SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Barbie van de BBQ iemand?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Waren er net posts verwijderd?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee, het is helaas de enigequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat mij betreft minpuntje van de laatste twee dagen Top 2000"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar liekt het wel op.quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waren er net posts verwijderd?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geloof het wel.quote:Op maandag 30 december 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waren er net posts verwijderd?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toch wel? Nahhh...quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef Dven het volgende:
Wat mij betreft minpuntje van de laatste twee dagen Top 2000"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Gers...ja dat was wel een enorm minpuntquote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef Dven het volgende:
Wat mij betreft minpuntje van de laatste twee dagen Top 2000Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eem synoniem voor Kek.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedankt dat je het eens bent met deze TTquote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gers...ja dat was wel een enorm minpunt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je Helaas vervangt door Gelukkig ....dan wel.quote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt dat je het eens bent met deze TTOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Tussen 1 en 3 wordt het wel even afzien...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
13:00u en 15:00u?quote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussen 1 en 3 wordt het wel even afzien...![]()
Wild Horsesquote:Op maandag 30 december 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tussen 1 en 3 wordt het wel even afzien...mijn favo Stones nummer
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Misschien ben ik Gersquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, verdomme wat een hoop matige troep.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe is het leven in Kaatsheuvel?quote:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wild Horsesmijn favo Stones nummer
Veel te laag IMHO
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat je Close To The Edge niet trekt, snap ik wel. Maar Roundabout of Yours Is No Disgrace zijn echt schitterende nummers. Vind ik dan hequote:Op maandag 30 december 2013 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, het is helaas de enige![]()
![]()
Liefst hoef ik hem nooit op te noemenquote:Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo noem ik Gers Pardoel altijd
nummers 383 t/m 389quote:Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, verdomme wat een hoop matige troep.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
En die mensen die hem in de Top2000 gekregen hebben. Al heeft ie dat misschien wel zelf gedaan. Of Radio 2 omgekocht.quote:Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk
De enige die Gers geweldig vindt is ie zelf"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hm, jaquote:Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, verdomme wat een hoop matige troep.![]()
![]()
Ik mis #vfd ook wel in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I'm not in lovequote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je Close To The Edge niet trekt, snap ik wel. Maar Roundabout of Yours Is No Disgrace zijn echt schitterende nummers. Vind ik dan he
Take on me
Leningrad
Poison
Ik djoek je mattiequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Al die reclames voor babyboomers
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
De betere Yes-nummers iddquote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
I'm not in love
Take on me
Leningrad
Poison
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, die reclames hoor ik niet echtquote:Op maandag 30 december 2013 11:59 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
geen idee...was net op de radio gevulde oliebollen bij de appie
Preciesquote:Op maandag 30 december 2013 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De betere Yes-nummers iddOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik gok rebelse 12-jarigen die van hun ouders actief mee moesten doenquote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
En die mensen die hem in de Top2000 gekregen hebben. Al heeft ie dat misschien wel zelf gedaan. Of Radio 2 omgekocht.![]()
![]()
let dan ook opquote:Op maandag 30 december 2013 11:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, die reclames hoor ik niet echt![]()
![]()
Toevallig staan er een paar leuke liedjes bij jaquote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
I'm not in love
Take on me
Leningrad
Poison[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
niet 'on air'quote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef glittertje39 het volgende:
pfffff dit nieuws heb ik 2 uur geleden al verteld![]()
![]()
Internet in de trein.. zonder Spotify al traag genoeg"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef glittertje39 het volgende:
pfffff dit nieuws heb ik 2 uur geleden al verteld"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Maar ik rook niet. En ben geen jood. Kan je beter Gers zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, jij bent het.
Zo dom lult Gers ook..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De rest van het internet vaak ook niet, dus boeien.quote:Trotste mama van Ambar
Je kan nooit beter Gers zijn...bij hem vergeleken klinkt Britt Dekker nog als een wetenschapper.quote:Op maandag 30 december 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar ik rook niet. En ben geen jood. Kan je beter Gers zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Snap sowieso niet dat het nodig is wanneer je zelf een goede verbinding hebt. Was er wel blij mee toen ik een nieuwe provider kreeg en m'n roaming nog niet ingeschakeld had en toch wel graag even in de trein wilde internetten.quote:Op maandag 30 december 2013 12:01 schreef FritsFlits het volgende:
Internet in de trein.. zonder Spotify al traag genoeg"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, en ik vind dus van niet. Roundabout heeft dat in begin nog wel iets, maar duurt dan weer veel te lang. Maar er zit tenminste nog een beetje structuur in, itt tot die andere ellenlange ellende die hier in de lijst staan. Dan is Heart of the Sunrise nog beter imo.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat je Close To The Edge niet trekt, snap ik wel. Maar Roundabout of Yours Is No Disgrace zijn echt schitterende nummers. Vind ik dan heWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, dat zie ik toch anders.quote:Op maandag 30 december 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar ik rook niet. En ben geen jood. Kan je beter Gers zijn.
Maar ik rook niet (meer)...![]()
Mocht het zijn dat ik met de trein ga zit ik toch via de 3Gquote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De rest van het internet vaak ook niet, dus boeien."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
GTA?quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef glittertje39 het volgende:
17 jarige speelt dat spel in RL met de politie"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dom, rijk en populair. Beter ga je het niet krijgen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan nooit beter Gers zijn...bij hem vergeleken klinkt Britt Dekker nog als een wetenschapper."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet zo'n fijne binnenkomer danquote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef Berkery het volgende:
Ho Lee Fuk. Ik hoor het nu pas van Schumacher"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik lees een papieren boek in de trein.quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mocht het zijn dat ik met de trein ga zit ik toch via de 3GTrotste mama van Ambar
Rijk? Populair?quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dom, rijk en populair. Beter ga je het niet krijgen.
Ik mis iets![]()
![]()
Dat maakt het al iets minder erg.quote:Op maandag 30 december 2013 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik toch anders.
Maar ik rook niet (meer)...
Maar goed, pauze, effe een peukie roken
Nog beterquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees een papieren boek in de trein.
Ik ook, maar ik zit eigenlijk nooit meer in de trein...ik ben al jaren zo'n file autist.quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees een papieren boek in de trein.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat ouderwetsquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees een papieren boek in de trein.![]()
![]()
Dat nieuws komt binnen als een klap in het gezicht jaquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo'n fijne binnenkomer dan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Klopt. Ik vind e-readers maar niets. Daarbij spaar ik boeken.quote:Trotste mama van Ambar
Trein is wel lekker om na een lange dag even te zitten (als er plek is) en je ogen dicht te doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit eigenlijk nooit meer in de trein...ik ben al jaren zo'n file autist."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hij zal er financieel erg goed op vooruit zijn gegaan en het is altijd een leuke binnenkomer wanneer je een bekende zanger bent. Dus. Ja.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Luisterboekenquote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind e-readers maar niets. Daarbij spaar ik boeken.![]()
![]()
Rock & Roll krijgt ineens een heel andere betekenis...quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat nieuws komt binnen als een klap in het gezicht ja![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rock & Roll krijgt ineens een heel andere betekenis...
Als ik met de trein ga, dan wel 1e klas, dus dat probleem heb ik dan niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Trein is wel lekker om na een lange dag even te zitten (als er plek is) en je ogen dicht te doenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hij was een halve zwerver ja, dus vast vooruitgang, maar rijk?quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij zal er financieel erg goed op vooruit zijn gegaan en het is altijd een leuke binnenkomer wanneer je een bekende zanger bent. Dus. Ja.
En zanger?![]()
![]()
Gijs goed-op-de-eerste-dag-later-crap Staverman"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
BVSC
Ik neem iets wat auditief binnenkomt minder goed in mij op dan wat ik lees.quote:Trotste mama van Ambar
Hier leven er nog meer van dan van de Bee Gees zeker?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
In bed, ogen dicht....quote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.![]()
![]()
Sparen en dan doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
moet je wel dikke sigaren rokenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijnquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggenquote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijn![]()
![]()
417 Buena Vista Social Club - Chan Chan![]()
416 Rowwen Heze - Limburg![]()
415 Eros Ramazzotti - Musica E![]()
414 Cat Stevens - Father And Son![]()
413 Scorpions - Still Loving You![]()
412 Katie Melua - Nine Million Bicycles![]()
411 Stevie Wonder - Superstition![]()
410 The Who - Pinball Wizard![]()
![]()
409 Don McLean - American Pie![]()
408 The Waterboys - The Whole Of The Moon![]()
![]()
![]()
407 Elton John - Your Song![]()
406 Yes - Owner Of A Lonely Heart
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik ken wel meer mensen die echt heel enthousiast zijn, maar het lukt me gewoon niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het eerste nummer dat met behulp van Wikipedia is geschrevenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef Sfeermaker het volgende:
412 Katie Melua - Nine Million Bicycles
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Zometeen allemaal inhaken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef NaturalScience het volgende:
* NaturalScience Salsa aan het dansen met z'n vriendin isdat wil ik ook.
Trotste mama van Ambar
Heeft een paar ton gemaakt inmiddels. Ik doe het hem niet na.quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was een halve zwerver ja, dus vast vooruitgang, maar rijk?
En zanger?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ik iets van een boek lees, wat niet vaak is, dan liefst gewoon een echt boek en niet een e-reader oid. Leest toch niet fijn"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dan vraag je of de vriendin van NaturalScience ook een dansje met jou doet.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En dan ondertussen op FOK! postenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef NaturalScience het volgende:
* NaturalScience Salsa aan het dansen met z'n vriendin isgeloofwaardig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 12:10:16 ]![]()
Goeie relatie dusquote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dag ondertussen op FOK! postengeloofwaardig
Dan is het niet jouw ding, dus dan mis je ook weinig door het niet te doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die echt heel enthousiast zijn, maar het lukt me gewoon niet.
Ik doe het nu al een paar jaar iedere avond
Alleen als ik veel gedronken heb en moe ben komt het weleens voor dat ik uren later wakker wordt met de oortjes nog in en een paar hoofdstukken verder![]()
![]()
Tja dat is nog niet echt veel voor een artiest en daarbij, moet hij er ook nog een beetje verstandig mee omgaan. Hoeveel artiesten met grotere carrières uiteindelijk weer aan de grond belanden.quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft een paar ton gemaakt inmiddels. Ik doe het hem niet na.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
![]()
![]()
![]()
Wel een kuttekst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je kijkt met hoe weinig talent ie dat doet zou bijna iedereen het moeten kunnenquote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft een paar ton gemaakt inmiddels. Ik doe het hem niet na.![]()
![]()
Nou ja, met de hoeveelheid die ik in de auto zit, zou ik een stuk meer boeken kunnen kennen. Dus van dat oogpunt was het wel leuk geweest. Maar nu houd ik het wel bij muziek, ook gezellig.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het niet jouw ding, dus dan mis je ook weinig door het niet te doen
Ik doe het nu al een paar jaar iedere avond
Alleen als ik veel gedronken heb en moe ben komt het weleens voor dat ik uren later wakker wordt met de oortjes nog in en een paar hoofdstukken verderOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het is een kwestie van geduld tot heel de Maas Limburg opslokt.Trotste mama van Ambar
Goede multitasker dus.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan ondertussen op FOK! postengeloofwaardig
![]()
![]()
Moest helemaal terugscrollen. Nog steeds Gers
quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een kwestie van geduld tot heel de Maas Limburg vult.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een kwestie van geduld tot heel de Maas Limburg opslokt.
Ik luister alleen in bed, in de auto moet ik op het verkeer letten, dus dat werkt nietquote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, met de hoeveelheid die ik in de auto zit, zou ik een stuk meer boeken kunnen kennen. Dus van dat oogpunt was het wel leuk geweest. Maar nu houd ik het wel bij muziek, ook gezellig.![]()
![]()
Na dit topic stoppen we er mee hoorquote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
Moest helemaal terugscrollen. Nog steeds Gers
Het is wel wat beter te volgen dan gisternquote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na dit topic stoppen we er mee hoor
Zelfs de Belgen lachen de Limburgers uit![]()
Trotste mama van Ambar
Ik deed daar niet eens zo heel erg aan mee...ik zag het meer gebeurenquote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is wel wat beter te volgen dan gistern
Ik ben er al tijden mee klaarquote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na dit topic stoppen we er mee hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs de Belgen lachen de Limburgers uit![]()
Sorry Glitter
In mijn herinnering was dit liedje wel beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was waarschijnlijk het bierquote:Op maandag 30 december 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
In mijn herinnering was dit liedje wel beter.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Is allemaal niet relevant wat je nu noemt. Buiten dat betaal je al een paar duizend om hem even een uurtje in te huren. Die zit voorlopig wel goed in de centen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tja dat is nog niet echt veel voor een artiest en daarbij, moet hij er ook nog een beetje verstandig mee omgaan. Hoeveel artiesten met grotere carrières uiteindelijk weer aan de grond belanden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik wil een opmerking over PSV maken, maar dat is zoooo SR'13quote:Op maandag 30 december 2013 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
In mijn herinnering was dit liedje wel beter.
ja eergisteren denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ouverture is al geweest, een keer 's nachts ofzo?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja 28-29quote:Op maandag 30 december 2013 12:14 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ouverture is al geweest, een keer 's nachts ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schijnbaar is talent dan een rekbaar begrip, anders had iedereen het wel gedaan toch? Weinig mensen die niet voor een paar ton graag wat 'kutmuziek' maken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef D. het volgende:
[..]
Als je kijkt met hoe weinig talent ie dat doet zou bijna iedereen het moeten kunnen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als hij Frans had gezongen had ik er nog steeds niets van verstaan
Limburgers zijn ook in Belgie nationale pispaalquote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs de Belgen lachen de Limburgers uit
QFTquote:Op maandag 30 december 2013 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het ook niet, die zijn alleen snel afgeleid en met iets anders bezig![]()
![]()
Het is wel een multicultureel blokje: Cuba, Limburg, Italia, Yusuf Islam, Deutschland, en dan naar China met KatieNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Das ook de bedoeling.quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef FritsFlits het volgende:
Als hij Frans had gezongen had ik er nog steeds niets van verstaanTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef FritsFlits het volgende:
Als hij Frans had gezongen had ik er nog steeds niets van verstaanik was hier 20jr geleden wel fan van...zong alles mee, in een brabbelitaliaans wat nergens op sloeg
Waarschijnlijk heb je half Italie uitgescholden destijdsquote:Op maandag 30 december 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
[..]ik was hier 20jr geleden wel fan van...zong alles mee, in een brabbelitaliaans wat nergens op sloeg
Zometeen Katie Melua. Schijnt wel een aardig zangeresje te zijn en een leuk meisje maar ik heb er niks mee.![]()
Ja denk het wel...maar van dit nummer kan ik me alleen maar herinneren dat het echt heeeeeel lang is.quote:Op maandag 30 december 2013 12:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je half Italie uitgescholden destijdsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 12:15 schreef Berkery het volgende:
Het is wel een multicultureel blokje: Cuba, Limburg, Italia, Yusuf Islam, Deutschland, en dan naar China met Katie
Ze komt dat land nog steeds niet inquote:Op maandag 30 december 2013 12:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je half Italie uitgescholden destijds![]()
![]()
Dat nummer komt me echt de strot uit, verder heeft ze best leuke liedjes voor zo af en toe.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen Katie Melua. Schijnt wel een aardig zangeresje te zijn en een leuk meisje maar ik heb er niks mee.
Maar die klote fietsen, het liefst zou ik ze allemaal lekprikken
Nooit meer...hangt een foto bij de douanequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ze had een mooi nummer, maar ben die al weer vergetenquote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nummer komt me echt de strot uit, verder heeft ze best leuke liedjes voor zo af en toe.
Je wilt niet weten wat haar hoogste positie was met dat nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat nummer komt me echt de strot uit, verder heeft ze best leuke liedjes voor zo af en toe.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Koefnoen had er toen wel een mooie parodie opquote:Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zit hier ergens in.![]()
Dat 10miljon bycicles in Beijing is één van de minste nummers van haar. Ze heeft echt prachtige nummers gemaakt die helaas niet de top2000 hebben gehaald. Het is echt bizar dat één van haar minst goede nummers zo populair is geworden.quote:Op maandag 30 december 2013 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen Katie Melua. Schijnt wel een aardig zangeresje te zijn en een leuk meisje maar ik heb er niks mee.![]()
Ja heel hoog, weet niet meer precies wat.quote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat haar hoogste positie was met dat nummer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Yusuf Islam, geboren als Stephen Demetre Georgiou, beter bekend als Cat Stevens.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Dit is niet echt mijn favoriet maar wel prima[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hormonen hebben soms een grote invloed denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat haar hoogste positie was met dat nummer."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Uit mijn hoofd... 23quote:Op maandag 30 december 2013 12:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja heel hoog, weet niet meer precies wat."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Of over de coverquote:Op maandag 30 december 2013 12:20 schreef Terreros85 het volgende:
De cover van Johnny Cash is ook fantastisch![]()
![]()
Jij leest ook tot zover terugquote:
Zo ben ik weer met meteen een prachtig nummer van Yusef
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Hij veranderde nogal eens van naam, ja. Maar deze voert hij alweer 35 jaar.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
van Boyzone...neequote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ben even klaar met grappenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bingo!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik geef je hier toestemming voor.quote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben even klaar met grappen![]()
Staat die er dan in, van Boyzone?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Scorpions....favo band van mijn tante toen ze nog leefde...ja misschien nu nog steeds, je weet het niet.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jij hebt lang moeten wachtenquote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef Tijn het volgende:
Yay, m'n trein is gearriveerd. Nu rennen naar de radio
Peace Train?quote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef Tijn het volgende:
Yay, m'n trein is gearriveerd. Nu rennen naar de radioDe zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
zeh germans are coming[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 12:22 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat ding blijft daar staan waar ik wegga
Oh niet de tante van Patrick Bruel en Clouseau
Deze Scorpions of de Britse?quote:Op maandag 30 december 2013 12:21 schreef Uccie het volgende:
Scorpions....favo band van mijn tante toen ze nog leefde...ja misschien nu nog steeds, je weet het niet.
Origineel is beter
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit zette ik wel eens op als ik niet goed in slaap kon komen, weet niet of dat een goed of slecht teken is![]()
![]()
Deze, ze woonde in Thailand, volgns mij kennen ze britse daar niet eensquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Sterker nog, ik ken volgens mij niet eens iets van de britse ScorpionsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Leuke van Foreigner[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou nooit aan mijn nachtrust toe komen danquote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit zette ik wel eens op als ik niet goed in slaap kon komen, weet niet of dat een goed of slecht teken is"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ow dus het is chlittertje39quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 geboren en getogen LimburgseWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef Uccie het volgende:
Sterker nog, ik ken volgens mij niet eens iets van de britse Scorpions![]()
Waar dan?quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 geboren en getogen Limburgse![]()
Gaat ook lastig met 1500 posts per dagquote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zou nooit aan mijn nachtrust toe komen dan![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ow dus het is chlittertje39jij snapt het niet
![]()
Nee, dat ken ik nietquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
WTH doe je dan in de Betonnenhoofdstad van Brabant?quote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 geboren en getogen Limburgse![]()
Het volgende uur al I'm not in love van 10cc. Ik kan me herinneren dat die nog wel eens binnen de 150 stond
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Hello Josephine is een klassieker maar ik zou m muzikaal niet kunnen reproduceren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Truequote:Op maandag 30 december 2013 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat ook lastig met 1500 posts per dag"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
De scorpions doen het hedendaags trouwens vooral goed op metal festivals.
Ze staan bijna standaard op festivals als Wacken, Graspop en dergelijke.![]()
Vroegâh toen het nog een top 100 allertijden was....stond ie daar zelfs in.quote:Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef Terreros85 het volgende:
Het volgende uur al I'm not in love van 10cc. Ik kan me herinneren dat die nog wel eens binnen de 150 stondOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zelfs een keer 27quote:Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroegâh toen het nog een top 100 allertijden was....stond ie daar zelfs in.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Ik ben geen popencyclopediequote:
Hello Josephine is hun bekendste, maar we hebben het ook over de jaren '60 dan.quote:Op maandag 30 december 2013 12:23 schreef Uccie het volgende:
Sterker nog, ik ken volgens mij niet eens iets van de britse Scorpions
Mooi nummer trouwens
Die is wel vrij bekend dacht ik, dus nietquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nee, maar jaren '50 en '60 zijn bij mij altijd een beetje ondergesneeuwd geweest. Dus moet dat allemaal nog leren.quote:Op maandag 30 december 2013 12:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die is wel vrij bekend dacht ik, dus nietOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb je nu weer een heel jaar voorquote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar jaren '50 en '60 zijn bij mij altijd een beetje ondergesneeuwd geweest. Dus moet dat allemaal nog leren.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar jaren '50 en '60 zijn bij mij altijd een beetje ondergesneeuwd geweest. Dus moet dat allemaal nog leren.Ik wil met Radio49 wel beetje de 60's kant op
yoloquote:Op maandag 30 december 2013 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Etsu en Sof postten NIET hier
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
quote:neeeeeee ik heb geen ruimte voor een top 2000....alhoewel, die van 2004 heb ik helemaal op mijn mp3 gehad.
Ed-Gijs StavermanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Top, dat is er nog niet zoveel.quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik wil met Radio49 wel beetje de 60's kant op
quote:
word je DJ?quote:Op maandag 30 december 2013 12:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik wil met Radio49 wel beetje de 60's kant op
![]()
Dit is leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja nu weten we wel hoeveel fietsen er in Peking staan
![]()
Ik weet nog dat ik toen dacht: eindelijk een keer een mooi optreden, waarop Katie vervolgens met de grond gelijk werd gemaakt door Johan D.![]()
Software heb ik al draaien, screenshot van woensdag:quote:
De Wim van Est onder de Top2000-artiesten, als het ware.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En ik ook en dagoduck ookquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit is op zich best ok. Beetje saai maar niet echt slecht. Wel is top 100 veel te hoog voor dit niemendalletje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Everybody wants to be the DJ...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
is het leuk hier?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Ergens rond de 1400 en hij staat goed.quote:Op maandag 30 december 2013 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is op zich best ok. Beetje saai maar niet echt slecht. Wel is top 100 veel te hoog voor dit niemendalletje"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Al heb ik het Radio49 topic uit MyAT gehaald.. werd wel druk"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
ik vind jouw UI coolquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
![]()
Volgens mij ACt-f ook iets in die trantquote:Op maandag 30 december 2013 12:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige VJ op FOK!? Niet?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja dat is zo.quote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker is hier dus dat moet haast wel.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ja topic zit in ONZ, vandaar Radio 49quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik kom daar ook nooit verder. Het is dat Uccie het zeiquote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
daar kom ik nooit...maar zal er nu wel een oor te luister gaan leggen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik kwam er ook niet, tot ze mij het Radio49 topic inloktenquote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
daar kom ik nooit...maar zal er nu wel een oor te luister gaan leggen![]()
![]()
Swingen maar
Ik kom er verder ook niet, in ONZquote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
daar kom ik nooit...maar zal er nu wel een oor te luister gaan leggenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
leukquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Niet alleen, hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder dat ik het wist klets ik al dagen mee in een DJ topic?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |