Rock & Roll krijgt ineens een heel andere betekenis...quote:Op maandag 30 december 2013 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat nieuws komt binnen als een klap in het gezicht ja
quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rock & Roll krijgt ineens een heel andere betekenis...
Als ik met de trein ga, dan wel 1e klas, dus dat probleem heb ik dan niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Trein is wel lekker om na een lange dag even te zitten (als er plek is) en je ogen dicht te doen
Hij was een halve zwerver ja, dus vast vooruitgang, maar rijk?quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij zal er financieel erg goed op vooruit zijn gegaan en het is altijd een leuke binnenkomer wanneer je een bekende zanger bent. Dus. Ja.
Ik neem iets wat auditief binnenkomt minder goed in mij op dan wat ik lees.quote:
quote:
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.quote:
In bed, ogen dicht....quote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er niet op concentreren, terwijl als ik zelf lees, de hele wereld om me heen vergeet.
Sparen en dan doenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
moet je wel dikke sigaren rokenquote:Op maandag 30 december 2013 12:06 schreef glittertje39 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil altijd nog een keertje naar Cuba op vakantie
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijnquote:
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggenquote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan slaap ik al voor ze bij blz 3 zijn
Ik ken wel meer mensen die echt heel enthousiast zijn, maar het lukt me gewoon niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet mezelf steeds dwingen om 'm weg te leggen
Het eerste nummer dat met behulp van Wikipedia is geschrevenquote:Op maandag 30 december 2013 12:08 schreef Sfeermaker het volgende:
412 Katie Melua - Nine Million Bicycles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |