Nice.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Met die netcoin gewoon binnen 7 dagen 110% rendement behaald. lol.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:47 schreef MichaelScott het volgende:
EAC: 31475.99594731
Nu mag EAC wel naar 2500.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:47 schreef MichaelScott het volgende:
EAC: 31475.99594731
Nu mag EAC wel naar 2500.
Welkomquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi lurker
Al lang bezig met cryptocurrecie?
quote:
Wow. Dat was snelquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welkom![]()
Heb je al posities in bitcoin/altcoin?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef NickR1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow. Dat was snel
Enige coins die ik op dit moment bezit zijn wat Dogecoins, verder ben ik mezelf voor wat aan het inlezen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef NickR1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow. Dat was snel
Enige coins die ik op dit moment bezit zijn wat Dogecoins, verder ben ik mezelf voor wat aan het inlezen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:09 schreef NickR1 het volgende:
Zal ik zeker doen![]()
Wordt er hier nog een beetje gemined of is dat niet meer de moeite?
Welke muntquote:
Gewoon een of andere lul die geen moeite heeft met het opwerpen van een wall.quote:
Vies tuig is het.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon een of andere lul die geen moeite heeft met het opwerpen van een wall.
Of iemand die de prijs omlaag wil dwingen zodat hij goedkoop kan inkopen.
Geen idee welke van de twee erger is.
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.quote:
Dan komt er een moment dat er niet meer genoeg BTC op de wereld bestaat om in te kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.
Als iets steeds voor een hogere prijs wordt verkocht, ook al is het dat niet waard en het zou echt zo door blijven gaan. Dan is niemand daar toch de dupe van? Zolang mensen het blijven kopen is er niets aan de hand.
Ja, jij bent bij deze principiële rots af, ik denk dat we maar audities gaan houden voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.
Als iets steeds voor een hogere prijs wordt verkocht, ook al is het dat niet waard en het zou echt zo door blijven gaan. Dan is niemand daar toch de dupe van? Zolang mensen het blijven kopen is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |