SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Adele is ook vol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
In de categorie...doodgedraaid en nooit meer gereanimeerd....Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Zeker voor zo'n veelbelovende lapoquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Beetje loom liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klinkt een beetje raar deze ochtendquote:Op maandag 30 december 2013 11:18 schreef Uccie het volgende:
In de categorie...doodgedraaid en nooit meer gereanimeerd....
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja, de lat lag hoog, te hoog kennelijkquote:Op maandag 30 december 2013 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeker voor zo'n veelbelovende lapo![]()
![]()
Ook, maar als hij dan toch gedraaid wordt, zing ik hem lekker meequote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hij is er nog toch....for what it's worthquote:Op maandag 30 december 2013 11:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klinkt een beetje raar deze ochtendOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
425 Adele - Turning Tables
424 New Order - Blue Monday
423 Elvis Presley - Always On My Mind
422 Fleetwood Mac - Tusk
421 Men At Work - Down Under
420 Queen - Another One Bites The Dust
419 Golden Earring - Just a Little Bit of Peace in My Heart
418 Soundgarden - Black Hole Sun"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Turning tables....en waar zet ze dan haar eten op?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nog een keer meezingen tot ergernis van mijn broertje.Trotste mama van Ambar
Ik hoop dat Adele niet op die tafels zit/ligt..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker op de grond, zoals in Turkijequote:Op maandag 30 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
Turning tables....en waar zet ze dan haar eten op?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Krezip was mooi, live nog beter.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Lekker voluit en dik opgezet.quote:Op maandag 30 december 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een keer meezingen tot ergernis van mijn broertje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
* glittertje39 is jaloersquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Adele live mogen aanschouwen in Paradiso.
Schitterend concert en een schitterend mens....![]()
Jaloers, ik ben hetquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Schitterend concert en een schitterend mens....
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Glitterjurk?quote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Schitterend concert en een schitterend mens....![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker voluit en dik opgezet.
Trotste mama van Ambar
Ten tijde van 19 was ze echte wel veelbelovend, maar 21 is een vreselijk albumquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Schitterend concert en een schitterend mens....[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij heel grappigquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Schitterend concert en een schitterend mens...."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik vind Adele dus echt niet slecht, helaas staan alle matige nummers van 21 en net de 2 zwaksten van 19 in de lijst..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet lief hoor, mensen uitlachen om hun postuur
Cold ShoulderHometown Glory
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij stond daar ook in Paradiso?quote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu haal je mij door elkaar met Adele![]()
![]()
Volgens mij lacht ze daar zelf het hardst om.....on her way to the bankquote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet lief hoor, mensen uitlachen om hun postuurOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee, ik droeg een spijkerbroek.quote:
Had voor het eerste concert van Adele ook kaarten, maar had al 2 andere concerten die week, dus die kaarten heb ik toen met moeite (!!) verkocht...![]()
Bij het laatste concert boden ze 500 euro voor de deur van Paradiso...![]()
Misschien kan jij ook zo zingenquote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu haal je mij door elkaar met Adele
Staat Hometown Glory er ook niet inquote:
500 euroquote:Op maandag 30 december 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik droeg een spijkerbroek.
Had voor het eerste concert van Adele ook kaarten, maar had al 2 andere concerten die week, dus die kaarten heb ik toen met moeite (!!) verkocht...![]()
Bij het laatste concert boden ze 500 euro voor Paradiso...
New OrderBlue Monday
Sta ik hier met m'n schoenen en jas aan, draaien ze Blue Monday… *zucht*
Toch maar even blijven luisteren dan![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 30 december 2013 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat Hometown Glory er ook niet in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
volgens mijn man nietquote:Op maandag 30 december 2013 11:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook zo zingen![]()
![]()
Ziekelijke bedragen zeg, zou ik nooit doenquote:Op maandag 30 december 2013 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, en ze werden er voor gekocht..."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Die wilde ook niet dat je naar de Top2000 ging luisterenquote:
hoogste positie ooit voor blue monday dit jaarWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
synthesizer muziek uit de jaren '80
dit
Was mn broertje met zn kinderen.... ging nu weer verder.quote:
Mijn moeder komt zo... we gaan oliebollen bakken.Make love, not war ☮![]()
Jaquote:
Ik heb vroeger bij heel veel concerten/festivals gewerkt.
Ook van muziek waar ik minder mee heb kan ik een show wel waarderen
Zelfs Borsato was te pruimen toen![]()
![]()
True Faith vind ik beterquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die wilde ook niet dat je naar de Top2000 ging luisteren![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 30 december 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
en jaren '70 natuurlijk: Kraftwerk![]()
![]()
Robert Moog died for our synths![]()
Mijn ouders hebben me toen ik een jaar of 5 was een keer opgenomen terwijl ik meezong met een koptelefoon en mij laten horenquote:![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Bij live concerten is het toch vaak het feesten zelf.. als je zulke muziek hebtquote:Op maandag 30 december 2013 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Zelfs Borsato was te pruimen toen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
720 was toch de 3,5"? Je had wel 1,2MB 5 1/4quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
wat deed je dan?quote:Op maandag 30 december 2013 11:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Zelfs Borsato was te pruimen toen
ik zit daar weleens over te denken...mooi concertjes meepikken en ook nog betaald worden![]()
![]()
Wat een beetje geëxperimenteermet een drumcomputer al niet op kan leveren
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
3,5 was toch 1,44mb?quote:Op maandag 30 december 2013 11:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
720 was toch de 3,5"? Je had wel 1,2MB 5 1/4
Weet niet meer...![]()
![]()
Ja ook, je hebt ook nog 2,88MB gehadquote:Op maandag 30 december 2013 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3,5 was toch 1,44mb?
Weet niet meer..."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je kon ook 720 KB op een 5,25" double density floppy kwijt als-ie dubbelzijdig wasquote:Op maandag 30 december 2013 11:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
720 was toch de 3,5"? Je had wel 1,2MB 5 1/4![]()
![]()
waren dat die zipdisks?quote:Op maandag 30 december 2013 11:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja ook, je hebt ook nog 2,88MB gehadOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dubbelzijdig nooit gehad. Wel tofquote:Op maandag 30 december 2013 11:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kon ook 720 KB op een 5,25" double density floppy kwijt als-ie dubbelzijdig was
Nee, die waren 100MB en je had ook Jazz, was 1GBquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
En dat was altijd heel snelquote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat tikkende geluid
dan waren ze stukOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Soort van bewaking?quote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Vooraf toegangcontrole, tijdens trappen(looppaden) vrijhoudenMake love, not war ☮![]()
Vroeger draaiden we DOS van floppy 1 en het programma van floppy 2, HDD hadden we niet
Moet je iets met evenementen doen, evenementen beveiliger of bij de Rode Kruis, of catering. Noem maar opquote:Op maandag 30 december 2013 11:28 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik zit daar weleens over te denken...mooi concertjes meepikken en ook nog betaald worden![]()
![]()
Ik had een paar floppies die dat konden. Moest je halverwege een game opeens je disk omdraaienquote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dubbelzijdig nooit gehad. Wel tof![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Vooraf toegangcontrole, tijdens trappen(looppaden) vrijhoudendan heb je dus ook nog vol zicht op de bühne .... tof
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had een paar floppies die dat konden. Moest je halverwege een game opeens je disk omdraaien![]()
Rings a bell...quote:Op maandag 30 december 2013 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, high density. Standaard (double density) kon 720 KB op.
Heb duizenden van die dingen door mijn handen laten gaan, 8" ook nog...![]()
Ik ga nu voor mijn beveiligingsdiploma, als ik hem eenmaal heb hoop ik veel evenementen mee te maken![]()
![]()
O ja, die had je ook nogquote:Op maandag 30 december 2013 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rings a bell...
Heb duizenden van die dingen door mijn handen laten gaan, 8" ook nog...
Maybe i didn't treat you........Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ah, dan moet ik jou dus ontlopen...quote:Op maandag 30 december 2013 11:32 schreef StephanL het volgende:
Ik ga nu voor mijn beveiligingsdiploma, als ik hem eenmaal heb hoop ik veel evenementen mee te maken![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:31 schreef glittertje39 het volgende:
[..]dan heb je dus ook nog vol zicht op de bühne .... tof
We hadden ook weleens alleen toegangcontrole, en dan tijdens het concert gewoon vrij.
Dan hadden we wel toegang tot de ruimtes voor aan het podium en VIP ruimtes![]()
![]()
Ik geloof dat dit Elvis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je lief bent niet.quote:Op maandag 30 december 2013 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik jou dus ontlopen...
Elvis![]()
![]()
Altjd goedquote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef glittertje39 het volgende:
dit nummer....ik weet nooit zo goed wat ik ermee moet...dus zing maar mee
Is lievquote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef glittertje39 het volgende:
dit nummer....ik weet nooit zo goed wat ik ermee moet...dus zing maar mee
Beste versie van dit nummer
Ik had trouwens wel gedacht dat de Pet Shop Boys-versie ook nog in de lijst stond, maar dat is niet zo. Alleen die van Willie Nelson verder.![]()
Ik zou vanmorgen strijken. Is ook niet gelukt.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou vanmorgen mijn kamer uitmesten, maar dat lukt niet erg, geloof ik...
Make love, not war ☮![]()
Steward was je dan denk meer.quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat mochten we niet, daar was de 'echte' bewaking voor![]()
nepperdquote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat mochten we niet, daar was de 'echte' bewaking voor![]()
![]()
Turning tables zou ik beginnenquote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou vanmorgen mijn kamer uitmesten, maar dat lukt niet erg, geloof ik..."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Goede voornemens zijn voor 2014quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou vanmorgen mijn kamer uitmesten, maar dat lukt niet erg, geloof ik...![]()
![]()
Oh zo, altijd tricky ja.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem altijd concerten op, dus moet wat apparatuur naar binnen smokkelen...![]()
Deze had wel wat hoger mogen staan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb alleen een bureau en als ik die omkeer, dan ben ik een paar computers, keyboards en randapparatuur armer. Doe maar niet dus...quote:Op maandag 30 december 2013 11:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Turning tables zou ik beginnen![]()
Wat issie kort?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oh ik dacht al
Top2000 aan en FOK!ken, iets anders hoor je niet te doen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen een bureau en als ik die omkeer, dan ben ik een paar computers, keyboards en randapparatuur armer. Doe maar niet dus...Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 30 december 2013 11:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Blijft leuk, gratis concertjes mee pikkenja
Ja, wij waren 'de goeie'quote:Op maandag 30 december 2013 11:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer beter dan bewaking
De bewaking waren allemaal van die mannen die dachten dat ze stoer en breed waren enzo![]()
![]()
Tusk
Dat laatstequote:Op maandag 30 december 2013 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top2000 aan en FOK!ken, iets anders hoor je niet te doen.eigenlijk zo fout
![]()
Wat hebben die lui toch ook veel gemaakt"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Leuk bijbaantjequote:Op maandag 30 december 2013 11:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Blijft leuk, gratis concertjes mee pikken
Geen hoge verdienste, maar het was vooral de ervaring waar ik het om deed![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer live, 2 maanden geleden in de Ziggodome.
Kippenvel!gaaf
En ook echt diversquote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef FritsFlits het volgende:
Wat hebben die lui toch ook veel gemaaktOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Meedrummen op de vaat?quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Deze vindt Peaceman mooi... staat nu in de keuken te luisteren."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
De ervaring is wrs ook meer waard.quote:Op maandag 30 december 2013 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk bijbaantje
Geen hoge verdienste, maar het was vooral de ervaring waar ik het om deedMake love, not war ☮![]()
Ja dat vind ik zo tof aan Fleetwood Macquote:
aantal jaar geleden voor het eerst naar een concert van Fleetwood mac en dit nummer....BAM binnen kwam ie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zitten we toch wel in het tofste deel van de lijst. De voorlaatste dag is leuker dan de laatste.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee joh, wij hebben vaatwasser.quote:
Maar in de woonkamer staat tv aan en Lennon heeft het geluid van de iPad aan.Beetje kermis hier.
Episch lijkt me datquote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef glittertje39 het volgende:
aantal jaar geleden voor het eerst naar een concert van Fleetwood mac en dit nummer....BAM binnen kwam ie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb bijna alles wat eind jaren 90 populair was wel gezienquote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De ervaring is wrs ook meer waard.
Heb ook Uccie gemeet![]()
![]()
Uccie was toen populair?quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heb bijna alles wat eind jaren 90 populair was wel gezien
Heb ook Uccie gemeet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Erg tof!quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ook Uccie gemeet
Mjah, ene kant wel spijt dat ik ze niet heb gezienquote:Op maandag 30 december 2013 11:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]sindsdien meer en meer ze gaan waarderen
quote:Op maandag 30 december 2013 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ook Uccie gemeet
Dat waren 2 verschillende zinnenquote:
Maar dat van Uccie was onbewust, daar kwam ik 2 maanden ofzo geleden pas achter![]()
![]()
Ik zat alleen in een vuile kameel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toen welquote:nu trek ik geen volle zalen meer
Is ook zoveel werkquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen welnu trek ik geen volle zalen meer
![]()
![]()
Jij trok de hele zaal.. dan moet je wel last hebben gekregen van je handen..quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen welnu trek ik geen volle zalen meer
hun laatste concert vond ik minder dan enkele jaren geleden... maar nog steeds supertofquote:Op maandag 30 december 2013 11:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mjah, ene kant wel spijt dat ik ze niet heb gezien
troost dat een beetje![]()
![]()
Ik verstuurde de post en dacht....oepsquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik mis sowieso veel werk van Colin Hay in de lijst
quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verstuurde de post en dacht....oeps
Tja, hij lag voor open doel...quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verstuurde de post en dacht....oeps![]()
![]()
Maar populair dat ik wasquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij trok de hele zaal.. dan moet je wel last hebben gekregen van je handen..
Oh, dit was pas je tweede keerquote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hun laatste concert vond ik minder dan enkele jaren geleden... maar nog steeds supertof
troost dat een beetje
Overkill...quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef FritsFlits het volgende:
Ik mis sowieso veel werk van Colin Hay in de lijst![]()
Ik hoopte dat ie er misschien tussendoor schoot...tegen beter weten in.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik hoor weer Blue Monday op de stream
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik geef je toch maar een hand eigenlijkquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
het houdt niet op......quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, dit was pas je tweede keer![]()
Oh even refreshen, had ik van de week ook.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vegemite
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Tweede keer Ennio zal je.. hij.. wel niet meemakenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Links of rechts?quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik geef je toch maar een hand eigenlijk![]()
![]()
Ja klopt, nu doet ie het weer goedquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh even refreshen, had ik van de week ook.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Een natte pan in de kast.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daar mag je niet mee spottenquote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tweede keer Ennio zal je.. hij.. wel niet meemaken![]()
![]()
Daar ga ik in april een uitvoering (van z'n werk dan ) bijwonen in de Ziggodome...quote:Op maandag 30 december 2013 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tweede keer Ennio zal je.. hij.. wel niet meemaken![]()
Ennio is geniaalquote:Op maandag 30 december 2013 11:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
daar mag je niet mee spotten
Are you ready ..are you ready for this
Dit dus. Heeft prachtige nummers als solo artiest uitgebracht.quote:Op maandag 30 december 2013 11:40 schreef FritsFlits het volgende:
Ik mis sowieso veel werk van Colin Hay in de lijst![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
I say the hip hop..you don't stop
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder is er.... ik ga straks oliebollen bakken.veel plezier
quote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
I say the hip hop..you don't stopJa klopt
Ey, er is niet afgedroogd
een natte pan in de kast[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb me eindelijk losgerukt van de radio. Nu heb ik alleen m'n trein gemist en sta ik 20 minuten op het perron te niksen![]()
![]()
Veel plezier met de familiequote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder is er.... ik ga straks oliebollen bakken.
Volgend uur begint weer met eentje van mijn lijstje
Met die gasten heb ik nog op het podium gestaan
Ja, door mijn baantje![]()
![]()
Heb je een telefoon met radio app?quote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Tijn het volgende:
Ik heb me eindelijk losgerukt van de radio. Nu heb ik alleen m'n trein gemist en sta ik 20 minuten op het perron te niksenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Succes!quote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder is er.... ik ga straks oliebollen bakken.![]()
![]()
Lekker! Veel plezierquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder is er.... ik ga straks oliebollen bakken.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Roep maar als ze klaar zijnquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder is er.... ik ga straks oliebollen bakken.![]()
![]()
Je zou het kunnen samplen ja...briljant iD.quote:
Lekker oneindig in de verte staren waar de trein vandaan moet komen.. 10 minuten vertraging.. als je dan de andere kant op kijkt, is hij er ineensquote:Op maandag 30 december 2013 11:44 schreef Tijn het volgende:
Ik heb me eindelijk losgerukt van de radio. Nu heb ik alleen m'n trein gemist en sta ik 20 minuten op het perron te niksen
We kunnen wel zingen voor jequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:gewoon aanzetten, je staat toch op het perron. In de trein zelf misschien minder sociaal.
Daar doe je de hele mensheid een plezier mee de radio aanzetten in de trein zekers als het top2000 betreft. Gelijk sfeer.quote:Op maandag 30 december 2013 11:46 schreef Uccie het volgende:
[..]gewoon aanzetten, je staat toch op het perron. In de trein zelf misschien minder sociaal.
Trotste mama van Ambar
Chan Chan Buena Vista Social Club 1997
Limburg Rowwen Heze 1996
Musica E Eros Ramazzotti 1989
Father And Son Cat Stevens 1971
Still Loving You Scorpions 1987
Nine Million Bicycles Katie Melua 2005
Superstition Stevie Wonder 1973
Pinball Wizard The Who 1969
American Pie Don McLean 1972
The Whole Of The Moon The Waterboys 1986
Your Song Elton John 1971
Owner Of A Lonely Heart Yes 1983quote:Op maandag 30 december 2013 11:45 schreef D. het volgende:
Volgend uur begint weer met eentje van mijn lijstje
Met die gasten heb ik nog op het podium gestaan
Ja, door mijn baantje![]()
Dit is weer een grap van niveauquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet heel hoog, maar tochquote:Op maandag 30 december 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is weer een grap van niveau![]()
![]()
Grappen van niveau zijn hier toch niet besteed...quote:Op maandag 30 december 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is weer een grap van niveau![]()
![]()
Waar was hij tijdens Flappie?quote:
Ja mij zou je er plezier mee doen, maar ik herinner met wel een groot aantal zeikerds in de treinquote:Op maandag 30 december 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar doe je de hele mensheid een plezier mee de radio aanzetten in de trein zekers als het top2000 betreft. Gelijk sfeer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat een uurquote:Op maandag 30 december 2013 11:47 schreef D. het volgende:
Limburg Rowwen Heze 1996
Still Loving You Scorpions 1987
Pinball Wizard The Who 1969
The Whole Of The Moon The Waterboys 1986
Owner Of A Lonely Heart Yes 1983![]()
![]()
Wat moet je met erwten in je hart?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen Rowwen Heze doet me iets minderquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee dit valt wel mee, begin immuun te wordenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Mensen moeten eens minder zeiken en anders is er vast nog wel plek in de stilte coupe.quote:Op maandag 30 december 2013 11:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja mij zou je er plezier mee doen, maar ik herinner met wel een groot aantal zeikerds in de treinTrotste mama van Ambar
Gewenningquote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dit valt wel mee, begin immuun te worden"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
probeer jij maar eens een bloemkool in te passen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet je met erwten in je hart?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
't is een kwestie van geduld.quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen Rowwen Heze doet me iets minderOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ook vaak genoeg herrie. Al vind ik een beetje geluid wel gezellig altijd in de treinquote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen moeten eens minder zeiken en anders is er vast nog wel plek in de stilte coupe."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Of je gaat daar zitten als volwassen man met een kerstmuts met gele vlechten op je hoofd.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb toch liever bloemkolen dan erwtjes...quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
probeer jij maar eens een bloemkool in te passen.![]()
![]()
Vaak meer geluid in de stilte dan in de normale coupéquote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg herrie. Al vind ik een beetje geluid wel gezellig altijd in de trein
Trotste mama van Ambar
Dan moet je het wel helemaal horen, niet wat fragmenten van iemand die zijn/haar oren probeert te verpestenquote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg herrie. Al vind ik een beetje geluid wel gezellig altijd in de trein![]()
![]()
IN je hart?quote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb toch liever bloemkolen dan erwtjes...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
In stilte kan je vaak beter horen dan wanneer er herrie wordt gemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vaak meer geluid in de stilte dan in de normale coupé
Limburg Rowwen Heze 1996
Still Loving You Scorpions 1987![]()
Pinball Wizard The Who 1969![]()
![]()
The Whole Of The Moon The Waterboys 1986![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owner Of A Lonely Heart Yes 1983![]()
![]()
Ja, zo'n Eros Ramazzotti hoeft van mij ook niet, maar echt vervelend is het ook niet. Maar verder is het echt top!quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen Rowwen Heze doet me iets minder
Ik hoop dat ik op tijd op kantoor ben voor Yes.![]()
Hele grote bloemkolen?quote:Op maandag 30 december 2013 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb toch liever bloemkolen dan erwtjes...![]()
![]()
Musica E, dat nummer is zooooooooo langOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
417 Buena Vista Social Club - Chan Chan
416 Rowwen Heze - Limburg
415 Eros Ramazzotti - Musica E
414 Cat Stevens - Father And Son
413 Scorpions - Still Loving You
412 Katie Melua - Nine Million Bicycles
411 Stevie Wonder - Superstition
410 The Who - Pinball Wizard
409 Don McLean - American Pie
408 The Waterboys - The Whole Of The Moon
407 Elton John - Your Song
406 Yes - Owner Of A Lonely Heart"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Bij voorkeur een vrouwspersoon zekerquote:Op maandag 30 december 2013 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op en rond het hart van een ander...
Ja, dat zei ikquote:Op maandag 30 december 2013 11:52 schreef FritsFlits het volgende:
406 Yes - Owner Of A Lonely Heart![]()
![]()
417 Chan Chan Buena Vista Social Club
416 Limburg Rowwen Heze
415 Musica E Eros Ramazzotti
414 Father And Son Cat Stevens
413 Still Loving You Scorpions
412 Nine Million Bicycles Katie Melua
411 Superstition Stevie Wonder
410 Pinball Wizard The Who![]()
![]()
409 American Pie Don McLean
408 The Whole Of The Moon The Waterboys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
407 Your Song Elton John
406 Owner Of A Lonely Heart Yes
Owner of a lonely heartquote:Op maandag 30 december 2013 11:52 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Hey een leuk nummer van YesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Spuitelfquote:Op maandag 30 december 2013 11:52 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Oh, die lijsten worden altijd dubbel gepost hier, dacht dat het standaard wasquote:
Ik vind dat eigenlijk niet zo'n slecht liedje.quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat Katie er doorheen komt gefietst![]()
Heb wel veel posts nodig om dat duidelijk te krijgen...quote:Op maandag 30 december 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij voorkeur een vrouwspersoon zeker![]()
![]()
Alleen die kolere fietsen in China mogen van mij de muur op.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
406 Yes - Owner Of A Lonely Heart[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Manboobsquote:Op maandag 30 december 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij voorkeur een vrouwspersoon zeker![]()
![]()
staat al veel lagerquote:Op maandag 30 december 2013 11:53 schreef Uccie het volgende:
Alleen die kolere fietsen in China mogen van mij de muur op."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Black Hole Sun, won't she cum...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij krijgen we het volgende uur
406 Yes - Owner Of A Lonely Heart"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |