abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135454847
Waar heb jij last van :? ?
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:42:11 #254
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135487532
Wat ook wel klachtwaardig is zijn die mensen die in de avond constant met grootlicht aan rijden :')
Irene is bae <3
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:42:17 #255
11102 knep
Mountainfreak
pi_135501146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:42 schreef Jiang153 het volgende:
Wat ook wel klachtwaardig is zijn die mensen die in de avond constant met grootlicht aan rijden :')
Terechte klacht, ik zie het steeds meer, ook op goed verlichte wegen en al bij beginnende schemering.
Ik zeg rijbewijs inleveren, schijnbaar zien ze niet goed genoeg.
pi_135501480
Constant is irritant, maar niets mis op een onverlichte bosweg met mogelijk nog fietsers zonder licht.
I feel kinda Locrian today
pi_135501725
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Een Modus voor me die niet door trok toen hij invoegde en vervolgens met zijn mistachterlicht begon te seinen. Ik trok wel op, dus liep in en aangezien we net van een rotonde kwamen, had ik verwacht dat hij ook zou optrekken, kwam dus een seconde te dicht op zijn bumper. Gas los (afstand pakken), krijg je dat. Toen meneer een paar 100 meter verder nog eens begon en nog steeds netaan 70 op de teller reed waar 80 toegestaan, zonder tegenliggers dit maal, maar eens laten zien dat mijn groot licht in je spiegel er anders uit ziet. 't Was gelijk over met dat mistachterlicht. (8> B-) O-)
_O_

Soms mag het ;)
pi_135501750
Ik reed vanavond in een onverlichte straat, oei wat is dat naar achteruit rijden, je ziet niks in je achteruitkijk spiegels.. Dat witte licht wat aangaat achter is puur alleen net even een tandje te zwakjes.
Rustig aan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:50:38 #259
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135501770
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:46 schreef starla het volgende:
Constant is irritant, maar niets mis op een onverlichte bosweg met mogelijk nog fietsers zonder licht.
Nee oke dat doe ik zelf ook wel, maar ik zelf zet het wel uit als ik tegemoetkomend verkeer zie en pas weer aan als ik er voorbij ben.

Het gaat nou dus om die malloten midden op de hoofdwegen :').

Kom ook vaak van die mensen tegen die expres ff in je moeten schijnen net als een disco :')
Irene is bae <3
pi_135502038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:50 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Nee oke dat doe ik zelf ook wel, maar ik zelf zet het wel uit als ik tegemoetkomend verkeer zie en pas weer aan als ik er voorbij ben.

Het gaat nou dus om die malloten midden op de hoofdwegen :').

Kom ook vaak van die mensen tegen die expres ff in je moeten schijnen net als een disco :')
Laatste keer dat ik met groot licht reed is misschien ook al 10 jaar geleden...ik ga dan teveel letten op wat ik wél zie (beekje, konijntje, evt. een lijkje) en minder op wat ik nog niet zie. Beetje raar.

Iig lang niet meer gebruikt.

Af en toe seinen doe ik wel; mensen die door 2 seconden rood rijden enzo...die krijgen wel een seintje.
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 22:56:54 #261
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135502204
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:54 schreef starla het volgende:
Laatste keer dat ik met groot licht reed is misschien ook al 10 jaar geleden...ik ga dan teveel letten op wat ik wél zie (beekje, konijntje, evt. een lijkje) en minder op wat ik nog niet zie. Beetje raar.

Ik werk veel tot bijv. 3 uur 's nachts. Dan is de verlichting ook op de snelweg uit, net als binnendoor. Dan kan je rustig een half uur lang met groot licht rijden zonder iemand tegen te komen, dus ja, ik gebruik het best veel.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135502280
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:56 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ik werk veel tot bijv. 3 uur 's nachts. Dan is de verlichting ook op de snelweg uit, net als binnendoor. Dan kan je rustig een half uur lang met groot licht rijden zonder iemand tegen te komen, dus ja, ik gebruik het best veel.
Ach ja, je hebt nog altijd witte lijnen hè? Gewoon daar tussen blijven.
pi_135502329
Ik denk dat ik erg goede nachtogen heb... Vind het wel heerlijk als het een beetje donker is.. Ik zie in principe zat met dim licht....
Groot licht zie ik zelfs minder denk ik... Ja de dingen van dichtbij zijn scherper... Maar het grote plaatje wordt minder in mijn optiek.
Rustig aan.
pi_135502353
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:58 schreef starla het volgende:

[..]

O was dat het? :P
Rustig aan.
pi_135502456
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

O was dat het? :P
:P
pi_135502509
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ja de dingen van dichtbij zijn scherper... Maar het grote plaatje wordt minder in mijn optiek.
Precies, dat heb ik dus ook.
pi_135502699
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:02 schreef starla het volgende:

[..]

Precies, dat heb ik dus ook.
Als iemand met een zaklamp in mijn ogen schijnt zie ik ook minder goed altijd.
Rustig aan.
pi_135503146
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als iemand met een zaklamp in mijn ogen schijnt zie ik ook minder goed altijd.
Me too, of met m'n ogen dicht zie ik ook minder goed :P
pi_135503425
Ik rijd ook vaak met groot licht… Maar die gaat uiteraard uit zodra er een tegenligger komt…

Soms heb je van die sneue apen die denken dat je op verdere afstand opeens geen last hebt van groot licht :')

Sommige laten hem zelfs aan staan als je seint dat je er last van hebt… :X
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_135503527
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
Ik rijd ook vaak met groot licht… Maar die gaat uiteraard uit zodra er een tegenligger komt…

Soms heb je van die sneue apen die denken dat je op verdere afstand opeens geen last hebt van groot licht :')

Die snappen dat blauwe lampje op het dashboard niet...
pi_135503573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Spezza19 het volgende:

Hoe sein je dan?
Mistachterlicht?
Rustig aan.
pi_135503669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe sein je dan?
Mistachterlicht?
Bijvoorbeeld, maar vaak komen ze vanaf de andere kant :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_135503724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar vaak komen ze vanaf de andere kant :P
Ohhhh :o
Ja homo's. :(
Ik denk dat ze gewoon schijt aan je hebben eerlijk gezegd. Veel te veel hufters op de aarde..
Zeker ook een dikke auto of niet?
Rustig aan.
pi_135504109
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ohhhh :o
Ja homo's. :(
Ik denk dat ze gewoon schijt aan je hebben eerlijk gezegd. Veel te veel hufters op de aarde..
Zeker ook een dikke auto of niet?
Mijn ervaring is dat het juist vaak hoogbejaarden zijn of jonge vrouwen in een clio of corsa.
pi_135504182
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:29 schreef starla het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat het juist vaak hoogbejaarden zijn of jonge vrouwen in een clio of corsa.
Nah... Bejaardjes twijfelen juist eerder aan zichzelf en zijn heel vriendelijk op een bepaalde manier int verkeer... Tenzij ze half dement zijn dan gaat het mis natuurlijk... Maar die rijden gelukkig niet int donker.

Jonge vrouwen.. Geen idee.. Ik denk echt aan de rijkere mensen die alleen aan zichzelf denken.
/ jonge vrouwen met rijke (ouwe) man :P
Rustig aan.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:34:21 #276
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_135504379
Evengoed asociaal natuurlijk; bewust of onbewust.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_135504677
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 23:34 schreef Descendent het volgende:
Evengoed asociaal natuurlijk; bewust of onbewust.
Yeah maar het eerste is antiegelijk ergerlijk en je zou willen dat zo iemand voor zijn bek geramd wordt terwijl je bij de tweede meer een triest gevoel van binnen voelt.
Rustig aan.
  FOK!fotograaf dinsdag 14 januari 2014 @ 23:49:50 #278
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135505153
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:58 schreef starla het volgende:

[..]

Niet overal. Soms alleen een lap asfalt, of onverhard. Gelukkig is hier geen overhard meer, maar kom er nog wel eens. Vooral leuk als ze hem net afgeschaafd hebben.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135508648
Valt me op dat de klevers vaak jonge vrouwen in kleine autootjes zijn. Vooral als ze na de nachtdienst het ziekenhuis (ik werk daar) verlaten. Met een rotgang over het ziekenhuis terrein scheuren en in het donker bij het derde verkeerslicht er achter komen dat de lichten nog niet aan staan. Liefst ook dik ingepakt, dikke sjaal om in het koekblik met beslagen ramen. En dan op de snelweg rijden ze in hun C1 alsof ze in een dikke auto zitten, linkerbaan, vol gas met het koude motortje.

Wat groot licht betreft kom ik dat soort mensen ook vaak op de A7 tegen, vlak bij de Duitse grens. Liefst net even te laat het grootlicht uit doen en dan net te snel weer aan. Erg irritant. Met groot licht rijden in het dorp is ook leuk, want de meeste mensen vergeten direct dat het groot licht aan staat, vijf seconden nadat ze dat knopje hebben ingedrukt...
...
pi_135549788
4:30 vanmorgen, bij de oprit van Roosendaal Borchwerf op de A17, richting Bergen op Zoom. Een BE-combi, volgens mij met een Iveco trekker voorop, komt van de oprit, heeft zeeën van tijd om te kijken of er wat aankomt, en komt vervolgens precies naast mij te rijden op de invoegstrook. Als het een luxe wagen was had ik gewoon doorgereden, maar voor deze keer ging ik maar op rijstrook 1 rijden. Meneer voegt in, en in plaats van gas terug te nemen, geeft deze net genoeg gas om met 2km/h verschil voorbij te rijden op de rechter rijstrook. En die vent neemt vervolgens de eerstvolgende splitsing naar Breda, nog geen kilometer verderop.

Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel te falen op zo'n klein stukje asfalt...?

En een Volvo van de KLPD op de A4, die aan de overkant in de berm stond met de neus enigszins richting de rijbaan. En dan geen rekening houden met de koplichtafstelling als de achterwielen lager staan dan de voorwielen, of hij had z'n grootlicht aan. In ieder geval irritant, want licht vol in je smoel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ridocar op 16-01-2014 07:04:55 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 16 januari 2014 @ 08:38:05 #281
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135550480
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 04:45 schreef Garbageman het volgende:
Valt me op dat de klevers vaak jonge vrouwen in kleine autootjes zijn.
Ik voel me aangesproken :D
Maar de rest van je post herken ik me gelukkig totaal niet in ;) Het zijn dingen waar ik me zelf ook aan erger.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 16 januari 2014 @ 08:59:15 #282
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_135550768
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 04:45 schreef Garbageman het volgende:
Valt me op dat de klevers vaak jonge vrouwen in kleine autootjes zijn. Vooral als ze na de nachtdienst het ziekenhuis (ik werk daar) verlaten. Met een rotgang over het ziekenhuis terrein scheuren en in het donker bij het derde verkeerslicht er achter komen dat de lichten nog niet aan staan. Liefst ook dik ingepakt, dikke sjaal om in het koekblik met beslagen ramen. En dan op de snelweg rijden ze in hun C1 alsof ze in een dikke auto zitten, linkerbaan, vol gas met het koude motortje.
Dat heb ik hier ook al eens gemeld ja, het valt me ook al op dat ze zich onsterfelijk wanen in hun autootjes waarbij de crashtest er zo uitziet:
:{

Totaal geen feeling met auto's en maar dat gaspedaal vol indrukken. Valt ook altijd op bij gladheid: iedereen past zijn of haar snelheid netjes aan, maar er is altijd wel ergens zo'n klein autootje dat met hoge snelheid langs de rest raast, waarbij de (vrouwelijke) bestuurster een blik op haar gezicht heeft van: "waarom rijdt iedereen hier toch zo langzaam :? "

(en mijn vriendin heeft dus een Seicento :{, gelukkig gaan we zaterdag kijken voor een andere)
Don't let my username fool you...
pi_135562018
http://www.geenstijl.nl/m(...)lt_met_vrachtwa.html

Wat een lul. Mooi dat ie scheef gaat. Hoop dat ie is gaan rollen.
pi_135562159
Ook al is het niet goed te praten, ben toch benieuwd wat er aan vooraf is gegaan.
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 15:30:40 #285
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135562443
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:24 schreef vannelle het volgende:
Ook al is het niet goed te praten, ben toch benieuwd wat er aan vooraf is gegaan.
Dat zie je toch al? Auto die gas bij gaat geven als de vrachtwagen wil inhalen, als ie er dan weer achter gaat op de rem trapt.
The summer is magic!

pi_135562701
En aan de hand van de beelden zal de vrachtwagenchauffeur wel de schuld krijgen van het ongeluk. :N
Flesje bier
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:06:21 #287
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135564141
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lt_met_vrachtwa.html

Wat een lul. Mooi dat ie scheef gaat. Hoop dat ie is gaan rollen.
Wát een kneus. :{
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:28:59 #288
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135565101
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:30 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat zie je toch al? Auto die gas bij gaat geven als de vrachtwagen wil inhalen, als ie er dan weer achter gaat op de rem trapt.
Zo begon het niet, er ging nog wat aan vooraf.

Maar die automobilist is inderdaad echt een ontzettende kneus.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')