Buitenspelen voor nerds.quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en wat is dat dan? ik heb echt geen idee
quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geeft niet, hebben ze vast niet doorquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oudje hoor, ook op tweakers staat hij
Verkleed gaan als een bepaald personage.quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:
Achja fok he..quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geeft niet, hebben ze vast niet door
Mijn dochter zou anders stikjaloers zijn op die prinsessenjurkquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
en daar gebruik je dan muziek uit de top2000 voor ofzo?
Volgens mij gottic is wel populairquote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht dat je ook iets als conplay had en dat het dat wasquote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkleed gaan als een bepaald personage.
Nee maar moeilijke muziek en LARP worden allebei met nerds geassocieerd.quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
In Iran kunnen ze trouwens niks met die rebus. Daar is de uitkomst: "We will, we will stone you". En dat vinden ze niet grappig, maar gewoon heel normaal.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Iran kunnen ze trouwens niks met die rebus. Daar is de uitkomst: "We will, we will stone you". En dat vinden ze niet grappig, maar gewoon heel normaal.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Iran kunnen ze trouwens niks met die rebus. Daar is de uitkomst: "We will, we will stone you". En dat vinden ze niet grappig, maar gewoon heel normaal.
Het lijkt mij pijnlijk en dodelijk saaiquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is best prettig om onder een steen te leven geloof ik
quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef essnhills het volgende:
One of these nights![]()
O* One of these crazy odd nights
![]()
![]()
Waar ging je met Don naartoe?quote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
heb je ze weervanochtend onderweg in de auto 2 keer meegezongen met Don
Geen 3fm luisterenquote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil weer terug naar de tijd dat ik niets uit de Top 2000 kende en leuke liedjes ontdekte
Gewoon een paar onder een steen gaan liggen. En dan hopen dat mensen heel veel recente liedjes de lijst in stemmen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil weer terug naar de tijd dat ik niets uit de Top 2000 kende en leuke liedjes ontdekte
Lees leuke.quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een paar onder een steen gaan liggen. En dan hopen dat mensen heel veel recente liedjes de lijst in stemmen.
Ik vind het juist fijn om de liedjes die ik ken eens per jaar te horenquote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een paar onder een steen gaan liggen. En dan hopen dat mensen heel veel recente liedjes de lijst in stemmen.
Ik ook.quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om de liedjes die ik ken eens per jaar te horen
In het buitenland wonen, helpt vwb veel nieuwe binnenkomers ook welquote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei... je hebt inderdaad een punt. Het komt pas goed als Woodkid, London Grammar, MS MR en anderen alsnog de Top 2000 in worden gestemd, volgend jaar.quote:
Spreek jezelf tegen een beetjequote:
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meelezers (met ons geleuter) die niets posten?
Echt een larper die De Heerquote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Moet je niet door z'n kreet heen lullen!
quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Mannen. Ik vraag mijn man waar hij zin in heeft.Zegtie: Moet je dat serieus vragen???
Ik bedoelde eten
eten kan daarna ook nog welquote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Mannen. Ik vraag mijn man waar hij zin in heeft.Zegtie: Moet je dat serieus vragen???
Ik bedoelde eten
Hij bedoelde geen eten?quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Ik bedoelde eten
Wat een lul.quote:
Dit is tegen de metal aan, dus mag niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel iets wat Radio 2 jaren geblokkeerd heeft.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Ik bedoelde eten
Een doorheenpraatlulnerdlarperquote:
Frank Boeiuhquote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
Ik vroeg me al af waar Gelderland op zou stemmen
Hahahahahaha, moet je ook nooit zeggenquote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Ik bedoelde eten
Normaal?quote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
Ik vroeg me al af waar Gelderland op zou stemmen
quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
Deze zegt mij eigenlijk niet zoveel
Het doet me ook niet zoveel.quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
Deze zegt mij eigenlijk niet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |