Violin!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Philosocles het volgende:
Brilliant! Which instruments do you want us to break?!
Didgeridooo!!!!!!!!!quote:
Cliff's Head!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:30 schreef Gehenna het volgende:
En ik ben weg, de eerst komende nummers zijn niet echt mijn ding en ik moet al een kwartier weg
Yeah...er...Neil's head!quote:
Nee, maar ik ben kritisch als het om geluidskwaliteit en klank aan komt. Bij mij moet een film gewoon fijn klinkt in dynamiek en klank en dan kan je alles maken zonder dat je wordt afgeleid. Dat is een onderdeel van goed geluid afleveren. Veel bioscopen doen hun eigen ding, dus daar verlies je al op helaas..quote:
En hij begint steeds meer op Fred Teeven te lijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dekker heeft werkelijk alles tegen:
- Hij presenteert zonder enthousiasme, je hebt continu t gevoel dat hij er alleen maar zit om geld op te strijken
- Hij heeft een blote billen gezicht
- Hij heeft een voorliefde voor Mien uit schubbekutteveen die tijdens het knippen van de nagel van de kleine teen aan haar linker voet zo verschoot van de nieuwe single van The Cats dat ze sindsdien naar niets anders meer kan luisteren
- Hij is voorzitter van de Ajax fanclub
Je zou het wel kunnen (muziek) of is dat echt een heel ander vak?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben kritisch als het om geluidskwaliteit en klank aan komt. Bij mij moet een film gewoon fijn klinkt in dynamiek en klank en dan kan je alles maken zonder dat je wordt afgeleid. Dat is een onderdeel van goed geluid afleveren. Veel bioscopen doen hun eigen ding, dus daar verlies je al op helaas..
Bij live concerten erger ik me altijd aan overdaad aan laag
Die laatste is de grootste klacht natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dekker heeft werkelijk alles tegen:
- Hij presenteert zonder enthousiasme, je hebt continu t gevoel dat hij er alleen maar zit om geld op te strijken
- Hij heeft een blote billen gezicht
- Hij heeft een voorliefde voor Mien uit schubbekutteveen die tijdens het knippen van de nagel van de kleine teen aan haar linker voet zo verschoot van de nieuwe single van The Cats dat ze sindsdien naar niets anders meer kan luisteren
- Hij is voorzitter van de Ajax fanclub
Het lijkt me wel te gek om er zo veel van af te weten en in te verdiepen maar is het tegelijkertijd niet ook een belemmering? Zou je soms ook willen dat je jezelf in 'leek-modus' kon zetten zodat je daar minder kritisch over kan zijn, of heb je dat niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben kritisch als het om geluidskwaliteit en klank aan komt. Bij mij moet een film gewoon fijn klinkt in dynamiek en klank en dan kan je alles maken zonder dat je wordt afgeleid. Dat is een onderdeel van goed geluid afleveren. Veel bioscopen doen hun eigen ding, dus daar verlies je al op helaas..
Muziek is echt een heel ander vak hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou het wel kunnen (muziek) of is dat echt een heel ander vak?
Dat magquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef Molurus het volgende:
Mag ik het onbegrijpelijk vinden dat dit uberhaupt in de top 2000 staat, laat staan zo hoog?
Ofschoon voor radio niet essentieel, dat is eigenlijk wel het ergste.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En hij begint steeds meer op Fred Teeven te lijken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat verdient een redelijk nummer nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef Ferdo het volgende:
Nummer 7 in 2009, maar goed, je zag het al aankomen op het moment dat zijn overlijden in het nieuws werd gemeld. Driemaal top 10 toen voor Ramses.
Nee, maar een muzikant is geen producer/geluidstechnicus hequote:Op dinsdag 31 december 2013 10:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Muziek is echt een heel ander vak hoorEen muzikant kan ook niet doen wat ik doe met films of TV
Aardig wat toch wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar een muzikant is geen producer/geluidstechnicus he
Het kan een belemmering zijn als ik dat toelaat, maar bij bijvoorbeeld Boudewijn de Groot geniet ik wel wat er is. Het is een onderdeel van iets, dus ik weet wat ik kan verwachten. Maar ik heb er wel een mening over.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt me wel te gek om er zo veel van af te weten en in te verdiepen maar is het tegelijkertijd niet ook een belemmering? Zou je soms ook willen dat je jezelf in 'leek-modus' kon zetten zodat je daar minder kritisch over kan zijn, of heb je dat niet?
Zonde eigenlijk. Ga je daarvoor in de rij staan, mag je een f*cking half uurtje naar binnen, doe je dátquote:
Ik zat ook net te denken dat de betere nummers allang geweest zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een van de grootste draken van U2
Ohnee, deze vind ik prima. 't is geen Vertigo ofzo.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een van de grootste draken van U2
Er komt nog s een tijd dat staren naar je mobiel de norm wordt in het cafe.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk. Ga je daarvoor in de rij staan, mag je een f*cking half uurtje naar binnen, doe je dát
In dit geval vind ik bij live vaak de zaal tegenvallen bij Radiohead de opnames niet fijn klinken. Daar is de technicus weer verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar een muzikant is geen producer/geluidstechnicus he
Idd, moeten ze ook niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan vooral zangers die het niet zijn waarschijnlijk
"He schat, raad eens waar ik benquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zonde eigenlijk. Ga je daarvoor in de rij staan, mag je een f*cking half uurtje naar binnen, doe je dát
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
Mensen ik stap zo op de fiets naar werk en ik weet niet of ik later nog tijd heb om nog even te komen buurten.
Het was gezellig en een fijne jaarwisseling![]()
Alvast fijne jaarwisseling!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
Mensen ik stap zo op de fiets naar werk en ik weet niet of ik later nog tijd heb om nog even te komen buurten.
Tot ooit weer, en jij ook fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
En we staan al weer een kwartier op mute.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:23 schreef pfaf het volgende:
Radiohead en Cuby + binnen een kwartier! Zo'n hoog niveau hebben we nog niet gehad de afgelopen week.
Werkze en een fijne jaarwisselingquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef essnhills het volgende:
Er wordt al gauw gedacht, euh ja, het moet overdonderen dus het moet hard. Wordt alles door het middengebied geperst en ben je de ruimte voor dynamiek kwijt. Het is vaak een kwestie van de boel zachter et voila.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
Vertigo is ook kut mar net beterquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohnee, deze vind ik prima. 't is geen Vertigo ofzo.
Unforgettable Fire komt nogquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat ook net te denken dat de betere nummers allang geweest zijn
Wat mij betreft, zal het allemaal wel. Ik heb daar geen verstand van. Ik vind een liedje leuk, niet leuk of mwah.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:39 schreef FritsFlits het volgende:
En trouwens, een goede klank vinden is lastig hoor. Ik heb lange discussies gehad erover met verschillende docenten.. deels werkzaam in het vakgebied, dus inmiddels collegae. Het is een deel referentie wat je maakt en wat je mooi vindt.
Dat van Radiohead is hun stijl. Dat Coldplay helemaal plat wordt gemixt zonder enige vorm van dynamiek en herkenning is ook een stijl. Alleen die stijlen vind ik niet aansluiten bij hetgeen wat ik beschouw als goede geluidskwaliteit en kwaliteit waar ik van kan genieten.
Ik vind qua geluid Arena altijd hondsberoerd... maar bij Muse was het dan weer prima in orde. Of dat nu te maken had met de geluidstechnicus of dat het kwam doordat de muziek zo hard was dat je de galm niet hoorde weet ik niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In dit geval vind ik bij live vaak de zaal tegenvallen bij Radiohead de opnames niet fijn klinken. Daar is de technicus weer verantwoordelijk voor.
Niet allemaal dusquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Unforgettable Fire komt nog
Ik ook hoor, technisch hoe ze die noten hebben gelegd boeit me minder dan hoe het aanvoeltquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat mij betreft, zal het allemaal wel. Ik heb daar geen verstand van. Ik vind een liedje leuk, niet leuk of mwah.
De mensen die er op stemmen doen het juist daaromquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is prima maar mensen moeten er niet als halve apen op meebrullen.
Nooit geweest in de Arena, wel verhalen over gehoord dat het slecht is. Geluidstechnicus is wel grotendeels verantwoordelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind qua geluid Arena altijd hondsberoerd... maar bij Muse was het dan weer prima in orde. Of dat nu te maken had met de geluidstechnicus of dat het kwam doordat de muziek zo hard was dat je de galm niet hoorde weet ik niet.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ook hoor, technisch hoe ze die noten hebben gelegd boeit me minder dan hoe het aanvoelt
Iets met piemels of ander gezinsgeneuzel...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... moeten posten om het posten.
Technisch vind ik dan wel weer interessantquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ook hoor, technisch hoe ze die noten hebben gelegd boeit me minder dan hoe het aanvoelt
Het geluid van The Rolling Stones in de Arena vonden wij wel goed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit geweest in de Arena, wel verhalen over gehoord dat het slecht is. Geluidstechnicus is wel grotendeels verantwoordelijk natuurlijk
Het zit er gelukkig bijna opquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... moeten posten om het posten.
We hadden het over D. hè?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iets met piemels of ander gezinsgeneuzel...![]()
Winterkampioen, meer kan ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
AFCA
Hopelijk dit jaar geen kampioen
Ik heb wel vaak met buitenlandstalige nummers dat ik denk van.. lelijk nummer, terwijl de tekst enorm goed isquote:
Hahaha, kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Cee het volgende:
Bij Paranoid Android in 't café allemaal met tante Bep whatsappen en nu staan ze arm in arm mee te deinen en te lallen. Waar gaat dat heen.
Mijn ouders vonden het dramatisch toenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het geluid van The Rolling Stones in de Arena vonden wij wel goed.
Het dieptepunt daar was Simon & Garfunkel. Garfunkel is qua geluid inmiddels behoorlijk afhankelijk van wat galm op zijn stem, maar in de Arena is dat galm + galm. Vreselijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit geweest in de Arena, wel verhalen over gehoord dat het slecht is. Geluidstechnicus is wel grotendeels verantwoordelijk natuurlijk
Een beetje echo maakt het ook episch volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was nog ok idd!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Galm op galmquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het dieptepunt daar was Simon & Garfunkel. Garfunkel is qua geluid inmiddels behoorlijk afhankelijk van wat galm op zijn stem, maar in de Arena is dat galm + galm. Vreselijk.
Buitenlandstaligquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak met buitenlandstalige nummers dat ik denk van.. lelijk nummer, terwijl de tekst enorm goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |