quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
lapohunter
ken die knakker niet eens
dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow... dat is wel een beetje jammer... want jou ken ik nog niet
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
lapohunter
ken die knakker niet eens
Mwah, hij heeft wel een leuke (zij het beetje standaard) TT van gemaakt (en ik zag hem iets uit de OP halen...hmmm)quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow... dat is wel een beetje jammer... want jou ken ik nog niet
Maar er staat niks met squaten in de ttquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Oow zal drommel wel zijn
Ouwe squatbaas.
Dat kan hequote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Wow die was snel vol
Meer gepost afgelopen 24 uur dan afgelopen 2 maanden
Het kostte me dan ook heel wat moeite om hem op te gravenquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Wow die was snel vol
Meer gepost afgelopen 24 uur dan afgelopen 2 maanden
hahahaquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
Lapohunten voor een voorspoedig 2014
[ afbeelding ]
Eensquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
Was ook zijn ding ja, blijft ook muf.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kostte me dan ook heel wat moeite om hem op te graven
diamantboorquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon met bulldozer en dynamiet!![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dit topic is altijd al een pareltje geweest![]()
als je dat nog een keer doet dan voorspel ik dat jouw nieuwe FOK!jaar kort zal zijn...quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date door te squatten, wees ripped door te squatten, kots je ex uit na het squatten, alles mag!
Hij heeft de tekst in de TT vervangen met allemaal squat shitquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:44 schreef Elvi het volgende:
10 jaar op Fok en ik wist niet eens dat lapohunten niet mag
Ik heb alleen wat uit de TT gehaalt, ik heb er verder niks ingezet. Al die squatbarrel stond er het vorige deel nl. ook al inquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft de tekst in de TT vervangen met allemaal squat shit
Stiekem, maar ik zag het wel!
AHA! Een bekentenisch!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat uit de TT gehaalt, ik heb er verder niks ingezet. Al die squatbarrel stond er het vorige deel nl. ook al in
Vergelijk deze OP met de vorige OP en je hebt je antwoordquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AHA! Een bekentenisch!
Vertel! *richt grote spotlight midden in je gezicht* Wat heb je uit de TT gejat!![]()
![]()
Irrelevant!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vergelijk deze OP met de vorige OP en je hebt je antwoord
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zijn er nog die-hard fokkerrrrs online?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:46 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Hier ook iedereen een goed 2014 gewenst, met veel hosselsucces!
het jaar begon al goedquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:05 schreef Barbusse het volgende:
Hier ook iedereen een goed 2014 gewenst, met veel hosselsucces!
Ik moet nog ff kijken wat er mis is met d'r.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken wat er mis is met d'r.
Hehe dat is wat overdreven, maar inderdaad jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan dat je daar achter komt wanneer je er koters mee hebt.
Ze is iets te mooi, leuk en slim om perfect te zijnquote:
Ja oke, maar t klinkt zo negatief....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan dat je daar achter komt wanneer je er koters mee hebt.
Perfectie wordt niet vaak bereiktquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:22 schreef PeuRac het volgende:
Ze is iets te mooi, leuk en slim om perfect te zijn
Joh ik ken d'r nog geen 10 uur, waarvan ik er zeker 7 redelijk dronken was. Dus vertrouw niet teveel op mn eigen oordeelquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja oke, maar t klinkt zo negatief....
[..]
Perfectie wordt niet vaak bereikt
maar klinkt goed
Na hoeveel ben je redelijk dronken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef PeuRac het volgende:
Joh ik ken d'r nog geen 10 uur, waarvan ik er zeker 7 redelijk dronken was. Dus vertrouw niet teveel op mn eigen oordeel
Nee... elkaar beter leren kennen is niet perce t zoeken naar wat er mis met iemand is.....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah de bewoording is ietwat lomp gekozen. Zoiets heet ook wel elkaar beter leren kennen.
Als je dan tegen iets aanloopt waarvan je denkt, nee dit gaat m niet worden dan kap je het dan af.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... elkaar beter leren kennen is niet perce t zoeken naar wat er mis met iemand is.....
Ik was de tel kwijt, dus geen idee, maar was ook bier en champagne door elkaar. Was ook een trance feestje, dus daar ging het lekker hard.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na hoeveel ben je redelijk dronken?
en oooooooooooooooooooooooo
Kijk, hij snapt hetquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Ja en peu kan heeeel veeel eisen stellen. Zulks een kampioen verdient alleen het allerbeste.
Klopt, maar de ene kan nu eenmaal wat beters krijgen dan de anderquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Iedereen verdient toch t beste voor zichzelf
Of ben ik nu maf?
Tjah je hebt geteisem en je hebt koningen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Iedereen verdient toch t beste voor zichzelf
Of ben ik nu maf?
Natuurlijk.....quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar de ene kan nu eenmaal wat beters krijgen dan de ander
Dat dus. Wel mooi, er liepen op t feestje van die opgepompte gasten in shirtjes rond, die een beetje stonden te zwaaien met hun armenquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah je hebt geteisem en je hebt koningen.
Daarom, iedereen settled voor het beste dat die kan krijgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:43 schreef muhahaha het volgende:
Zo is het maar net. Ik heb voor minder gesettled want beter dan mijn chickie is er niet. Ze is de Cleopatra onder de egyptenaren, Aretha Franklin onder de zangeressen en dit gaat maar door en door.
quote:
Hai!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:29 schreef PeuRac het volgende:
Eens kijken wie we allemaal terug kunnen lokken?
Nice, waar in Eisden is dit?quote:Op zondag 19 januari 2014 09:56 schreef -Engel- het volgende:
Belofte maakt schuld.... dus mijn mijn mijn
[ afbeelding ]
Dit is het nationale stormlooptopic.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh wow, bestaat deze sc nog?
Gezellig.
Oh ja verrek. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is het nationale stormlooptopic.
BELACHELIJKquote:Op zondag 19 januari 2014 13:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja verrek. Helemaal vergeten.
Met mij gaat het goedquote:Op zondag 19 januari 2014 10:01 schreef -Engel- het volgende:
Om eens voor de verandering on topic te zijn
Hoe gaat het met de relaties/de stelletjes? en de singles? En dan vooral de oude posters van [Singles] ?
Ik viel bijna achterover van m'n stoel van dit uitgebreide antwoord. Ware het niet dat ik op de bank zit. En het geen uitgebreid antwoord is.quote:
Dan is het goedquote:
Ja, dat moeten we ff regelen! Jammer dat ik de 11de niet kon.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch?
Zou je gaarne weer eens zien.
Ja hoor, heb me enorm vermaakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we ff regelen! Jammer dat ik de 11de niet kon.Wel een leuke avond gehad neem ik aan?
quote:
Vast wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, heb me enorm vermaakt.
Hoop de anderen ook wel.
Komt binnenkort wel weer, ergens in het weekend.
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
We waren een al een nieuwe meet aan het smeden....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |