Waarom heb je een andere UI?quote:
Ik was even toe aan verandering!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere UI?
Dat snap ik ja!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik net toch maar niet gekocht heb![]()
90% verlies nu?quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat snap ik ja!
Ach ja, mijn verlies is al zo groot dat het mij niets meer kan schelen wat er mee gebeurt. We zullen wel zien!
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoiets ja. Op 3 BTC-satoshi gekocht.
Ja, MaGNeT gaat een paar dagen voor ons masturberen en het dan verdelen over ons.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Maxbet het volgende:
Dus, nog iets interessants geweest tijdens mijn afwezigheid?
Ja, eac crash, gekocht op 552quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:37 schreef Maxbet het volgende:
Dus, nog iets interessants geweest tijdens mijn afwezigheid?
Oh, dat is lief van mquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, MaGNeT gaat een paar dagen voor ons masturberen en het dan verdelen over ons.
leafeon roept altijd maar wat, dat weet je nou toch welquote:
Voor jou juich ik wel mee bij crashesquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja, eac crash, gekocht op 552
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
leafeon roept altijd maar wat, dat weet je nou toch wel
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]vooral omdat MaGNeT al doei kwam zeggen gisteren. Maar het is geen slecht idee, iemand die te vertrouwen is laten solomasturberen en dan verdelen.
Linkjes willen wequote:Op dinsdag 31 december 2013 16:53 schreef robin007bond het volgende:
In de EarthCoin-IRC een hele politieke discussie over Ron Paul en dergelijke.
Lijkt me ook niet slecht en een stuk eerlijker.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]vooral omdat MaGNeT al doei kwam zeggen gisteren. Maar het is geen slecht idee, iemand die te vertrouwen is laten solomasturberen en dan verdelen.
Ik heb vrij slechte ervaringen met eerlijk zijn over je masturberen, meestal wordt dat niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet slecht en een stuk eerlijker.
Ik denk dat we op het grote BTC forum beter eerlijk kunnen zijn over masturberen, maar dat het is om de coin niet in handen te laten vallen van de eerste miners, maar om giveaway-acties te kunnen houden en zo.
Beter discreet masturberen ja, dat is het beste.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb vrij slechte ervaringen met eerlijk zijn over je masturberen, meestal wordt dat niet gewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |