Die zijn er vroeg bijquote:
Valt best mee inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee johBest een brave droom toch
Hell no!!quote:Op maandag 30 december 2013 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Maar van mij mag je, na mij
Ghegheghequote:Op maandag 30 december 2013 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het was echt tof![]()
Jammer dat we niet kunnen zingen
Denk het niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het fout om 't stiefzusje van je neefje te willen doen?
Voel je niks van hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het fout om 't stiefzusje van je neefje te willen doen?
Mjah.. Tis nooit echt familie geweest.. Hun ouders nooit getrouwd dacht ik..quote:
Mja ben Guitar Hero aan het spelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat dan alle besef van tijd weg is
Whehequote:Op dinsdag 31 december 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ben Guitar Hero aan het spelen
Buurman is ook nog steeds wakker aan de tv te horen
Dan mag je nog evenquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe
Ik zit ook nog op, ben met een webgame bezig en straks (Voor ons om 6 uur) Is er een event afgelopen, en ik maak kans op 1 van de betere prijzen
![]()
Maar dan moet ik er wel op blijven letten dat niemand me inhaalt
Dat gaat niet op bij Guitar Heroquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:55 schreef theboss6 het volgende:
Gamen is gewoon lekker in een andere wereld kruipen. Het onmogelijke doen.
Vooral als je een alien bent!!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:55 schreef theboss6 het volgende:
Gamen is gewoon lekker in een andere wereld kruipen. Het onmogelijke doen.
Ik welquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meh. Vast geen nieuwjaars-seks dit jaar
Ik, neuken, omgeving Amsterdam.quote:
Tssssquote:Op dinsdag 31 december 2013 01:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik, neuken, omgeving Amsterdam.![]()
Kate Bush!
Sorry!quote:
Soms wel, soms niet.quote:
Die zit in ny!quote:
Nee, ik hoor niet allesquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit in ny!
En jij loopt achter.
quote:
Mannenquote:
Half 10 is uitslapen tochquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn ik-ga-uitslapen-plan is mislukt
Niet als je pas rond 3 uur gaat slapenquote:
Ziek?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, dat wordt voor de lunch weer naar huis
Goed bezig jijquote:
Wat erg. Nog meer tijd in Amsterdam moeten doorbrengen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm laatste trein die ik kan pakken naar Amsterdam is om 19:09 al
Mjah ik moet eerst thuis nog even een goed gesprek met mn zoon hebben. Het type gesprek wat ik niet wil afraffelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat erg. Nog meer tijd in Amsterdam moeten doorbrengen.
Ah.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik moet eerst thuis nog even een goed gesprek met mn zoon hebben. Het type gesprek wat ik niet wil afraffelen
Mjah moet zo eerst ff het centrum in, dan mn moeder nog ff pesten en dan kan ik aan het gesprek beginnenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah.
Mag je wel wat vroeger beginnen met dat gesprek. Zou wat zijn als je de laatste trein mist.
Je hebt gewoon -echt- nog geen zin oma te worden?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah moet zo eerst ff het centrum in, dan mn moeder nog ff pesten en dan kan ik aan het gesprek beginnen
Ik vind 34 inderdaad nogal jong om oma te wordenquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon -echt- nog geen zin oma te worden?
Hehehehe begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind 34 inderdaad nogal jong om oma te worden
Dat dacht ik ook altijd tot mijn zoon vorig jaar doodleuk vertelde dat ie geen maagd meer wasquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hehehehe begrijpelijkDie tijd is voor mij gelukkig nog heeeeel ver weg
quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd tot mijn zoon vorig jaar doodleuk vertelde dat ie geen maagd meer was![]()
Maar vanavond heeft hij een feestje en de meesten blijven daar ook slapen. Prima, dan zorg ik er wel voor dat het kind ook bescherming heeft
Uhuh maar die van mij is 3, dus ik zet mijn hoop op een jaar of 10 15 20 nog zekerquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd tot mijn zoon vorig jaar doodleuk vertelde dat ie geen maagd meer was![]()
Maar vanavond heeft hij een feestje en de meesten blijven daar ook slapen. Prima, dan zorg ik er wel voor dat het kind ook bescherming heeft
Met mijn mazzel sta ik straks dus bij het kruitvat condooms te kopen en dan staat opeens mijn moeder achter me ofzoquote:
Whahahaha!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mijn mazzel sta ik straks dus bij het kruitvat condooms te kopen en dan staat opeens mijn moeder achter me ofzo![]()
Die gelooft dan heus niet dat ik met GvsE op pad ga vanavond
Ik denk dat je met 10 jaar toch beter in de buurt zat hoorquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar die van mij is 3, dus ik zet mijn hoop op een jaar of 10 15 20 nog zeker
Lach niet kreng!quote:
En als je wel met GvsE op pad gaat heb je die niet nodig? Dan scharrel je niet per ongeluk wat leuks op zomaar ineens?quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met mijn mazzel sta ik straks dus bij het kruitvat condooms te kopen en dan staat opeens mijn moeder achter me ofzo![]()
Die gelooft dan heus niet dat ik met GvsE op pad ga vanavond
Nee dan doen wij heel braaf alle mannen beledigen en afkatten enz natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als je wel met GvsE op pad gaat heb je die niet nodig? Dan scharrel je niet per ongeluk wat leuks op zomaar ineens?
Ik bedoel meer dat dat een prima verklaring is om ze zelf te kopen voor jezelf...quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan doen wij heel braaf alle mannen beledigen en afkatten enz natuurlijk
Lieverd, ik ga niet met GvsE op pad. Ik breng de nacht door bij een scharrel. Niets mis mee natuurlijk!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat dat een prima verklaring is om ze zelf te kopen voor jezelf...
Richting moeder.
Dat je daarna de hele avond gaat lopen bitchen moet je zelf weten natuurlijk
Hoax!quote:
quote:
quote:
Nee, dat is gewoon lust en seksquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Samen het nieuwe jaar in gaan = relatie
Saaaaaaaaaaaiiiiiquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, ik ga niet met GvsE op pad. Ik breng de nacht door bij een scharrel. Niets mis mee natuurlijk!!
Mijn moeder denkt alleen dat iedere scharrel manspersoon in mijn leven een potentiële huwelijkspartner is![]()
Dus heb ik liever dat ze denkt dat ik met een vriendin het nieuwe jaar begin zodat ik geen kruisverhoor krijg
Neukend het nieuwe jaar in is saai?quote:
Je spreekt jezelf nu tegen hequote:Op dinsdag 31 december 2013 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neukend het nieuwe jaar in is saai?
Weet je gelijk waar ze met dr gedachten zitquote:
Ik zie hem niet om middernachtquote:
Dan ben je dus al in het nieuwe jaar, en kan er geen sprake zijn van neukend het nieuwe jaar ingaan....quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie hem niet om middernacht
Ook goed!!quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan ben je dus al in het nieuwe jaar, en kan er geen sprake zijn van neukend het nieuwe jaar ingaan....
Nu of vanavond?quote:
Ik doe gewoon alsof ik je niet ken hoor als ik je tegenkomquote:
Zoals het hoort, ik ga naar rembrandts geloof ikquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alsof ik je niet ken hoor als ik je tegenkom
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Zoals het hoort, ik ga naar rembrandts geloof ik
quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga ff het centrum in![]()
Mocht ik jullie niet meer spreken, alvast de beste wensen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |