quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb even uitgezocht op welke dagen van het jaar ik nog nooit liep, een soort van hardloopbingo dus.
In september mis ik alleen nog dag 9 en 16.
In maart alleen nog 9, 18 en 27.
In juli mis ik 1, 10 en 21.
De meeste dagen mis ik in januari (16 stuks) en in februari (12 stuks, maar schrikkeldag heb ik al wel).
Ik liep nog nooit op 1e kerstdag, maar al wel 2x op 2e kerstdag en nieuwjaarsdag. Op oudjaarsdag liep ik vandaag voor het eerst.
Het meeste aantal keren dat ik op een zelfde kalenderdag liep is 4 stuks (met name in oktober en november). Wat op zich niet zo gek is daar ik in augustus 2010 begon met hardlopen, in januari 2011 weer stopte wegens gladheid en in maart 2011 weer begon.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb even uitgezocht op welke dagen van het jaar ik nog nooit liep, een soort van hardloopbingo dus.
In september mis ik alleen nog dag 9 en 16.
In maart alleen nog 9, 18 en 27.
In juli mis ik 1, 10 en 21.
De meeste dagen mis ik in januari (16 stuks) en in februari (12 stuks, maar schrikkeldag heb ik al wel).
Ik liep nog nooit op 1e kerstdag, maar al wel 2x op 2e kerstdag en nieuwjaarsdag. Op oudjaarsdag liep ik vandaag voor het eerst.
Het meeste aantal keren dat ik op een zelfde kalenderdag liep is 4 stuks (met name in oktober en november). Wat op zich niet zo gek is daar ik in augustus 2010 begon met hardlopen, in januari 2011 weer stopte wegens gladheid en in maart 2011 weer begon.
Ik had natuurlijk een scriptje kunnen proggen, maar ik heb het heel oldskool met de hand gedaan door te turven en de kalender van Garmin Connect erbij te pakken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Hoe heb je dit geturfd vraag ik me af? Gewoon in een excel ofzo of heb je een verjaardagskalender afgestreept?
quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Toch maar mooi als eerste uit mijn woonplaats geëindigd op de 4 mijl van de Schoonhovense oliebollenloop. En tevens als laatste.
quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
eerste 14km van het jaar zitten er weer op...ging lekker.
Ik begin langzaam uit mijn dipje te komen
Mooi aantal km om 2014 mee te beginnen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
eerste 14km van het jaar zitten er weer op...ging lekker.
Ik begin langzaam uit mijn dipje te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, 3G was te drukquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:21 schreef Zwabberhark het volgende:
De beste wensen voor 2014! Blij dat er hier in ieder geval niemand was die precies om 0:00 op enter drukte om zijn of haar nieuwjaarswensen te plaatsen op een digitaal medium.
hoe kom je daar dan weer bijquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:07 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
soort van groepsverkrachting haha!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |