quote:
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.quote:
In bed, ogen dicht....quote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.
Sparen en dan doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
moet je wel dikke sigaren rokenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijnquote:
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggenquote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijn
Ik ken wel meer mensen die echt heel enthousiast zijn, maar het lukt me gewoon niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggen
Het eerste nummer dat met behulp van Wikipedia is geschrevenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef Sfeermaker het volgende:
412 Katie Melua - Nine Million Bicycles![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef NaturalScience het volgende:
* NaturalScience Salsa aan het dansen met z'n vriendin is
Heeft een paar ton gemaakt inmiddels. Ik doe het hem niet na.quote:Op maandag 30 december 2013 12:05 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was een halve zwerver ja, dus vast vooruitgang, maar rijk?
En zanger?
Dan vraag je of de vriendin van NaturalScience ook een dansje met jou doet.quote:
En dan ondertussen op FOK! postenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef NaturalScience het volgende:
* NaturalScience Salsa aan het dansen met z'n vriendin is
Goeie relatie dusquote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dag ondertussen op FOK! postengeloofwaardig
Dan is het niet jouw ding, dus dan mis je ook weinig door het niet te doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die echt heel enthousiast zijn, maar het lukt me gewoon niet.
Tja dat is nog niet echt veel voor een artiest en daarbij, moet hij er ook nog een beetje verstandig mee omgaan. Hoeveel artiesten met grotere carrières uiteindelijk weer aan de grond belanden.quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft een paar ton gemaakt inmiddels. Ik doe het hem niet na.
Als je kijkt met hoe weinig talent ie dat doet zou bijna iedereen het moeten kunnenquote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Heeft een paar ton gemaakt inmiddels. Ik doe het hem niet na.
Nou ja, met de hoeveelheid die ik in de auto zit, zou ik een stuk meer boeken kunnen kennen. Dus van dat oogpunt was het wel leuk geweest. Maar nu houd ik het wel bij muziek, ook gezellig.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dan is het niet jouw ding, dus dan mis je ook weinig door het niet te doen
Ik doe het nu al een paar jaar iedere avond
Alleen als ik veel gedronken heb en moe ben komt het weleens voor dat ik uren later wakker wordt met de oortjes nog in en een paar hoofdstukken verder
Goede multitasker dus.quote:Op maandag 30 december 2013 12:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan ondertussen op FOK! postengeloofwaardig
quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een kwestie van geduld tot heel de Maas Limburg vult.
quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een kwestie van geduld tot heel de Maas Limburg opslokt.
Ik luister alleen in bed, in de auto moet ik op het verkeer letten, dus dat werkt nietquote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, met de hoeveelheid die ik in de auto zit, zou ik een stuk meer boeken kunnen kennen. Dus van dat oogpunt was het wel leuk geweest. Maar nu houd ik het wel bij muziek, ook gezellig.
Na dit topic stoppen we er mee hoorquote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef FritsFlits het volgende:
Moest helemaal terugscrollen. Nog steeds Gers
Het is wel wat beter te volgen dan gisternquote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na dit topic stoppen we er mee hoor
Ik deed daar niet eens zo heel erg aan mee...ik zag het meer gebeurenquote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is wel wat beter te volgen dan gistern
Ik ben er al tijden mee klaarquote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Na dit topic stoppen we er mee hoor
quote:Op maandag 30 december 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs de Belgen lachen de Limburgers uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |