ja, maar blijkbaar hangt de hele ballotagecommissie hier rondquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn pedopasje eeuwigdurend afgekocht
7/8stequote:
Zie het Wake Up eerder doenquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt verdorie eens tijd dat Rebellion (Lies) in de lijst komt, ik kan me niet voorstellen dat daar niet genoeg stemmen voor zijn.
Ik doe met je meequote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt verdorie eens tijd dat Rebellion (Lies) in de lijst komt, ik kan me niet voorstellen dat daar niet genoeg stemmen voor zijn.
Yanniquote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit. Alles anders dan vierkwart is welkom wat mij betreft.
Uh nee? Wie is dat?quote:
Flink lobbyen dan maar. Foldertjes verspreiden bij de UB, etc.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Heeft ook wat nummers in 7/8quote:
Dat is zeker mijn favoriet van de Beachies ookquote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef Gehenna het volgende:
Zometeen: The Beach Boys - Good Vibrationsx oneindig
Ik denk wel mijn favoriete popliedje
Als ze die opnemen vliegt hij de top 300 in. Maar omdat hij er niet in staat kiezen mensen die op Arcade Fire willen stemmen op allerlei andere nummers, waardoor er geen enkele genoeg punten scoort.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Naam klinkt vagelijk bekend, maar kan het niet helemaal plaatsen.quote:
Sloop John B jongen!@quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zeker mijn favoriet van de Beachies ook
Heeft meer hitpotentiequote:Op maandag 30 december 2013 23:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zie het Wake Up eerder doen
quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Naam klinkt vagelijk bekend, maar kan het niet helemaal plaatsen.
Voor vreemde maatsoorten is en blijft Zappa natuurlijk ook heerlijk.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft ook wat nummers in 7/8
Een Griek
Stond in mijn vrije keuze-ruimtequote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef Slobeend het volgende:
Good Vibrations is pakkender, adequaterquote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sloop John B jongen!@
Ah tofquote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft ook wat nummers in 7/8
Een Griek
Wake Up heeft 1 jaar in de keuzelijst gestaan, blijkbaar is die dus Top2000-fähigquote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft meer hitpotentieMaar Rebellion is beter. Of Neigborhood #1 (Tunnels)
![]()
Heb op Heroes and Villains gestemd, heeft de lijst niet gehaald.quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is zeker mijn favoriet van de Beachies ook
Ze noemen hem new age, is het nietquote:
Volgend jaar een krijg Rebellion in de top 2000 actie opzetten?quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als ze die opnemen vliegt hij de top 300 in. Maar omdat hij er niet in staat kiezen mensen die op Arcade Fire willen stemmen op allerlei andere nummers, waardoor er geen enkele genoeg punten scoort.
Goed idee Johannes, ik zal er jou ook één overhandigen.quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flink lobbyen dan maar. Foldertjes verspreiden bij de UB, etc.
Of Dave Brubeckquote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Naam klinkt vagelijk bekend, maar kan het niet helemaal plaatsen.
Voor vreemde maatsoorten is en blijft Zappa natuurlijk ook heerlijk.
Ik heb liever Neighbourhood #1, verliefd op dat liedjequote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgend jaar een krijg Rebellion in de top 2000 actie opzetten?
Ik kan haast niet wachten!quote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed idee Johannes, ik zal er jou ook één overhandigen.
Toolquote:
Succesquote:Op maandag 30 december 2013 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tool![]()
Die wil ik ooit nog leren drummen. Als ik 500 jaar verder ben waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |