You're On Fire?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:18 schreef waxmask het volgende:
Nu heb ik zin om me te laten nemen in een darkroom en niet na te denken over de gevolgen...sommige liedjes....
Ja dat staat nog op de lijst. Minimaal 3x ofzo had je het laatst over toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kun je ook iets met nummers die het vaakst op dezelfde plaats hebben gestaan, Pino?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
zin maken![]()
nu ben ik echt weg
ZEker nog nooit live gehoord?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klank van de gitaar. Vind ik bij Radiohead niet mooi
Dat heb je snel gedaan.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef D. het volgende:
Boodschappen check
Lamme armen check
Tijd voor T2000 check
Misschien ben ik wel een grotere fan, hoe kan je dat dus zeggen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZEker nog nooit live gehoord?
Peaceman is hier de grootste fan van Radiohead. Live vind ik ze de beste band die ik gezien heb. Is het wat rauwer.. en gewoon erg goed.
Ja zou 3x nemen als standaard, 2x kan ook.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat staat nog op de lijst. Minimaal 3x ofzo had je het laatst over toch?
Bij haar thuis bedoelt ze neem ik aanquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een grotere fan, hoe kan je dat dus zeggen?
correctie: hier in huis...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een grotere fan, hoe kan je dat dus zeggen?
Met een maid erin?quote:
Heeft niets met live te maken, maar met welke microfoon en hoe het is opgenomen. Je weet inmiddels wel dat ik gevoelig ben daarvoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZEker nog nooit live gehoord?
Peaceman is hier de grootste fan van Radiohead. Live vind ik ze de beste band die ik gezien heb. Is het wat rauwer.. en gewoon erg goed.
Dat is lekker dichtbij...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet langer dan nodig
2x 5 minuten lopen, en een paar km in de winkel zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |