Lekker op de grond, zoals in Turkijequote:Op maandag 30 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
Turning tables....en waar zet ze dan haar eten op?
Lekker voluit en dik opgezet.quote:Op maandag 30 december 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een keer meezingen tot ergernis van mijn broertje.
* glittertje39 is jaloersquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Adele live mogen aanschouwen in Paradiso.
Schitterend concert en een schitterend mens....
Jaloers, ik ben hetquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Glitterjurk?quote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Tuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker voluit en dik opgezet.
Ten tijde van 19 was ze echte wel veelbelovend, maar 21 is een vreselijk albumquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij heel grappigquote:Op maandag 30 december 2013 11:22 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet lief hoor, mensen uitlachen om hun postuur
Jij stond daar ook in Paradiso?quote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu haal je mij door elkaar met Adele
Volgens mij lacht ze daar zelf het hardst om.....on her way to the bankquote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet lief hoor, mensen uitlachen om hun postuur
Nee, ik droeg een spijkerbroek.quote:
Misschien kan jij ook zo zingenquote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nu haal je mij door elkaar met Adele
Staat Hometown Glory er ook niet inquote:
500 euroquote:Op maandag 30 december 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik droeg een spijkerbroek.
Had voor het eerste concert van Adele ook kaarten, maar had al 2 andere concerten die week, dus die kaarten heb ik toen met moeite (!!) verkocht...![]()
Bij het laatste concert boden ze 500 euro voor Paradiso...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |