abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134941097
iemand die wil dat roken word verboden moet verplicht 2 pakjes shag per dag roken.

Welkom in de Dictatuur met Groothertog Arjan1112 aan het roer.
pi_134943397
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 21:13 schreef highender het volgende:

[..]

Ik heb meer belasting betaald dan jij en jouw (potentiële) tokkiekroost ooit zullen bijdragen. Overigens, geen enkel bestaan voegt iets toe (aan wat???), het onderliggende systeem is volstrekt onverschillig t.o.v. jou, mij, of wie/wat dan ook. Als jij zo naïef bent te denken ergens iets aan toe te voegen dan zijn je hersens waarschijnlijk nog niet volgroeid of heb je jouw limiet bereikt.
Oh jij bent zijn fuck the system gastje zonder hoop die de maatschappij de rug toekeert maart toch ervan wil profiteren... waar ligt dat jachtgeweer ook al weer?
  woensdag 1 januari 2014 @ 05:49:00 #128
224960 highender
Travellin' Light
pi_134946043
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 00:40 schreef GhpH het volgende:
Oh jij bent zijn fuck the system gastje zonder hoop die de maatschappij de rug toekeert maart toch ervan wil profiteren... waar ligt dat jachtgeweer ook al weer?
Om 00.40 uur al een delirium opgelopen door de geur van een glas waar gisteren appletini uit gedronken is?
pi_134952817
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 05:49 schreef highender het volgende:

[..]

Om 00.40 uur al een delirium opgelopen door de geur van een glas waar gisteren appletini uit gedronken is?
Nee. Ga je er nou maar niet uit lullen.
pi_134953042
Roken is lekker.
Feyenoord Rotterdam
pi_134973417
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:09 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nee. Ga je er nou maar niet uit lullen.
Jij denkt dat je ongelooflijk goed bezig bent, maar een paar zinnen zijn al genoeg om alle kul die jij hebt weten neer te plempen onderuit te halen. :')

Allereerst individuele vrijheid en eigen verantwoordelijkheid, de kernwoorden in een gezonde democratie. Roken werkt niet geestverruimend en verandert het gedrag niet, het is zodanig uit te voeren dat anderen er geen last van hebben. Kortom of een ander rookt of niet, dat gaat jou geen klap aan, jij mag het dom, ongezond, onnodig, duur, droef en superpiporuckerdefuckduckeknullig vinden, maar dat leeft in jou en daar hoeft niemand zich iets van aan te trekken en dat doen we bij deze ook niet. :W

Kijk ik zal niet ontkennen dat het ongezond is, maar ik noemde ze al eerder: 'individuele vrijheid en eigen verantwoordelijkheid'. In deze regeringsvorm heeft de burger het recht om zo gezond of ongezond te leven als dat ie zelf wilt, mits het niemand anders treft en daar hebben moderne rokers zich prima aan aangepast. Dus ben je tegen roken: prima doe het dan zelf niet, zoals het openbare leven is ingericht heb je zeer zijdelings last van rokers. Een rondje binnenstad, snelweg of barbeque is al stukken schadelijker.

Wat we nog niet hebben gehad is de kwestie smaak, zo verkeer jij in de optiek dat iedere roker verslaafd moet zijn. De meerderheid der sigarettenrokers mogelijk wel. Echter ik rook heel af en toe met vrienden waterpijp met vruchtentabak of een sigaar. Puur en alleen op borrelavonden, doordeweeks of op het werk heb ik er nauwelijks behoefte aan, maar als ik het doe dan vind ik het echt lekker en goed bij mijn drankje passen. Niks stoer of flink doen, die fase verkeren we ons niet meer in. :)

Hmm nou ja het zijn toch wat meer zinnen geworden dan gepland, maar ik kan soms ook lekker op dreef zijn. :7

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 02-01-2014 02:10:41 ]
Een heer met stijl
pi_134973586
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 21:02 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nee jij meent overal echt op te hebben terwijl jij een fucking parasiet bent. Je hebt dus totaal GEEN rechten want je maakt niet deel uit van onze maatschappij. Wat voegt jouw bestaan toe?

Soms wou ik dat God bestond zodat sommigen konden branden in de hel. Zou voor jou geen probleem zijn aangezien je nu al jezelf opstookt...
Zeg, je begon toch redelijk inhoudelijk, maar dit is de meest armtierige aaneenschakeling van aannames, ad hominems en hysterie dat je maar kan tegenkomen. Dat je je zelf zo laat kennen zeg, beschamend gewoon. :{
Een heer met stijl
pi_134974424
Roken niet verbieden, maar gewoon toestaan. Alleen ervoor zorgen dat rokers geen overlast voor anderen veroorzaken, dus (o.a.) totaal rookverbod in de horeca.

Als mensen in hun vrije tijd kankerstaafjes willen roken en hun gezondheid willen aantasten, moeten ze dat zelf weten. Dat is hun goed recht.
pi_134974472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Roken niet verbieden, maar gewoon toestaan. Alleen ervoor zorgen dat rokers geen overlast voor anderen veroorzaken, dus (o.a.) totaal rookverbod in de horeca.

Als mensen in hun vrije tijd kankerstaafjes willen roken en hun gezondheid willen aantasten, moeten ze dat zelf weten. Dat is hun goed recht.
dan kan je net zo goed roken helemaal verbieden. waar mag je dan nog roken namelijk? nergens
pi_134974583
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:

als je collega op je werk van jou niet 4 sigaretten per uur op zijn werkplek mag roken, dan ben jij een fascist die bevolkingsgroepen wil vernietigen
  donderdag 2 januari 2014 @ 09:45:21 #136
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134975796
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 december 2013 22:31 schreef nightsleeper het volgende:
Groot gelijk. Ontzettend irritant als je bijvoorbeeld lekker aan het fietsen bent en er voor je ineens iemand zit te roken of bij het stoplicht naast je komt staan.

Roken doe je maar lekker in je eigen huis (of tuin) waar je anderen er niet mee lastig valt of gewoon helemaal niet.
In dat geval vind ik dat men brommers en scooters ook in eigen huis (of tuin) moet gebruiken. Dat is nog irritanter bij het stoplicht dan een roker.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134977268
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zeg, je begon toch redelijk inhoudelijk, maar dit is de meest armtierige aaneenschakeling van aannames, ad hominems en hysterie dat je maar kan tegenkomen. Dat je je zelf zo laat kennen zeg, beschamend gewoon. :{
Ik wilde ook inhoudelijk blijven maar als zij met 2 tegelijk telkens dezelfde argumenten aanhalen en menen ergens recht op te hebben (terwijl dat recht helemaal niet bestaat)... ja eens houdt het voor me op.
pi_134977558
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 09:29 schreef zovty het volgende:
Roken is stoer, gezond en lekker.
pi_134977694
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef GhpH het volgende:

[..]

Maar ik heb wel last van je. En dan nog, ik voel het als mijn plicht waardelozen zoals jij te helpen opdat je nog een sprakje hoop zou hebben op een toekomst.
Gast, denk je nou echt dat we gaan stoppen omdat jij wat zit te roepen op een forum? Log uit, je woorden halen toch niks uit. Wij rokers zijn prima mensen en luisteren niet naar subhumans zoals jij.
Pogo dancing!
pi_134979293
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 11:29 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Gast, denk je nou echt dat we gaan stoppen omdat jij wat zit te roepen op een forum? Log uit, je woorden halen toch niks uit. Wij rokers zijn prima mensen en luisteren niet naar subhumans zoals jij.
Mij de subhuman noemen :') nouja gelukkig dat ik geneeskunde ga studeren. Door jouw soort ga ik geld verdienen hahaa
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:30:08 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134979340
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Mij de subhuman noemen :') nouja gelukkig dat ik geneeskunde ga studeren. Door jouw soort ga ik geld verdienen hahaa
je gaat het nog studeren, nou jij bent al rijk en succesvol, want hoeveel uitvallers heb je daar nou? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 januari 2014 @ 12:48:21 #142
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134979816
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

Geniet lekker van het afbetalen van je schuld.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134979841
Het is allemaal zo zinloos, de anti-rokers hebben allang gewonnen

In 2060 ga ik dood als 1 van de laatste rokers.
pi_134979870
Niet gezien hebben dat TS een troll is.

Roker of niet-roker jullie zijn best wel dom.
pi_134982669
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Geniet lekker van het afbetalen van je schuld.
Afbetalen van de schuld. Na 2-3 jaar werken is het volledig afbetaald zonder zorgen. Ik hoef niet rond te komen van vakenvullen. Geneeskundige richtingen verdienen ook meer. Het studieschuld fabeltje is alleen als je de opleiding volledig laat vallen, maar dan ligt het aan jezelf.
pi_134982696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:49 schreef arjan1112 het volgende:
Het is allemaal zo zinloos, de anti-rokers hebben allang gewonnen

In 2060 ga ik dood als 1 van de laatste rokers.
Een roker die 60 jaar wordt? :')
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:19:58 #147
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_134982743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef GhpH het volgende:

[..]

Zijn er genoeg, meer dan genoeg. De vraag is dan ook nog hoe je oud wordt. Hoewel lang niet iedere roker overlijdt voor zijn 60ste, 70ste lijkt het me ook niets om dan bijv. COPD te hebben om maar wat te noemen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_134982745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je gaat het nog studeren, nou jij bent al rijk en succesvol, want hoeveel uitvallers heb je daar nou? :').
Niet veel. Daarvoor dient een toelatingsexamen, om zulk soort uitvallers tegen te gaan. Na het toelatingsexamen is er bij geneeskunde een slagingspercentage van ca. 95%
  donderdag 2 januari 2014 @ 14:30:19 #149
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134983164
quote:

[..]

Afbetalen van de schuld. Na 2-3 jaar werken is het volledig afbetaald zonder zorgen. Ik hoef niet rond te komen van vakenvullen. Geneeskundige richtingen verdienen ook meer. Het studieschuld fabeltje is alleen als je de opleiding volledig laat vallen, maar dan ligt het aan jezelf.
Godver, dat is niet de bedoeling. Ik zal Dijssie even bellen om geneeskundestudenten een ton in te laten leggen voor de loting.
pi_134984383
quote:

[..]

als ik in 2060 overlijd dan ben ik 83 geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')