Waarom heb je een andere UI?quote:
Ik was even toe aan verandering!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere UI?
Dat snap ik ja!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik net toch maar niet gekocht heb![]()
90% verlies nu?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik ja!
Ach ja, mijn verlies is al zo groot dat het mij niets meer kan schelen wat er mee gebeurt. We zullen wel zien!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoiets ja. Op 3 BTC-satoshi gekocht.
Ja, MaGNeT gaat een paar dagen voor ons masturberen en het dan verdelen over ons.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Maxbet het volgende:
Dus, nog iets interessants geweest tijdens mijn afwezigheid?
Ja, eac crash, gekocht op 552quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Maxbet het volgende:
Dus, nog iets interessants geweest tijdens mijn afwezigheid?
Oh, dat is lief van mquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, MaGNeT gaat een paar dagen voor ons masturberen en het dan verdelen over ons.
leafeon roept altijd maar wat, dat weet je nou toch welquote:
Voor jou juich ik wel mee bij crashesquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, eac crash, gekocht op 552
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
leafeon roept altijd maar wat, dat weet je nou toch wel
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]vooral omdat MaGNeT al doei kwam zeggen gisteren. Maar het is geen slecht idee, iemand die te vertrouwen is laten solomasturberen en dan verdelen.
Linkjes willen wequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:53 schreef robin007bond het volgende:
In de EarthCoin-IRC een hele politieke discussie over Ron Paul en dergelijke.
Lijkt me ook niet slecht en een stuk eerlijker.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]vooral omdat MaGNeT al doei kwam zeggen gisteren. Maar het is geen slecht idee, iemand die te vertrouwen is laten solomasturberen en dan verdelen.
Ik heb vrij slechte ervaringen met eerlijk zijn over je masturberen, meestal wordt dat niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet slecht en een stuk eerlijker.
Ik denk dat we op het grote BTC forum beter eerlijk kunnen zijn over masturberen, maar dat het is om de coin niet in handen te laten vallen van de eerste miners, maar om giveaway-acties te kunnen houden en zo.
Beter discreet masturberen ja, dat is het beste.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb vrij slechte ervaringen met eerlijk zijn over je masturberen, meestal wordt dat niet gewaardeerd.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:02 schreef Sluis1980 het volgende:
Leuk voor de nieuwkomers bovenstaande teksten. Die denken dat ze in het verkeerde topic terecht zijn gekomen :-p
Nog niet geprobeerd. Geloof Trolletje wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:02 schreef sphinxproject het volgende:
Hebben jullie goede ervaringen met CoinEx?
(coinex.pw)
Bedoel je nu dat je trolletje wel hebt geprobeerd of dat zij coinex?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Geloof Trolletje wel.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:02 schreef Sluis1980 het volgende:
Leuk voor de nieuwkomers bovenstaande teksten. Die denken dat ze in het verkeerde topic terecht zijn gekomen :-p
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je trolletje wel hebt geprobeerd of dat zij coinex?
Ik dacht datquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Nee ik heb coinex niet geprobeerd
Ja leuk gedacht dit datquote:
Omdat de prijs zo laag was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand al een verklarig voor de 209% stijging van billion?
Geen ervaring, maar ik begin er niet aan. Dat is toch die toko waar je gelijk voor een jaar moet kopen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heeft iemand hier ervaring met cloud mining? https://cex.io/
misschien handig voor mensen die geen mine pc hebben?
Heb er vorige week over gelezen, op die site en in het topic op Bitcointalk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:13 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heeft iemand hier ervaring met cloud mining? https://cex.io/
misschien handig voor mensen die geen mine pc hebben?
Jij ook Leaf, tot volgend jaar en zulksquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik zie jullie morgen wel weer
Nee, zo'n site kwam ik idd ook tegen daar moet ik niks van hebben. Deze kan je op elk moment weer verkopen. Moet me er nog in verdiepen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar ik begin er niet aan. Dat is toch die toko waar je gelijk voor een jaar moet kopen?
Ik hou me dan wel gewoon bij de coins, in plaats van hashes die steeds minder waard worden in de huidige miningwar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:20 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Nee, zo'n site kwam ik idd ook tegen daar moet ik niks van hebben. Deze kan je op elk moment weer verkopen. Moet me er nog in verdiepen.
Hier een filmpje over die sitequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb er vorige week over gelezen, op die site en in het topic op Bitcointalk.
Ik had echter een paar punten waarom ik het toen niet verder onderzocht heb:
- Onduidelijkheid over de termijn van de 'koop', is het permanent of slechts voor een jaar?
- Ik heb de hoeveelheden gezien die in augustus al werden gekocht en het maximale was toen geloof ik al +150 Ghash aangeschaft door een persoon. Aangezien het een grote pool is maak je volgens mij met 1 of 2 Ghash maar weinig winst. En ik las iets over Ghash die na verloop van tijd niet meer op worden genomen in de pool.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik zie jullie morgen wel weer
Riding the wavesquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, je doet er denk ik beter aan om steeds weer te kopen en verkopen.
Cryptsy=profitquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Totdat het op Cryptsy komt natuurlijk. Bleek je te vroeg verkocht te hebben.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:25 schreef kthxbye het volgende:
Happy new year everyone! Tot volgend jaar
Gij ok mien jong! Fijne avondquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:25 schreef kthxbye het volgende:
Als je er dan nog bij bent kun je meestal nog net op tijd instappen, al is dat met dat rare systeem van coined up wel lastig als je order blijft staanquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:24 schreef robin007bond het volgende:
Totdat het op Cryptsy komt natuurlijk. Bleek je te vroeg verkocht te hebben.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:25 schreef kthxbye het volgende:
Koop alle coins!quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
zak zak zakkkkk ik wil nog meer bijkopen
Nee ik ga alleen in eacquote:
Koop alle EACquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen in eacen als mn doges weg zijn gaat dat ook in eac
Nja, ik twijfel daar sterk over. Je weet van te voren niet wanneer het op Cryptsy staat. Als je dan achteraf koopt koop je hem vaak veel te hoog.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Als je er dan nog bij bent kun je meestal nog net op tijd instappen, al is dat met dat rare systeem van coined up wel lastig als je order blijft staan
quote:
Nouja, ik ga all in op eac en met 50% daytradenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, ik twijfel daar sterk over. Je weet van te voren niet wanneer het op Cryptsy staat. Als je dan achteraf koopt koop je hem vaak veel te hoog.
Ha, dat is een goede.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nouja, ik ga all in op eac en met 50% daytraden
Mijn glazen bol zei deze week, vertrouw op mijn glazen bolquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, ik twijfel daar sterk over. Je weet van te voren niet wanneer het op Cryptsy staat. Als je dan achteraf koopt koop je hem vaak veel te hoog.
idem. buy order at 555quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik ga alleen in eacen als mn doges weg zijn gaat dat ook in eac
Pas op dat je Toto niet achterna gaat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nouja, ik ga all in op eac en met 50% daytraden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Pas op dat je Toto niet achterna gaat.
Laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Pas op dat je Toto niet achterna gaat.
Klopt. Ik vertrouw het ook wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Maar als je met 50% gaat daytraden zit je niet constant all in op eac
Niet slaan als het mis gaat hequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Ik vertrouw het ook wel.
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet slaan als het mis gaat he
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet slaan als het mis gaat he
Beetjequote:
Zeg!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Net gekochtKwam toevallig langs de Bruna
Geen speciale trading laptop hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, kut coinedup
Die site werkt voor geen meter op mobiel
Zou niet nodig moeten zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen speciale trading laptop hebben
Op CAT of EAC?quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet nodig moeten zijn
Is de 900 nog aangetikt?
Van wat ik aflees uit die grafiek niet meer sinds 3 uur vannacht.quote:
Tot 2014quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef zomertje het volgende:
De mzzl, ik ben me vol stoppen met drank, oliebollen en ander ongezonde zut
Mijn order is dus aangetikt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Van wat ik aflees uit die grafiek niet meer sinds 3 uur vannacht.
veel plezier zomertjequote:Op dinsdag 31 december 2013 17:43 schreef zomertje het volgende:
De mzzl, ik ben me vol stoppen met drank, oliebollen en ander ongezonde zut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |