Violin!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Philosocles het volgende:
Brilliant! Which instruments do you want us to break?!
Didgeridooo!!!!!!!!!quote:
Cliff's Head!quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:30 schreef Gehenna het volgende:
En ik ben weg, de eerst komende nummers zijn niet echt mijn ding en ik moet al een kwartier weg
Yeah...er...Neil's head!quote:
Nee, maar ik ben kritisch als het om geluidskwaliteit en klank aan komt. Bij mij moet een film gewoon fijn klinkt in dynamiek en klank en dan kan je alles maken zonder dat je wordt afgeleid. Dat is een onderdeel van goed geluid afleveren. Veel bioscopen doen hun eigen ding, dus daar verlies je al op helaas..quote:
En hij begint steeds meer op Fred Teeven te lijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dekker heeft werkelijk alles tegen:
- Hij presenteert zonder enthousiasme, je hebt continu t gevoel dat hij er alleen maar zit om geld op te strijken
- Hij heeft een blote billen gezicht
- Hij heeft een voorliefde voor Mien uit schubbekutteveen die tijdens het knippen van de nagel van de kleine teen aan haar linker voet zo verschoot van de nieuwe single van The Cats dat ze sindsdien naar niets anders meer kan luisteren
- Hij is voorzitter van de Ajax fanclub
Je zou het wel kunnen (muziek) of is dat echt een heel ander vak?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben kritisch als het om geluidskwaliteit en klank aan komt. Bij mij moet een film gewoon fijn klinkt in dynamiek en klank en dan kan je alles maken zonder dat je wordt afgeleid. Dat is een onderdeel van goed geluid afleveren. Veel bioscopen doen hun eigen ding, dus daar verlies je al op helaas..
Bij live concerten erger ik me altijd aan overdaad aan laag
Die laatste is de grootste klacht natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dekker heeft werkelijk alles tegen:
- Hij presenteert zonder enthousiasme, je hebt continu t gevoel dat hij er alleen maar zit om geld op te strijken
- Hij heeft een blote billen gezicht
- Hij heeft een voorliefde voor Mien uit schubbekutteveen die tijdens het knippen van de nagel van de kleine teen aan haar linker voet zo verschoot van de nieuwe single van The Cats dat ze sindsdien naar niets anders meer kan luisteren
- Hij is voorzitter van de Ajax fanclub
Het lijkt me wel te gek om er zo veel van af te weten en in te verdiepen maar is het tegelijkertijd niet ook een belemmering? Zou je soms ook willen dat je jezelf in 'leek-modus' kon zetten zodat je daar minder kritisch over kan zijn, of heb je dat niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben kritisch als het om geluidskwaliteit en klank aan komt. Bij mij moet een film gewoon fijn klinkt in dynamiek en klank en dan kan je alles maken zonder dat je wordt afgeleid. Dat is een onderdeel van goed geluid afleveren. Veel bioscopen doen hun eigen ding, dus daar verlies je al op helaas..
Bij live concerten erger ik me altijd aan overdaad aan laag
Muziek is echt een heel ander vak hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou het wel kunnen (muziek) of is dat echt een heel ander vak?
Dat magquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef Molurus het volgende:
Mag ik het onbegrijpelijk vinden dat dit uberhaupt in de top 2000 staat, laat staan zo hoog?
Ofschoon voor radio niet essentieel, dat is eigenlijk wel het ergste.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En hij begint steeds meer op Fred Teeven te lijken
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |