Oh jij bent zijn fuck the system gastje zonder hoop die de maatschappij de rug toekeert maart toch ervan wil profiteren... waar ligt dat jachtgeweer ook al weer?quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:13 schreef highender het volgende:
[..]
Ik heb meer belasting betaald dan jij en jouw (potentiële) tokkiekroost ooit zullen bijdragen. Overigens, geen enkel bestaan voegt iets toe (aan wat???), het onderliggende systeem is volstrekt onverschillig t.o.v. jou, mij, of wie/wat dan ook. Als jij zo naïef bent te denken ergens iets aan toe te voegen dan zijn je hersens waarschijnlijk nog niet volgroeid of heb je jouw limiet bereikt.
Om 00.40 uur al een delirium opgelopen door de geur van een glas waar gisteren appletini uit gedronken is?quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:40 schreef GhpH het volgende:
Oh jij bent zijn fuck the system gastje zonder hoop die de maatschappij de rug toekeert maart toch ervan wil profiteren... waar ligt dat jachtgeweer ook al weer?
Nee. Ga je er nou maar niet uit lullen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 05:49 schreef highender het volgende:
[..]
Om 00.40 uur al een delirium opgelopen door de geur van een glas waar gisteren appletini uit gedronken is?
Jij denkt dat je ongelooflijk goed bezig bent, maar een paar zinnen zijn al genoeg om alle kul die jij hebt weten neer te plempen onderuit te halen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Ga je er nou maar niet uit lullen.
Zeg, je begon toch redelijk inhoudelijk, maar dit is de meest armtierige aaneenschakeling van aannames, ad hominems en hysterie dat je maar kan tegenkomen. Dat je je zelf zo laat kennen zeg, beschamend gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:02 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee jij meent overal echt op te hebben terwijl jij een fucking parasiet bent. Je hebt dus totaal GEEN rechten want je maakt niet deel uit van onze maatschappij. Wat voegt jouw bestaan toe?
Soms wou ik dat God bestond zodat sommigen konden branden in de hel. Zou voor jou geen probleem zijn aangezien je nu al jezelf opstookt...
dan kan je net zo goed roken helemaal verbieden. waar mag je dan nog roken namelijk? nergensquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Roken niet verbieden, maar gewoon toestaan. Alleen ervoor zorgen dat rokers geen overlast voor anderen veroorzaken, dus (o.a.) totaal rookverbod in de horeca.
Als mensen in hun vrije tijd kankerstaafjes willen roken en hun gezondheid willen aantasten, moeten ze dat zelf weten. Dat is hun goed recht.
als je collega op je werk van jou niet 4 sigaretten per uur op zijn werkplek mag roken, dan ben jij een fascist die bevolkingsgroepen wil vernietigenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Roken niet verbieden, maar gewoon toestaan. Alleen ervoor zorgen dat rokers geen overlast voor anderen veroorzaken, dus (o.a.) totaal rookverbod in de horeca.
Als mensen in hun vrije tijd kankerstaafjes willen roken en hun gezondheid willen aantasten, moeten ze dat zelf weten. Dat is hun goed recht.
In dat geval vind ik dat men brommers en scooters ook in eigen huis (of tuin) moet gebruiken. Dat is nog irritanter bij het stoplicht dan een roker.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:31 schreef nightsleeper het volgende:
Groot gelijk. Ontzettend irritant als je bijvoorbeeld lekker aan het fietsen bent en er voor je ineens iemand zit te roken of bij het stoplicht naast je komt staan.
Roken doe je maar lekker in je eigen huis (of tuin) waar je anderen er niet mee lastig valt of gewoon helemaal niet.
Ik wilde ook inhoudelijk blijven maar als zij met 2 tegelijk telkens dezelfde argumenten aanhalen en menen ergens recht op te hebben (terwijl dat recht helemaal niet bestaat)... ja eens houdt het voor me op.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeg, je begon toch redelijk inhoudelijk, maar dit is de meest armtierige aaneenschakeling van aannames, ad hominems en hysterie dat je maar kan tegenkomen. Dat je je zelf zo laat kennen zeg, beschamend gewoon.
Gast, denk je nou echt dat we gaan stoppen omdat jij wat zit te roepen op een forum? Log uit, je woorden halen toch niks uit. Wij rokers zijn prima mensen en luisteren niet naar subhumans zoals jij.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Maar ik heb wel last van je. En dan nog, ik voel het als mijn plicht waardelozen zoals jij te helpen opdat je nog een sprakje hoop zou hebben op een toekomst.
Mij de subhuman noemenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Gast, denk je nou echt dat we gaan stoppen omdat jij wat zit te roepen op een forum? Log uit, je woorden halen toch niks uit. Wij rokers zijn prima mensen en luisteren niet naar subhumans zoals jij.
je gaat het nog studeren, nou jij bent al rijk en succesvol, want hoeveel uitvallers heb je daar nou?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mij de subhuman noemennouja gelukkig dat ik geneeskunde ga studeren. Door jouw soort ga ik geld verdienen hahaa
Geniet lekker van het afbetalen van je schuld.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mij de subhuman noemennouja gelukkig dat ik geneeskunde ga studeren. Door jouw soort ga ik geld verdienen hahaa
Afbetalen van de schuld. Na 2-3 jaar werken is het volledig afbetaald zonder zorgen. Ik hoef niet rond te komen van vakenvullen. Geneeskundige richtingen verdienen ook meer. Het studieschuld fabeltje is alleen als je de opleiding volledig laat vallen, maar dan ligt het aan jezelf.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Geniet lekker van het afbetalen van je schuld.
Een roker die 60 jaar wordt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:49 schreef arjan1112 het volgende:
Het is allemaal zo zinloos, de anti-rokers hebben allang gewonnen
In 2060 ga ik dood als 1 van de laatste rokers.
Zijn er genoeg, meer dan genoeg. De vraag is dan ook nog hoe je oud wordt. Hoewel lang niet iedere roker overlijdt voor zijn 60ste, 70ste lijkt het me ook niets om dan bijv. COPD te hebben om maar wat te noemen.quote:
Niet veel. Daarvoor dient een toelatingsexamen, om zulk soort uitvallers tegen te gaan. Na het toelatingsexamen is er bij geneeskunde een slagingspercentage van ca. 95%quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je gaat het nog studeren, nou jij bent al rijk en succesvol, want hoeveel uitvallers heb je daar nou?.
Godver, dat is niet de bedoeling. Ik zal Dijssie even bellen om geneeskundestudenten een ton in te laten leggen voor de loting.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Afbetalen van de schuld. Na 2-3 jaar werken is het volledig afbetaald zonder zorgen. Ik hoef niet rond te komen van vakenvullen. Geneeskundige richtingen verdienen ook meer. Het studieschuld fabeltje is alleen als je de opleiding volledig laat vallen, maar dan ligt het aan jezelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |