Zat ik me net ook al over te verbazen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:16 schreef Cee het volgende:
Ik kijk naar dat café en zie iedereen er doorheen lachen en kleppen.
hoe kan je nou de gitaar van Anouk vet vinden en dit nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:15 schreef FritsFlits het volgende:
ik heb echt niets met Radiohead als ik dit luister
And I don't care
Dit keer wel goed gestemd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Mexicanobakker, weet je t al?
MUZ / n00bie's same title, different song shoot out
Toch is de solo van Uriah Heep - July Morning nog veel vreemder. Voor wie niet beter weet is het niet te horen welk instrument dat eigenlijk is.quote:
Opnametechniek denk ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
hoe kan je nou de gitaar van Anouk vet vinden en dit niet
Zeker goed nummer, maar wat was dat album slechtquote:
Moet ik ook, maar geen zin.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:18 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat nog even wat huishoudelijke taken uitvoeren
Klank van de gitaar. Vind ik bij Radiohead niet mooiquote:
You're On Fire?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:18 schreef waxmask het volgende:
Nu heb ik zin om me te laten nemen in een darkroom en niet na te denken over de gevolgen...sommige liedjes....
Ja dat staat nog op de lijst. Minimaal 3x ofzo had je het laatst over toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je ook iets met nummers die het vaakst op dezelfde plaats hebben gestaan, Pino?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zin maken![]()
nu ben ik echt weg
ZEker nog nooit live gehoord?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klank van de gitaar. Vind ik bij Radiohead niet mooi
Dat heb je snel gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef D. het volgende:
Boodschappen check
Lamme armen check
Tijd voor T2000 check
Misschien ben ik wel een grotere fan, hoe kan je dat dus zeggen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZEker nog nooit live gehoord?
Peaceman is hier de grootste fan van Radiohead. Live vind ik ze de beste band die ik gezien heb. Is het wat rauwer.. en gewoon erg goed.
Ja zou 3x nemen als standaard, 2x kan ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat staat nog op de lijst. Minimaal 3x ofzo had je het laatst over toch?
Bij haar thuis bedoelt ze neem ik aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een grotere fan, hoe kan je dat dus zeggen?
correctie: hier in huis...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een grotere fan, hoe kan je dat dus zeggen?
Met een maid erin?quote:
Heeft niets met live te maken, maar met welke microfoon en hoe het is opgenomen. Je weet inmiddels wel dat ik gevoelig ben daarvoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZEker nog nooit live gehoord?
Peaceman is hier de grootste fan van Radiohead. Live vind ik ze de beste band die ik gezien heb. Is het wat rauwer.. en gewoon erg goed.
Dat is lekker dichtbij...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet langer dan nodig
2x 5 minuten lopen, en een paar km in de winkel zelf
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:23 schreef pfaf het volgende:
Radiohead en Cuby + binnen een kwartier! Zo'n hoog niveau hebben we nog niet gehad de afgelopen week.
Inderdaad, al komt Echoes met Echoes en Echoes in een kwartier ook wel hoogquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:23 schreef pfaf het volgende:
Radiohead en Cuby + binnen een kwartier! Zo'n hoog niveau hebben we nog niet gehad de afgelopen week.
Maar dan kan het dus toch juist live anders klinken dan op cd??quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft niets met live te maken, maar met welke microfoon en hoe het is opgenomen. Je weet inmiddels wel dat ik gevoelig ben daarvoorDie gitaar vind ik onprettig klinken. Heeft niets met noten, akkoorden en dergelijke te maken.
Ik loop al even mee, dus lees bij vrouwen steeds beter tussen de regelsquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij zonder woorden...
Dat klopt, maar ik ga best naar live concerten maar niet omdat het goed klinktquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dan kan het dus toch juist live anders klinken dan op cd??
Gebaseerd op iddquote:
Laatste notering in 2004. Was er vanaf het begin bij, maar nu dus al negen edities weg.quote:
jammer.. blijft toch wel een goeiequote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laatste notering in 2004. Was er vanaf het begin bij, maar nu dus al negen edities weg.
quote:
Nee, Cuby. Ik dacht ik maak een Johan Derksen-associatie voordat de VBL'ers het hier doen maar ik was de eerste (en enige).quote:
De muziek moet je wel aanspreken, dat is waar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ga best naar live concerten maar niet omdat het goed klinkt
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak een Johan Derksen-associatie voordat de VBL'ers het hier doen maar ik was de eerste (en enige).
quote:
Rainbow in Curved Airquote:
Tja, vrouwen begrijp ik steeds beter, VBL'ers waarschijnlijk nooitquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Cuby. Ik dacht ik maak een Johan Derksen-associatie voordat de VBL'ers het hier doen maar ik was de eerste (en enige).
Vaak te veel laag, lelijk midden en scherp hoog bij live concerten. Boudewijn de Groot was erg tof in Zaandam en ik geniet gewoon, maar ik kan me wel ergen aan het enorme laag dat uit de luidspreakers wordt gepompt. Klinkt gewoon niet fijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De muziek moet je wel aanspreken, dat is waar.
Soms is een band live geweldig als je het studiowerk kent, en als je het niet kent lijkt het wat rommeligquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De muziek moet je wel aanspreken, dat is waar.
Doe je ook muziekproducties?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vaak te veel laag, lelijk midden en scherp hoog bij live concerten. Boudewijn de Groot was erg tof in Zaandam en ik geniet gewoon, maar ik kan me wel ergen aan het enorme laag dat uit de luidspreakers wordt gepompt. Klinkt gewoon niet fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |