Welkomquote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi lurker
Al lang bezig met cryptocurrecie?
quote:
Wow. Dat was snelquote:Op dinsdag 31 december 2013 18:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Welkom![]()
Heb je al posities in bitcoin/altcoin?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef NickR1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow. Dat was snel
Enige coins die ik op dit moment bezit zijn wat Dogecoins, verder ben ik mezelf voor wat aan het inlezen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:02 schreef NickR1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow. Dat was snel
Enige coins die ik op dit moment bezit zijn wat Dogecoins, verder ben ik mezelf voor wat aan het inlezen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:09 schreef NickR1 het volgende:
Zal ik zeker doen![]()
Wordt er hier nog een beetje gemined of is dat niet meer de moeite?
Welke muntquote:
Gewoon een of andere lul die geen moeite heeft met het opwerpen van een wall.quote:
Vies tuig is het.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon een of andere lul die geen moeite heeft met het opwerpen van een wall.
Of iemand die de prijs omlaag wil dwingen zodat hij goedkoop kan inkopen.
Geen idee welke van de twee erger is.
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.quote:
Dan komt er een moment dat er niet meer genoeg BTC op de wereld bestaat om in te kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.
Als iets steeds voor een hogere prijs wordt verkocht, ook al is het dat niet waard en het zou echt zo door blijven gaan. Dan is niemand daar toch de dupe van? Zolang mensen het blijven kopen is er niets aan de hand.
Ja, jij bent bij deze principiële rots af, ik denk dat we maar audities gaan houden voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk niet echt een tulpenmanie-achtige coin? PonziCoin? Waar het echt gewoon draait om 'the greater fool'.
Als iets steeds voor een hogere prijs wordt verkocht, ook al is het dat niet waard en het zou echt zo door blijven gaan. Dan is niemand daar toch de dupe van? Zolang mensen het blijven kopen is er niets aan de hand.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan komt er een moment dat er niet meer genoeg BTC op de wereld bestaat om in te kopen.
Het was maar een idee. Niet echt iets concreets of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, jij bent bij deze principiële rots af, ik denk dat we maar audities gaan houden voor een nieuwe.
Ja ja, wie kwam er ook alweer met de kwarkzakkencoin?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Het was maar een idee. Niet echt iets concreets of zo.
Ik ben nog steeds zo principieel als het maar kan.
de wat?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja ja, wie kwam er ook alweer met de kwarkzakkencoin?
Dat spul wat iemand bij elkaar gaat masturberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |