abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:19:06 #151
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134985043
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ten eerste, men gaat niet langs rokers staan. De rokers komen erbij staan en steken hun sigaret op. Of moet ik soms weglopen van de bushalte? Jij bent degene die per sé aan dat stokje wil lebberen zonder dat afgezonderd te doen dus jij hebt je aan te passen. En die compromissen zijn er om een reden, omdat jij schade toebrengt aan anderen.

Argumenten zoals: Ga jij maar ergens anders staan. (Dat is trouwens het enige wat ik van jou hoor) slaat dus nergens op. Het biedt geen enkele oplossing, alleen een kwade uiting. Je zou bekans mij nog de schuld gaan geven _O-

PS: Nog een bijvraag, wat is er nou zo belangrijk aan je stokje, en waarom kan je er geen kwartier zonder?
Wat is er voor dikkerds nou zo belangrijk aan die drumstick? En waarom kunnen ze niet een paar uurtjes zonder snacks en andere teringzooi? Ik heb daar last van want ik mag straks 30 miljoen zorg voor die lui betalen. En voordat je aankomt met het argument dat rokers ook meer zorgkosten hebben: True, maar daarvoor betalen we ook ons hele leven accijns.

Edit: never mind, er is geen beginnen aan logische argumenten bij jou aan te gaan dragen. Je werkt vast bij Brein of Stivoro of een of ander kloterig anti-lobbyclubje. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:22:08 #152
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134985159
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:19 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Wat is er voor dikkerds nou zo belangrijk aan die drumstick? En waarom kunnen ze niet een paar uurtjes zonder snacks en andere teringzooi? Ik heb daar last van want ik mag straks 30 miljoen zorg voor die lui betalen. En voordat je aankomt met het argument dat rokers ook meer zorgkosten hebben: True, maar daarvoor betalen we ook ons hele leven accijns.

Edit: never mind, er is geen beginnen aan logische argumenten bij jou aan te gaan dragen. Je werkt vast bij Brein of Stivoro of een of ander kloterig anti-lobbyclubje. :')
Sowieso is de schadelijkheid van meeroken alleen aangetoond bij vrouwen die 30 jaar samenwonen met een roker.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 2 januari 2014 @ 15:24:06 #153
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_134985236
Ik vind dat we eikels moeten verbieden, want ik vind GhpH een eikel en ik heb last van hem.
pi_134989551
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef GhpH het volgende:

[..]

Een roker die 60 jaar wordt? :')
rokers leven gemiddeld 8 jaar korter.
dat is zo ongeveer de tijd dat jij dan nog dement voor je uit zit te staren.
pi_135011759
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:30 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Godver, dat is niet de bedoeling. Ik zal Dijssie even bellen om geneeskundestudenten een ton in te laten leggen voor de loting.
Veel succes maar Dijssie heeft niks te zeggen in Vlamie.
pi_135011809
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

rokers leven gemiddeld 8 jaar korter.
dat is zo ongeveer de tijd dat jij dan nog dement voor je uit zit te staren.
Denken dat rokers langer zonder dementie zitten :') of knallen jullie je dan vol met 100 sigaretten per dag opdat je levens zout verbranden? Geen slechte idee hier voor dat tokkie volk.
pi_135011864
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 15:19 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Appels en peren. Roken kan je niet met dikke mensen vergelijken. Anderen als schuldige aanwijzen heeft geen zin. Zeg ik ook de hele tijd maar zit die rook al zo diep in je hersenen dat lezen niet mogelijk is? Nog 1 zo'n vergelijking en ik ben je niet eens met voor de 1% serieus (wat ik nu al probeer)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:57:42 #158
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_135012394
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Appels en peren. Roken kan je niet met dikke mensen vergelijken. Anderen als schuldige aanwijzen heeft geen zin. Zeg ik ook de hele tijd maar zit die rook al zo diep in je hersenen dat lezen niet mogelijk is? Nog 1 zo'n vergelijking en ik ben je niet eens met voor de 1% serieus (wat ik nu al probeer)
En jij wil arts worden? :') Je bent nog dommer dan het achtereind van een varken. Ga eerst maar eens leren fatsoenlijk te discussiëren en kom dan nog maar eens terug.

Ach, wie houden we ook voor de gek. :') Zitten we hier met z'n allen met een 16 jarig dom wereldvreemd ventje te discussiëren die nu al weet dat hij arts wordt terwijl hij zijn toelatingsexamen nog moet halen, waarvoor praktisch alle Nederlanders falen. :')

Ga anders maar slapen, is goed voor jonkies. Kunnen ze nog van groeien.
pi_135012665
quote:

[..]

Luister eens vriend, ik zei het al eerder tegen je, ook jij moet ondanks dat je GhpH heet gewoon met gedegen argumenten en onderbouwingen komen voor wat je zegt. Dat dedain taalgebruik en die verwijzing naar de studie waaraan je nog moet beginnen en je dus nog niet in de pocket hebt, geven jezelf misschien het beeld dat je hier de een na de ander met een mond vol tanden laat staan, maar daar prikt men zo doorheen. Holle vaten klinken weliswaar het hardst, maar ze blijven hol.

Ik heb nog geen enkele rationele of wetenschappelijke onderbouwing van je gehoord met betrekking tot roken. Het blijven allemaal goedkope en hysterische persoonlijke aanvalletjes met een hoop emotie naar je opponenten, getuigend van een middelbareschoolmentaliteit.

Tot slot, dat roken slecht is weten we allemaal, niemand beweert anders. Waar het hier om gaat is de keuze die de individuele burger heeft om slecht te leven. Wat jij wilt met betrekking tot het gedrag van rokers doet dus in feite niet ter zake en is volkomen irrelevant. In een vrij land als Nederland werkt dat zo, indien jij daar niet mee kan leven dan heb jij een probleem en dan is Noord-Korea misschien de beste plek om aan je artsenstudie te beginnen. :)
Een heer met stijl
pi_135012689
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:25 schreef GhpH het volgende:

[..]

Denken dat rokers langer zonder dementie zitten :') of knallen jullie je dan vol met 100 sigaretten per dag opdat je levens zout verbranden? Geen slechte idee hier voor dat tokkie volk.
tja, hoe ouder hoe meer kans op dementie. oud worden is slecht voor je gezondheid.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:12:14 #161
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135014500
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:23 schreef GhpH het volgende:

[..]

Veel succes maar Dijssie heeft niks te zeggen in Vlamie.
Haha, Vlamie, laat dan ook maar. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:13:14 #162
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135014515
quote:

[..]

Ben je niet eens met de 1% serieus? :D
  maandag 25 mei 2015 @ 08:55:09 #163
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_152938317
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Roken niet verbieden, maar gewoon toestaan. Alleen ervoor zorgen dat rokers geen overlast voor anderen veroorzaken, dus (o.a.) totaal rookverbod in de horeca.

Als mensen in hun vrije tijd kankerstaafjes willen roken en hun gezondheid willen aantasten, moeten ze dat zelf weten. Dat is hun goed recht.
Roken geeft ALTIJD overlast. Tevens wentelen rokers de kosten van hun gezondheidsschade af op de belastingbetaler. Een algeheel rookverbod zorgt verder voor een beter leefklimaat. Rookverbod, liever vandaag dan morgen.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  maandag 25 mei 2015 @ 12:13:24 #164
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_152941238
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 08:55 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Roken geeft ALTIJD overlast. Tevens wentelen rokers de kosten van hun gezondheidsschade af op de belastingbetaler. Een algeheel rookverbod zorgt verder voor een beter leefklimaat. Rookverbod, liever vandaag dan morgen.
Krijgen we dit bullshit argument weer. :')

http://www.nu.nl/gezondhe(...)okers-goedkoper.html

Dit is zomaar een voorbeeldje wat ik kon vinden.

Sinds jaren, echt al zowat een decennium, zijn rokers goedkoper dan niet rokers. Je kan dus lekker de kanker krijgen. :W En dat zeg ik als niet roker. Erger nog, dat zeg ik als ex-roker, wat normaal het ergste soort anti's is.
  maandag 25 mei 2015 @ 12:16:12 #165
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_152941318
quote:

[..]

Zo, tijd voor een peuk (of drie).

Gezeik altijd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_152941362
Dat jij het vies vindt betekent nog niet dat anderen het vies moeten vinden.
pi_152941408
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Sinds jaren, echt al zowat een decennium, zijn rokers goedkoper dan niet rokers. Je kan dus lekker de kanker krijgen. :W En dat zeg ik als niet roker. Erger nog, dat zeg ik als ex-roker, wat normaal het ergste soort anti's is.
Een bericht uit 2008. Lekker actueel :').
  maandag 25 mei 2015 @ 12:55:53 #168
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_152942625
quote:
7s.gif Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Dat komt doordat het hele AOW-systeem verziekt is. Gezonde mensen die geen zware baan hebben kunnen (en willen) prima doorwerken na hun pensioengerechtigde leeftijd, maar dat wordt nauwelijks mogelijk gemaakt. En van niks doen takelen mensen af, waardoor ze na een tijdje langdurige zorg nodig hebben.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_152944726
quote:

[..]

Als ik hier op de zolderkamer een peuk op steek, hoe geeft dit overlast?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_152944833
quote:

[..]

Ja, want de geschiedenis heeft wel al aangetoond dat een verbodscultuur een positieve invloed heeft op het leefklimaat.

:')
  maandag 25 mei 2015 @ 14:32:43 #171
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_152945287
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 10:48 schreef GhpH het volgende:
wees blij of vertrek uit deze maatschappij parasiet.
Holy fuck...werk je bij stivoro of ben je een ex-roker? Neem ff wat gas terug jongen....
je bent een puber :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 25 mei 2015 @ 15:07:18 #172
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152946077
Een terechte klacht maar dat rookverbod zal je wel in heel de EU moeten invoeren. Ik zou het geweldig vinden, het liefst van de ene op de andere dag, dat ze allemaal cold turkey moetetn stoppen. _O_
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 25 mei 2015 @ 15:08:07 #173
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152946106
quote:

[..]

Roken geeft ALTIJD overlast. Tevens wentelen rokers de kosten van hun gezondheidsschade af op de belastingbetaler.
Belastingbetaler en medeverzekerde. Het komt op hetzelfde neer.

quote:
Een algeheel rookverbod zorgt verder voor een beter leefklimaat. Rookverbod, liever vandaag dan morgen.
Hear hear.
#NoDAPL
pi_152946304
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Belastingbetaler en medeverzekerde. Het komt op hetzelfde neer.

[..]

Hear hear.
Sommigen :')
  maandag 25 mei 2015 @ 15:18:54 #175
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_152946410
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Sommigen :')
Een rookjunkie is de laatste die dat mag zeggen. :'):').
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')