Nee ben al ingestapt op 552 maar ik wil nog meerquote:
Jij ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:18 schreef dimmak het volgende:
TIPS gedumpt, tijd voor een feestje.
Fijne jaarwisseling mensen, tot volgend jaar.
Exchanges zonder mobiele sitequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen speciale trading laptop hebben
Hebberig!quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ben al ingestapt op 552 maar ik wil nog meer
Ja, eacquote:
Konden we maar met EAC masturberen!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Konden we maar met EAC masturberen!
Ik probeer all the way te gaan met eacquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Konden we maar met EAC masturberen!
Die site vind ik ook echt heel goed gedaan:quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik probeer all the way te gaan met eac
quote:We'll have a few videos up shortly explaining how this all works if you're still new to the crypto world. Without having to get complicated about it - once you have a digital wallet on your computer, laptop, or device, and you get your hands on some earthcoin - you can then spend it at shops that will be accepting our coins, or you can use it to trade on the crazy alt-crypto market against other currencies (much like stocks/forex, except with 4000% swings, and that's not a typo).
Zuigt inderdaad flink.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:26 schreef MichaelScott het volgende:
Orders die maar gedeeltelijk gevuld worden waardoor je met een lelijk kommagetal zit.
"It's not a bug, it's a feature"quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha ook echt die tekst op de site van de EarthCoin site. Ze geven gewoon toe dat het hartstikke volatiel is.
[..]
Ik heb er geen problemen mee als het nu 4000% omhoog gaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:27 schreef robin007bond het volgende:
Hahaha ook echt die tekst op de site van de EarthCoin site. Ze geven gewoon toe dat het hartstikke volatiel is.
[..]
En gescammed worden door chargebacksquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:30 schreef robin007bond het volgende:
Je kan je EAC ook voor veel te veel geld op EBay zetten.
http://www.ebay.com/sch/i(...)n&_sacat=0&_from=R40
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En gescammed worden door chargebacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Anti lurker post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:No topics were found. This is either because there are no topics in this forum, or the topics are older than the current age cut-off.
Verdelen! Anders creëer je walls.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:35 schreef MichaelScott het volgende:
Wat is eigenlijk slimmer om te doen orders verdelen over 1500. 2000 en 2500 of gewoon alles dumpen op 2500?
Oh jammer. Alleen oldbies kunnen die coin zien dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ohja, ga ik ook eens even op kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die site vind ik ook echt heel goed gedaan:
http://earthcoin.biz/
mIRC is trollbox 0.5alphaquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef robin007bond het volgende:
In de IRC van EarthCoin zijn ze echt pessimistisch. Heel de tijd roepen over dat er maar liefst 10 biljoen coins zijn en hoe dit een prima prijs is daarvoor en het echt niet hoger kan.
Duh, zoveel mogelijk coins kopen voor deze prijs.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef robin007bond het volgende:
In de IRC van EarthCoin zijn ze echt pessimistisch. Heel de tijd roepen over dat er maar liefst 10 biljoen coins zijn en hoe dit een prima prijs is daarvoor en het echt niet hoger kan.
Zodat ze zelf goedkoper de coins kunnen kopen voordat ze op cryptsy komenquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:39 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Zodat ze zelf goedkoper de coins kunnen kopen voordat ze op cryptsy komen
Inderdaad! Echt wat een poepies.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Duh, zoveel mogelijk coins kopen voor deze prijs.
Die van FedoraCoin niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:42 schreef Maxbet het volgende:
De meeste crypto IRC channels zijn een cancerbox helaas
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:43 schreef MichaelScott het volgende:
Bij IRC's moet je eigenlijk hetzelfde handelen als bij posts van Robin.
Precies het tegenovergestelde doen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:43 schreef MichaelScott het volgende:
Bij IRC's moet je eigenlijk hetzelfde handelen als bij posts van Robin.
Precies het tegenovergestelde doen.
Nice.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Met die netcoin gewoon binnen 7 dagen 110% rendement behaald. lol.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:47 schreef MichaelScott het volgende:
EAC: 31475.99594731
Nu mag EAC wel naar 2500.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:47 schreef MichaelScott het volgende:
EAC: 31475.99594731
Nu mag EAC wel naar 2500.
Welkomquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi lurker
Al lang bezig met cryptocurrecie?
quote:
Wow. Dat was snelquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welkom![]()
Heb je al posities in bitcoin/altcoin?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef NickR1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow. Dat was snel
Enige coins die ik op dit moment bezit zijn wat Dogecoins, verder ben ik mezelf voor wat aan het inlezen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef NickR1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow. Dat was snel
Enige coins die ik op dit moment bezit zijn wat Dogecoins, verder ben ik mezelf voor wat aan het inlezen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:09 schreef NickR1 het volgende:
Zal ik zeker doen![]()
Wordt er hier nog een beetje gemined of is dat niet meer de moeite?
Welke muntquote:
Gewoon een of andere lul die geen moeite heeft met het opwerpen van een wall.quote:
Vies tuig is het.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon een of andere lul die geen moeite heeft met het opwerpen van een wall.
Of iemand die de prijs omlaag wil dwingen zodat hij goedkoop kan inkopen.
Geen idee welke van de twee erger is.
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.quote:
Dan komt er een moment dat er niet meer genoeg BTC op de wereld bestaat om in te kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.
Als iets steeds voor een hogere prijs wordt verkocht, ook al is het dat niet waard en het zou echt zo door blijven gaan. Dan is niemand daar toch de dupe van? Zolang mensen het blijven kopen is er niets aan de hand.
Ja, jij bent bij deze principiële rots af, ik denk dat we maar audities gaan houden voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.
Als iets steeds voor een hogere prijs wordt verkocht, ook al is het dat niet waard en het zou echt zo door blijven gaan. Dan is niemand daar toch de dupe van? Zolang mensen het blijven kopen is er niets aan de hand.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan komt er een moment dat er niet meer genoeg BTC op de wereld bestaat om in te kopen.
Het was maar een idee. Niet echt iets concreets of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, jij bent bij deze principiële rots af, ik denk dat we maar audities gaan houden voor een nieuwe.
Ja ja, wie kwam er ook alweer met de kwarkzakkencoin?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Het was maar een idee. Niet echt iets concreets of zo.
Ik ben nog steeds zo principieel als het maar kan.
de wat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja ja, wie kwam er ook alweer met de kwarkzakkencoin?
Dat spul wat iemand bij elkaar gaat masturberen.quote:
Iewquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat spul wat iemand bij elkaar gaat masturberen.
heyquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We hebben nog niemand die voor de rest gaat fappen, jij interesse?
Je hebt het vorige topic dus niet gezien?quote:
De mythe klopt niet?quote:
* µ fapt nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We hebben nog niemand die voor de rest gaat fappen, jij interesse?
Shit, busted.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je hebt het vorige topic dus niet gezien?
[..]
De mythe klopt niet?
quote:earthcoin:
We are indeed being pressured now to get it on other exchanges, and will probably be on the usual suspects soon.
Having said that: It's rather fascinating for us to see that we're already where we are on coinmarketcap.com - surpassing a lot of the coins that are heavily established. More importantly though, is the fact that we are only on smaller exchanges and still managed to get this much of a cap with this much constant 24hr volume change since being listed.
Other people coming in here to advertise their coins = +1 thanks for the flattery we're doing something right (you got some of the figures wrong but that's ok I'll assume it wasn't on purpose Wink).
2014 is indeed going to be a great year, the true tests for us all will be the lull's and down swings like the rest of the major coins go through. Up 120-200+%, down 50+%, repeat. Not sure what to expect with ours and what time frame but you gotta admit for a week and a half old coin starting from scratch and small exchanges - this is pretty remarkable. We just helped coinex and coinedup get tons of members, biggest volume on their slates, and corrected with still having 3M/top20 status.
+100 to the whole eac family.
Daarom zakt die juistquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:35 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws dus, benieuwd wat de koers doet nav dit bericht.
Sommigen hebben een levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen hebben een levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We slepen je er wel doorheen hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:43 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zit vast bij familie tot 02:00.Niets leuks hier op een paar nichtjes na.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]Eerst geld verdienen, dan kan het leven beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Vrouwen kwamen vanzelf toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst geld verdienen, dan kan het leven beginnen
Dat is stiekem mijn grootste wensquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrouwen kwamen vanzelf toch?
Maar dat zeiden ze ook van mod worden
Mod worden?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is stiekem mijn grootste wens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |