In sommige gevallen is het jammer dat je niet op een heel album kunt stemmen.quote:
Je hebt geen Paranoid Android geinstalleerd?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:11 schreef FritsFlits het volgende:
Mijn telefoon is ook paranoid![]()
Nee serieus, die S3 gaat af en toe uit zich zelf rare dingen doen
Met een nummer dat in 2000 rond de vierhonderd stond, vervolgens jarenlang helemaal uit de lijst wegbleef (tot 2005) en wat nu hun hoogste notering is. Zo hoog als nu stond het trouwens nog nooit.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:10 schreef Philosocles het volgende:
Ah, verdomd, straks komt echt The Who.
Ik trap er al de hele tijd in namelijk.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nu meteen maar douchen, jammer van The Who dan
Nee, dat is het enge. Anders kon ik het wel verwachtenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt geen Paranoid Android geinstalleerd?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt geen Paranoid Android geinstalleerd?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Leuk bandje, kan wel wat worden.quote:
Da's toch nie te gleuven!quote:
Ketter. Douchen kan ook volgend jaar wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Beter haten op The Who dan op Radiohead. Maar blijkbaar is Doedezemaar niet zo van de gitaarkronkelsquote:
Oneens.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter haten op The Who dan op Radiohead.
gewoon haten op niemand?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter haten op The Who dan op Radiohead. Maar blijkbaar is Doedezemaar niet zo van de gitaarkronkels
Ik wist dat iemand het zou zeggen.quote:
Maar ze deed het allebei.quote:
Maar dit was dan natuurlijk nog wel een briljant album.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand het zou zeggen.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus, is bestaande Custom ROM.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:15 schreef FritsFlits het volgende:
ik heb echt niets met Radiohead als ik dit luister
And I don't care
goeie moederquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, gaat goed hierLennon beweegt mee op Radiohead
![]()
Inderdaad you love and you hate it.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt die stem bij Radiohead, verder vind ik er niet veel mis mee
Ach, kan bijna niks misgaan gelukkig.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ja, maar ik vind het eng om zoiets op een telefoon van 500,- te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |