Ik snap dat dit vooruitzicht voor jou vreselijk moet zijn Elan.quote:Op maandag 30 december 2013 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kan de rest van je leven nog maar seks hebben met één man Miranda. Of ben je er zo eentje met een open huwelijk?
Heb de ware allang gevonden man.quote:Op maandag 30 december 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap dat dit vooruitzicht voor jou vreselijk moet zijn Elan.
In een bubbelbad zitten de meest bacterienquote:Op maandag 30 december 2013 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb de ware allang gevonden man.
Alhoewel zo'n bubbelbad geen slecht vooruitzicht is.
Daarom heb ik ook een jacuzziquote:Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
In een bubbelbad zitten de meest bacterien
Niet per definitie waar.quote:Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling Calandquote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ga er ook maar eens vandoor. Morgen nog even werken in de ochtend en dan rechtstreeks aan het bier.
Tot 2 januari ergens, hopelijk.
Veel plezier, een gelukkig nieuwjaar en al wat wenselijk is.quote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Ga er ook maar eens vandoor. Morgen nog even werken in de ochtend en dan rechtstreeks aan het bier.
ca gooit er altijd een halve fles bleek in.quote:Op maandag 30 december 2013 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Zuipse en een goed uiteinde alvast.quote:Op maandag 30 december 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Wel gescheten.quote:Op maandag 30 december 2013 23:39 schreef tong80 het volgende:
Ooit gepist in een bubbelbad ?
Ik niet maar geef ze de kost.
JIJ OOK FIJNE JAARWISSELING!quote:Op maandag 30 december 2013 23:41 schreef Caland het volgende:
Ja fijne jaarwisseling.
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |