Ik ook hoor, technisch hoe ze die noten hebben gelegd boeit me minder dan hoe het aanvoeltquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat mij betreft, zal het allemaal wel. Ik heb daar geen verstand van. Ik vind een liedje leuk, niet leuk of mwah.
De mensen die er op stemmen doen het juist daaromquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is prima maar mensen moeten er niet als halve apen op meebrullen.
Nooit geweest in de Arena, wel verhalen over gehoord dat het slecht is. Geluidstechnicus is wel grotendeels verantwoordelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vind qua geluid Arena altijd hondsberoerd... maar bij Muse was het dan weer prima in orde. Of dat nu te maken had met de geluidstechnicus of dat het kwam doordat de muziek zo hard was dat je de galm niet hoorde weet ik niet.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ook hoor, technisch hoe ze die noten hebben gelegd boeit me minder dan hoe het aanvoelt
Iets met piemels of ander gezinsgeneuzel...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... moeten posten om het posten.
Technisch vind ik dan wel weer interessantquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ook hoor, technisch hoe ze die noten hebben gelegd boeit me minder dan hoe het aanvoelt
Het geluid van The Rolling Stones in de Arena vonden wij wel goed.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit geweest in de Arena, wel verhalen over gehoord dat het slecht is. Geluidstechnicus is wel grotendeels verantwoordelijk natuurlijk
Het zit er gelukkig bijna opquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... moeten posten om het posten.
We hadden het over D. hè?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iets met piemels of ander gezinsgeneuzel...![]()
Winterkampioen, meer kan ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
AFCA
Hopelijk dit jaar geen kampioen
Ik heb wel vaak met buitenlandstalige nummers dat ik denk van.. lelijk nummer, terwijl de tekst enorm goed isquote:
Hahaha, kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Cee het volgende:
Bij Paranoid Android in 't café allemaal met tante Bep whatsappen en nu staan ze arm in arm mee te deinen en te lallen. Waar gaat dat heen.
Mijn ouders vonden het dramatisch toenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het geluid van The Rolling Stones in de Arena vonden wij wel goed.
Het dieptepunt daar was Simon & Garfunkel. Garfunkel is qua geluid inmiddels behoorlijk afhankelijk van wat galm op zijn stem, maar in de Arena is dat galm + galm. Vreselijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit geweest in de Arena, wel verhalen over gehoord dat het slecht is. Geluidstechnicus is wel grotendeels verantwoordelijk natuurlijk
Een beetje echo maakt het ook episch volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was nog ok idd!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Galm op galmquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het dieptepunt daar was Simon & Garfunkel. Garfunkel is qua geluid inmiddels behoorlijk afhankelijk van wat galm op zijn stem, maar in de Arena is dat galm + galm. Vreselijk.
Buitenlandstaligquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak met buitenlandstalige nummers dat ik denk van.. lelijk nummer, terwijl de tekst enorm goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |