gooi hem tegen een muur aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie, heb een nieuwe boemerang gekocht.
Het lukt me helaas niet om mijn oude weg te gooien.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk toch, al die romantiekquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Elvi het volgende:
Valentijnsdagquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Elvi het volgende:
Nee, ook op mijn 15e vond ik er niks aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is geen romantiek. Dat is kitsch en leuk als je 15 bent
Ik dacht Evie te zien staanquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Elvi het volgende:
Vorig jaar was die hard 5 uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Elvi het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken. Krijg nooit wat
LOLquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Valentijnsdag overrated als zo veel feestdagenquote:
Ik heb al eens een gedichtje naar een Fokster gestuurd voor de grap, maar ik was daar veel meer tijd aan kwijt dan dat ik eigenlijk wildequote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit jaar mij mag verrassen
En kreeg je een leuke reactie terug?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al eens een gedichtje naar een Fokster gestuurd voor de grap, maar ik was daar veel meer tijd aan kwijt dan dat ik eigenlijk wilde
Nou.... ja en nee....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valentijnsdag overrated als zo veel feestdagen
Wat n smoesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al eens een gedichtje naar een Fokster gestuurd voor de grap, maar ik was daar veel meer tijd aan kwijt dan dat ik eigenlijk wilde
Nee... gok ik zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kreeg je een leuke reactie terug?
Ik ben een man ik snap dat soort dingen toch nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou.... ja en nee....
Nee, want ook al is het tegenwoordig commercieel gedoe... vind ik t het meestal toch leuk als iemand mij wat dan ook speciaal op deze dag geregeld heeft (nog beter is op vele andere dagen) maar valentijn is oorspronkelijk de manier om je geheime liefde te tonen
Ja, nu krijgen een hoop dames verwachtingen terwijl het zo als boven al vermeld eigenlijk bedoel is om je geheime liefde te uiten
pffquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een man ik snap dat soort dingen toch niet
Ja erg hequote:
Aan de dame die je stiekem al een hele tijd leuk vind.....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
Pff ik zou niet eens weten aan wie ik iets zou moeten sturen
Van haar?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een kaartje ja, maar dat was allemaal afgesproken werk
Goed lezenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aan de dame die je stiekem al een hele tijd leuk vind.....
Dan zou ik me er maar eens in gaan verdiepen.... en man met de juiste houding, balans tussen stoer en attent etc... die scoort punten bij vrouwenquote:
Je vind nu dus niemand leuk? Nou je hebt nog 2 weken de tijd om een LI te zoekenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed lezendie heb ik dus niet.
Ik zoek al 31 jaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je vind nu dus niemand leuk? Nou je hebt nog 2 weken de tijd om een LI te zoeken
Reizen dat ga ik zeker doen dit jaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar is echt wel iemand voor jemisschien moet je eens gaan reizen
Nice waar heen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Reizen dat ga ik zeker doen dit jaar.
Steden trip, ik zit te denken aan Berlijn en naar een zomer festival in juniquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |